//
کدخبر: ۳۹۱۳۸۷ //

طراحی و اجرای ویلای لاکچری

در این محتوا درباره طراحی ویلای کلاسیک، طراحی و اجرای ویلای لاکچری و دکوراسیون و بازسازی توضیح دادیم همراه ما باشید

طراحی و اجرای ویلای لاکچری
به گزارش فرتاک نیوز،

ویلا می‎تواند یک مکان امن برای استراحت‎ها‎ی آخر هفته و تعطیلات مردم باشد.

این روزها بسیاری از مردم متقاضی طراحی ویلا هستند؛ اما نمی‎دانند که سبک طراحی ویلا را انتخاب کنند. اگرچه شاید بسیاری از مردم به سبک طراحی ویلا مدرن علاقه بیشتری داشته باشند، چون هم با قیمت مناسب‎تری اجرا می‎شوند و هم ساده‎تر و مینیمال‎تر هستند؛ اما سبک طراحی ویلای کلاسیک هم زیبایی‎ها‎ی خیره‎کننده و خاص خودش را دارد. این موضوع باعث شده تا بسیاری از افرادی که اقدام به خرید ویلا کرده‎اند‎، متقاضی طراحی و اجرای ویلا لاکچری باشند.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با اصول و جزئیات دکوراسیون و بازسازی ویلا با سبک کلاسیک آشنا کنیم. پس اگر به سبک دکوراسیون ویلا اهمیت می‎دهید و به دنبال یک سبک خاص و شیک هستید، می‎توانید با ما همراه باشید.

طراحی ویلای کلاسیک

سبک کلاسیک، یکی از سبک‎ها‎ی متداول در طراحی ویلا است که این روزها طرفداران خاص خودش را دارد. در سبک کلاسیک، برخلاف سبک مدرن به جزئیات توجه بیشتری می‎شود و همه چیز به‎صورت باشکوه و فاخر مورد استفاده قرار می‎گیرند. طراحی ویلا با سبک کلاسیک، هم داخل ویلا را شامل می‎شود، هم خارج ویلا. نمای کلاسیک مشابه با نمای رومی‎طراحی ویلا است که با به کار بردن تجهیزات و ابزارهای مختلف، فوق‎العاده زیبا جلوه می‎کند.

طراحی ویلای کلاسیک با کمک ابزارهای مختلف و توجه به جزئیات باعث می‎شود که نتیجه کار، یک ویلای لوکس و لاکچری باشد. اگر به زیبایی ویلای خودتان اهمیت می‎دهید و از سادگی و یکنواختی در ویلا خسته شده‎اید، می‎توانید همین حالا به فکر طراحی دکوراسیون و بازسازی ویلا با سبک کلاسیک باشید.

اصول طراحی ویلای کلاسیک

همانطور که اشاره کردیم، ویلای کلاسیک سرشار از شکوه و فخر است. زمانی که به یک ویلای کلاسیک نگاه می‎کنید، بعید است که چیزی به جزء عظمت ذهن شما را درگیر کند. به همین خاطر، تمامی‎مراحل طراحی ویلا با سبک کلاسیک بر اساس همین شکوه و عظمت انجام می‎شود تا در نهایت نتیجه کار مطابق با همان چیزی باشد که کارفرما مد نظر داشته است. به کار بردن یک‎سری اصول و استانداردها در طراحی و اجرای ویلای لاکچری کلاسیک، به مهندسین این امکان را می‎دهد تا مطابق با این اصول و استانداردها پیش بروند و نتیجه کار را نیز از همان ابتدا پیش‎بینی کنند. در ادامه به برخی از اصول طراحی ویلا کلاسیک اشاره می‎کنیم.

* طراحی بنا به صورت لاکچری

طراحی بنا از ابتدا باید به‎صورت لاکچری انجام شود. ساخت سازه‎ها‎یی مقاوم، با سقف بلند و ارتفاع زیاد، می‎تواند اولین اقدامی‎باشد که برای طراحی ویلا با سبک کلاسیک انجام می‎دهید. پس از آن می‎توان با در نظر گرفتن عناصر دیگر و استفاده از اصول حرفه‎ای، مراحل طراحی داخلی ویلا و خارجی آن را انجام داد.

* استفاده از پنجره های بلند و درب‎های خاص و ارتفاع‎دار

در سبک طراحی ویلا کلاسیک، به استفاده از پنجره و درب‎ها‎ی زیبا اهمیت بسیار بیشتری داده می‎شود. پنجره‎ها‎ و درب‎ها‎ی بلند که بخش اعظمی‎از ویلا را تشکیل داده‎اند‎، زیبایی این ویلاها را چندین برابر می‎کند. معمولا از پنجره‎ها‎ی قاب‎دار و درب‎ها‎ی چوبی با‎تر‎کیب شیشه در ویلاهای کلاسیک استفاده می‎شود؛ اما انتخاب سبک پنجره، ابعاد و تعداد آن بستگی به سلیقه شخصی کارفرما دارد.

* استفاده از نور زیاد در داخل فضا

نور در ویلای کلاسیک به‌لطف وجود پنجره‎ها‎ی بلند و درب‎ها‎ی خاص و ارتفاع‎دار بسیار زیاد است. به همین خاطر، زمانی که به ویلاهای کلاسیک نگاه می‎کنید، احساس سرزندگی بیشتری خواهید داشت. استفاده از تکنیک‎ها‎ی نورپردازی مناسب برای نمای خارجی ویلا نیز می‎تواند زیبایی آن را چندین برابر کند.

* بهره‎گیری از عناصر خاص مانند مجسمه ها‎، آبنماها 

استفاده از عناصر خاص در طراحی ویلا با سبک کلاسیک به شما این امکان را می‎دهد تا شکوه و عظمت ویلا را چندین برابر کنید. مجسمه‎ها‎، آبنماها، شومینه، کتابخانه‎ها‎ی چوبی و ... همگی می‎توانند زیبایی ویلاهای کلاسیک را چندین برابر کنند.

* استفاده از ستون ها‎ی بلند در ویلای کلاسیک

به کار رفتن ستون‎ها‎ی بلند در کنار یک ویلای کلاسیک، زیبایی آن را چندین برابر می‎کند. اکثر نمونه‎ها‎ی ویلاهای کلاسیک طراحی‎شده دارای ستون‎ها‎ی بلند هستند. این نشان می‎دهد که به کار رفتن این ستون‎ها‎، اصول اولیه طراحی ویلا با سبک کلاسیک است. معمولا این ستون‎ها‎ در جلوی‎تر‎اس و بالکن ویلا قرار داده می‎شود تا زیبایی‎تر‎اس را چندین برابر کند. استفاده از نورپردازی مناسب در کنار ستون‎ها‎ی بلند، نمای آن‎ها‎ را بیشتر می‎کند.

دکوراسیون و بازسازی

هزینه طراحی و اجرای ویلای لاکچری

بسیاری از افرادی که متقاضی طراحی و اجرای ویلای لاکچری هستند، در مورد هزینه‎ای که باید برای این کار پرداخت کنند، نگران‎اند‎. به طور کلی، هزینه طراحی ویلای کلاسیک بر اساس عوامل بسیار متنوعی تعیین می‎شود و نمی‎توان قبل از تعیین این عوامل، در مورد هزینه طراحی و اجرای ویلای لاکچری صحبت کرد. متراژ ویلا، متریال‎ها‎ی استفاده شده و سبک طراحی ویلا از جمله عوامل موثر بر روی هزینه طراحی و اجرای ویلای کلاسیک هستند.

اگر می‎خواهید جزئیات هزینه طراحی و اجرای ویلای لاکچری را بدانید، باید در اولین قدم طراحی ویلای خودتان را تعیین کنید که این کار بدون تخصص معمار و طراح داخلی امکان ناپذیر است. پس از طراحی اولیه ویلا، می‎توان با توجه به قیمت‎ها‎ی حدودی مواد اولیه در بازار، هزینه طراحی و اجرا ویلا را به مشتری اعلام کرد.

دکوراسیون و بازسازی

طراحی دکوراسیون و بازسازی ویلا، آن هم با سبک کلاسیک کار هر کسی نیست. اگرچه مجموعه‎ها‎ی بسیار متنوعی در سراسر کشور وجود دارند که خدمات خودشان را در حوزه طراحی ویلا به مشتریان ارائه می‎کنند؛ اما این شما هستید که باید با بررسی نمونه کارها، بررسی اعتبار شرکت و میزان دانش کارکنان آن، بهترین شرکت را برای طراحی دکوراسیون و بازسازی باغ و ویلا انتخاب کنید. پادشید یکی از بهترین شرکت‎ها‎ در حوزه طراحی ویلا با سبک کلاسیک است که تا به امروز توانسته کارهای بسیار درخشانی را در حوزه طراحی ویلا انجام دهد.

نتیجه ‎گیری

در این مقاله در مورد اصول طراحی ویلای کلاسیک و مواردی که باید برای طراحی ویلا رعایت شوند، صحبت کردیم. امیدواریم که با اطلاعات این مقاله، متوجه سبک کلاسیک در طراحی ویلا و جزئیات آن شده باشید. در نهایت توصیه ما این است که برای رسیدن به نتیجه عالی در ویلای خودتان، حتما از یک شرکت با نمونه کارهای خوب برای طراحی ویلا کمک بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان