//
کدخبر: ۴۰۶۱۳۵ //

همسر این مرد بیچاره را پیدا کنید!

افراد نکته سنج و تیزبین می توانند به آسانی، این سوالات و معماهای تصویری را در زمان بسیار محدود تجزیه و تحلیل قرار داده و پاسخ دهند. شما در آزمون شناخت همسر مرد بیچاره با یکی از همین سوالات مواجه هستید.

همسر این مرد بیچاره را پیدا کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

معماها، سوالات هوش و دیگر بازی های فکری می توانند به خوبی ساعات پایانی یک روز را برای شما دلپذیر و جذاب کنند. این سوالات به شما کمک می کنند تا خود را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید. در آزمون شناخت همسر مرد بیچاره شما با یک معمای تصویری بسیار چالش برانگیز روبرو هستید. شما باید بتوانید این چالش را در کمتر از 5 ثانیه پاسخ دهید.

آزمون شناخت همسر مرد بیچاره

با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، برای پاسخ به سوالات مختلف هوش، شما باید از تمام قوه بینایی، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. در آزمون شناخت همسر مرد بیچاره، شما باید بتوانید در یک نگاه همسر واقعی مرد بیچاره تصویر را شناسایی کنید.

درباره سوال آزمون شناخت همسر مرد بیچاره آمده است: این مرد نگون بخت از سرمایه داران معروف شهر خود است. او پس از چند هفته است که مدتی به خانه برگشته است. او متوجه می شود که دو خانم در خانه حضور دارد. هر کدام از این دو زن مدعی است که همسر اوست. به نظر شما کدامیک از این دو زن همسر اوست.

هر کدام از این دو زن مدعی است که زن واقعی او است؟ آیا شما بر اساس نشانه ها می توانید بگوئید همسر واقعی چه کسی است؟ شما حتما می توانید به او کمک کنید تا به یاد بیاورد که همسرش، کدامیک از دو زن است. با هم عکس آزمون شناخت همسر مرد بیچاره را مرور می کنیم. فقط یادتان باشد برای پاسخ دادن فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

آزمون-شناخت-همسر-مرد-بیچاره-1

پاسخ آزمون شناخت همسر مرد بیچاره

شاید توانسته باشید که معما یا آزمون شناخت همسر مرد بیچاره را رمزگشایی کنید. اگر نتوانستید، باید بدانید که زمان شما به پایان رسیده است. نگران نباشید. همانطور که بارها اشاره کرده ایم، همه این آزمون ها، وسیله ای برای ورزش مغز شماست. می توانید از زمان دوم خود برای رمزگشایی این آزمون استفاده کنید.

پاسخ آزمون شناخت همسر مرد بیچاره: کافی است به عکس کمی بیشتر نگاه کنید. زن سمت چپ اگر چه یک ماهی تابه به دست دارد و قصد دارد بر سر مایکل بکوبد،  اما گوشه چشم مایکل به زن سمت راست است. او از زن سمت چپ نترسیده است، اما کاملا مشخص است از زن سمت راست کاملاً ترسیده است. لذا مشخص است که زن سمت راستی، همسر واقعی است.

آزمون-شناخت-همسر-مرد-بیچاره-2

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان