//
کدخبر: ۴۰۳۵۶۳ //

اگر بتونی زن را در تصویر پیدا کنی یه نابغه ای + پاسخ

آزمون شناسایی زن در تصویر: چه کسی بین این 3 نفر زن است؟

اگر بتونی زن را در تصویر پیدا کنی یه نابغه ای + پاسخ

آزمون شناسایی زن در تصویر سه مرد را نشان می‌دهد که یکی از آن‌ها یک زن است. شما باید با استفاده از تیزبینی و هوش‌تان به پاسخ دست پیدا کنید. خوب در واقع این تنها برای بازی نیست، حل این آزمون می‌تواند ضریب هوشی‌تان را محک بزند. بنابراین شما را به چالش می‌کشیم تا نظر به تصویر بگویید کدامیک از مردها یک زن است.

بیشتر بخوانید:

چندتا دایره در تصویر می بینید؟این رو حل کردی می دونم با هوشی+پاسخ

برای رسیدن به جواب باید از ذهن خلاق تان استفاده کنید چون پاسخ دقیقا در مقابل شما قرار دارد! به هر حال جواب آزمون شناسایی زن در تصویر را با شما به اشتراک می‌گذاریم، اما بهتر است به توانایی هایتان اطمینان داشته باشید.

c4974b6f-8d70-41b6-986c-573c943d7999-e1685194261413

 

جزئی نگری

 

افراد جزئی نگر توانایی به یاد آوردن مطالب موقعی که به آن نیاز دارند را ندارند. آن‌ها به آهستگی و بدون هیچ شوقی مطالعه می‌کنند. این افراد ذهن آشفته‌ای دارند در حین مطالعه تنها یک تا ۲ کلمه را می‌خوانند. اما کلمات خاصی نیز هستند که آن‌ها خیلی زود تشخیصش می‌دهند. این افراد نمی‌توانند از اطلاعات در دستشان در زندگی خود استفاده کنند. با این حال آن‌ها توانایی فوق العاده ای در درک جزئیات دارند.

سرنخ

بهتر است جزئیات را با دقت ببینید. یعنی جزء به جزء تصویر را از نظر بگذارنید، به کمد هر سه مرد نگاه کنید، به ظاهر آن‌ها توجه کنید، جواب اطراف آنها قرار دارد، کافی است بیشتر و با تمرکز بالاتر به تصویر نگاه کنید.

جواب آزمون

معماها و تست های هوش تقویت‌کننده های عالی برای بهبود خلق و خو هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر می کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید. به هر حال، برای دیدن جواب آزمون شناسایی زن در تصویر به عکس زیر نگاه کنید:

c4974b6f-8d70-41b6-986c-573c943d7999-1

زن مرد بدون مو است، زیرا داخل کمد لباسش نوار بهداشتی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۵۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان