//
کدخبر: ۴۱۳۴۸۲ //
مدل مو برای موهای نازک

پنج مدل موی شیک برای افزایش حجم مو + تصاویر

هر نوع مویی زیباست، اما در مورد یافتن مدل موی مناسب، چالش‌های خاصی نیز وجود دارد.

پنج مدل موی شیک برای افزایش حجم مو + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

برای کسانی که موهای فوق العاده صافی دارند، پیدا کردن مدلی که در عین حال که با بافت طبیعی آن سازگار است، به موهای شما ظاهری شیک و با طراوت می‌بخشد، می‌تواند کاری غیرممکن به نظر برسد خوشبختانه، ما برای شما ۵ مورد مدل و طرح موی عالی را جمع آوری کردیم که در ادامه مشاهده می کنید.

۱.بلانت حجمی

مدل مو برای موهای نازک، برای کسانی که موهای نازک و صافی دارند، کوتاه کردن موی صاف بهترین راه است. لایه‌های بیش از حد فقط باعث می‌شود موهای ظریف نازک‌تر به نظر برسند، بنابراین در برابر میل به داشتن لایه‌های ناهموار مقاومت کنید. با نگه داشتن تمام وزن مو در پایین، موهای شما در یک نگاه ضخیم تر و پرتر به نظر می رسند.

1-2

۲.موج دار

مدل مو برای موهای نازک، همیشه ظاهر موهای موج‌دار خود را با مقادیر فراوان شامپوی خشک تقویت کنید (به هر حال شامپوی خشک اسپری موی جدید است). برای جدا کردن رشته ها و افزودن مقداری درخشندگی، شامپو خشک را از قسمت میانی تا انتها بمالید.

2-1

۳. باب خطی

یک باب براق و پیچیده، باکلاس و جاودانه است. ناگفته نماند که به طرز شگفت انگیزی روی موهای صاف و ظریف کار می کند. با حفظ مقداری طول در اطراف صورت خود، گزینه های بیشتری را در اختیار خود قرار می دهید.

3

۴. باب لایه‌ای

مدل مو برای موهای نازک، این مدل باب لایه های قاب چهره است که ویژگی های او را نرم و برجسته می کند. این ظاهر به طور کلی رقیق کننده، لاغر کننده و فرم دهنده صورت است.

4

۵.پیکسی

مدل مو برای موهای نازک، وقتی صحبت از ترندهای پیکسی به میان می‌آید، آنهایی که در بالا بلندتر و در پشت کوتاه‌تر هستند، وارد می‌شوند.با این مدل، از مقدار بافت طبیعی ناشی از عدم وزن آن شگفت زده خواهید شد.

5-1

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان