//
کدخبر: ۳۹۴۰۲۱ //

زیباترین زنان در این ۱۰ کشور هستند / جایگاه ایران کجاست؟!

زنان زیبای بسیاری در دنیا وجود دارند اما یک منبع انگلیسی اسامی کشورهایی که زیباترین زنان را دارند گردآوری کرده است.

زیباترین زنان در این 10 کشور هستند / جایگاه ایران کجاست؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

درست است که زیبایی تنها مربوط به چهره نیست و در آن چیزیست که به آن می نگرید! اما به هر حال زیبایی صورت نیز یکی از مسائلی است که افراد زیادی به آن توجه می کنند.

بیشتر بخوانید:

حاشیه جدید سحر قریشی و مهدی طارمی | سحر قریشی پاسخ داد!

در ادامه لیستی از 10 کشوری را آماده کرده ایم که زنان آن به زیبایی شهره هستند. البته پیش از هر چیز لازم به یادآوری است که این مطلب توسط منابع انگلیسی زبان گردآوری شده است!

10- فیلیپین

مردم کشور فیلیپین مشهورند که اخلاق و رفتار خوبی دارند و شیرینی خاصی در رفتار آنها دیده می شود. اما جالب است بدانید که زنان این کشور رکورد دار بیشترین برد در چهار مسابقه جهانی ملکه زیبایی که سالانه برگزار می شود هستند.

زنان زیبا (10)

9-بریتانیا

امروزه زنان بریتانیایی ترکیبی از فرهنگ ها و نژادهای مختلف هستند، به نحوی که از هر رنگ پوست و چهره ای در آنها یافت می شود. آنها معمولا تحصیل کرده، مودب و زیبا هستند.

زنان زیبا (1)

8-آمریکا/ کانادا

معمولا در کنار آمریکایی ها به شما خوش می گذرد، آنها عموما مستقل هستند و می دانند که چطور باید از خود مراقبت کنند. در صورتی که در خیابانهای میامی، نیویورک یا لس آنجلس قدم بزنید احتمالا با زنان زیبایی مواجه می شوید که به دلیل پیشرفتهای این کشور در زمینه های تکنولوژیکی و علمی به خوبی از خود مراقبت می کنند. کانادایی ها نیز شباهت های زیادی به مردم آمریکا دارند و در این لیست در کنار هم قرار می گیرند.

زنان زیبا (2)

7-هلند

زنان هلندی با میانگین قد 170 سانتیمتر و موهای بلوند بدون شک از زیباترین افراد دنیا هستند و در لیست ما در رده هفتم قرار می گیرند.

زنان زیبا (3)

6-ایتالیا

زمانی که راجع به زیبایی و کلاس صحبت می کنیم، نمی توانیم از زنان ایتالیایی که به روز هستند و از آخرین مُد لباس، آرایش و طرز پوشش پیروی می کنند چشم پوشی کنیم. آنها معمولا چشمانی قهوه ای دارند و به خوبی مراقب رفتار خود هستند.

زنان زیبا (4)

5-ونزوئلا

زنان این کشور با بدنهایی کشیده و لاغر همیشه جزو برندگان اصلی مسابقات زیبایی در دنیا هستند و در اکثر این مسابقات رتبه های بالا را به خود اختصاص می دهند.

زنان زیبا (5)

4-روسیه

زنان روس که ترکیبی از ویژگی های ظاهری مردم شرق و غرب دنیا هستند عموما دارای گونه هایی برجسته، موهایی بلوند و بدنهایی بلند و کشیده هستند.

زنان زیبا (6)

3-اکراین

با اینکه مردم اکراین و روسیه اشتراکات زیادی داشته و شباهت های زیادی به یکدیگر دارند، اما به نظر می رسد که زنان این کشور در مجموع زیباتر از همسایه شرقی خود هستند.

زنان زیبا (7)

2-برزیل

زنان برزیلی به علاقه شدید به ارتباطات اجتماعی و انجام رسم و رسومات خود شهره هستند و معمولا هسته اصلی فستیوال های معروف در این کشور را تشکیل می دهند. به عقیده بسیاری از افراد زیباترین زنان دنیا در کشور برزیل هستند.

زنان زیبا (8)

1-ترکیه

در این لیست، ترکیه در رده اول قرار می گیرد. آنها بسیار خوش عکس هستند و با چنان وقاری راه می روند که به نظر می رسد از خانواده های مربوط به پادشاهان و ملکه های پیشین عثمانی هستند. اگر به زیبایی این افراد شک دارید پیشنهاد می کنیم که کمی فیلم و سریال ترکی تماشا کنید

زنان زیبا (9)

اما نکته قابل توجه این است که در بین 10 کشور اول زنان زیبای دنیا نامی از زنان ایرانی وجود ندارد، زنانی که همواره از آنها با زیبایی نام برده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان