//
کدخبر: ۳۸۷۳۷۳ //

دانلود سریال رهایم کن قسمت دوم ۲ با بازی محسن تنابنده هوتن شکیبا

تازه ترین قسمت سریال رهایم کن همینک آماده توزیع و دانلود شده است. لینک دانلود قسمت 2 رهایم کن در ادامه این نوشتار درج شده است.

دانلود سریال رهایم کن قسمت دوم 2 با بازی محسن تنابنده هوتن شکیبا
به گزارش فرتاک نیوز،

همچنین شایان توجه است که قسمت 17 پوست شیر، قسمت هشتم سریال سقوط، قسمت ششم سریال سرگیجه، و قسمت 48 جیران هم در هفته جاری پخش خواهند شد.

شما می توانید همگی این عناوین را از سایت کول دانلود، تماشا و یا دانلود نمایید. به زودی و با وقفه ای کوتاه فیلم های جدید بخارست و ملاقات خصوصی نیز در جدول پخش هفتگی کول دانلود قرار خواهند گرفت!

قسمت 8 سریال سقوط!

سریال سقوط

شما می توانید قسمت 8 سریال سقوط و همچنین سایر قسمت های این سریال را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

دانلود قانونی:  قسمت هشتم سریال سقوط

در قسمت های پیشین سقوط چه گذشت؟

در قسمت ششم از سریال جذاب سقوط دیدیم که آیسان در یک شرایط غیر قابل پیش بینی با توجه به تجربه اش از فن کاراته استفاده می‌کند و ام عبیده را به قتل می رساند. هرچند که کشتن ام عبیده وی را از خطر دستگیری و اعدام می رهاند ولی وی را به دردسرهای تازه می اندازد.

قسمت هفتم سقوط ولی با رویدادهای دیگری سپری می شود. در این اپیزود، دیاکو و اردلان در راه رفتن به موصل برای نجات آیسان در ایست بازرسی دوم گرفتار می شوند، نیروهای داعش که متوجه مشکوک بودن اردلان شده بودند قصد به آتش کشیدن ماشین و محتویات آن را داشتن که با زیرکی و واکنش سریع و به موقع دیاکو کشته می شوند. آیسان نیز با ترفند های مختلف تلاش دارد خود را به دندانپزشکی که محل دیدار با دیاکوست برساند.

دیاکو و اردلان با سختی فراوان خود را به موصل می رسانند و در منزل یکی از دوستان شان مستقر می‌شوند. رفت و آمدهای دیاکو به دندانپزشکی بدون نتیجه است زیرا آیسان به رغم تلاش های فراوان قادر به راضی کردن مسوولین پناهگاه برای رفتن به دندانپزشکی نیست. در ادامه همفکری و تلاش های دیاکو و اردلان در نهایت این تصمیم خطرناک و بزرگ اتخاذ می‌شود که به بهانه تحقیق راجع به مفقود شدن ام عبیده به پناهگاه محل نگهداری آیسان بروند. دیاکو از طریق رد یاب به گوشی آیسان دسترسی پیدا می‌کند اما خبری از خود آیسان نیست. مسوولین پناهگاه که به دیاکو مشکوک شده اند حضورشان را به مقامات بالا اطلاع میدهند و آنها را به دردسر بزرگی می اندازند. در این لحظات نفسگیر دیاکو و دوستش با کمک اردلان در حالی که دو مسوول پناهگاه را کشته اند می‌توانند جان سالم به در ببرند.

انتظار ها برای دیدن آیسان به سر آمده و دیاکو دیگر فرصتی برای ماندن در موصل ندارد و باید هر چه زودتر آنجا را ترک کند زیرا شهر قرار است مورد حمله سراسری قرار بگیرد و همه ی راه ها بسته می‌شوند. ظاهرا دیگر امیدی برای نجات آیسان نیست و فرصت از دست رفته است. دیاکو به همراه اردلان در حالی شهر را ترک می‌کنند که آیسان پس از کش و قوس های فراوان توانسته خود را به دندانپزشکی برساند. در نیمه راه و ترک موصل دیاکو از رفتن منصرف می‌شود و حاضر نیست بخاطر قولی که به آیسان داده آنجا را دست خالی و بدون آیسان ترک کند. دوست دیاکو و اردلان نیز حاضر نیستند در این راه دیاکو را تنها بگذارند و به او قول همراهی و همکاری تا حصول نتیجه را می‌دهند. دکتر دنداپزشک با دیدن آیسان شوکه می شود و سریع با دیاکو تماس می‌گیرد و حضور آیسان را اطلاع می‌دهد. این لحظات پر از دلهره و هیجان رسیدن دیاکو به آیسان و دیدنش بسیار جذاب و دیدنی است. دیدن این قسمت از سریال سقوط که شامل سکانس ها و اتفاقات پر از استرس و شور و هیجانی فوق العاده است را شدیدا به شما ببینده گرامی توصیه می‌کنیم.

حال باید دید که در قسمت هشتم از سریال سقوط چه اتفاقاتی در انتظار آیسان است! در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 8 سریال سقوط از سایت کول دانلود می کنیم!

قسمت 6 سریال سرگیجه

سریال سرگیجه

شما می توانید قسمت 6 سریال سرگیجه و همچنین سایر قسمت های این سریال زیبا و پرطرفدار را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

در قسمت های پیشین سرگیجه چه گذشت؟

در قسمت چهارم سریال سرگیجه دیدیم که فریبا به بهانه گم شدن کیفش برای پیگیری مساله دوربین های مدار بسته به دفتر پارکینگ مراجعه کرده است اما با جواب رد مامورین حفاظتی آن جا روبرو می شود و این نشان دهنده این است که واقعا فیلم آن شب دزدیده شده است. 

قسمت پنجم از سریال سر گیجه در حالی آغاز می‌شود که ما باز نگاهی به گذشته داریم:فریبا با برگزاری یه مهمانی قصد دارد دو خبر کاملا متفاوت و متناقض را به پیمان برساند. فریبا در حالی که اشک می ریزد و لباس مشکی پوشیده است حامل خبر فوت مادر پیمان است و در عین حال در اوج غم و اندوه پیمان خبر پدر شدنش را نیز اعلام می‌کند و پیمان را با دو حس و حال متغیر درگیر و رو به رو می کند. در ادامه ماجرا و در قسمت قبل شاهد بودیم که بدیع(مامور رسیدگی به پرونده )فریبا را به اداره ی آگاهی احضار می‌کند و با گذاشتن عکس های دو نفره اش به همراه کامران در تیررس نگاهش نظاره گر واکنش فریبا است.

فریبا در بازجویی خود اشاره ای به دیدار با کامران نمی کند و فقط به اینکه کامران در تماسی تلفنی به او گفته است که مورد تهدید عده ای ناشناس قرار گرفته که اگر ماجرای بیت کوین ها را پیگیری کند آبرویش رو خواهند برد بسنده می‌کند.

فریبا با حالی دگرگون و آشفته اداره ی آگاهی را ترک می‌کند ولی ارسال عکسی که جنازه کامران را نشان می‌دهد او را بیشتر منقلب می‌کند و سراسیمه خود را به پیمان می رساند شاید با همفکری یکدیگر به راه حلی دست پیدا کنند. مولودی(دختر کامران)طبق سفارش پیمان به اتاق پدرش می‌رود و با برداشتن لپ تاپ و تلاش شان برای باز کردن آن و رسیدن به برنامه ی GPS در نهایت به این نتیجه می رسند که دستگاه حدود یک هفته پیش در هتلی که محل دیدارش با فریبا بوده فعال و بعد از آن از کار افتاده است. بدیع در ادامه ی پیگیری هایش این بار سراغ منزل کامران رفته است و از صحبت های پریسا(همسر کامران )متوجه می‌شود که پیمان نیز برای بررسی اتاق کامران به آنجا مراجعه کرده و لپ تاپ نیز به وسیله ی ملودی از اتاق پدرش خارج شده است.

پیمان در شرایطی پریشان و بهم ریخته علاوه بر پذیرش مسبب بودن اتفاقی که برای کامران رخ داده باید بار ضرر هنگفتی که به شرکت وارد شده را نیز تحمل کند. بهرام که از دوستان و شرکای کامران و پیمان است در تماسی تلفنی مشکوک با شخصی که با او در حال گفتگو است این ذهنیت را به ببینده القا می‌کند که شاید کامران زنده است و با بهرام همدست و در حال تبانی هستند. خانم سپهری که مشاور حقوقی شرکت است نیز در این اثنا با ارتباط پنهانی و مخفیانه ی خود با رامین رستگار که از اشخاص اخراج شده از شرکت است و درز اخبار و اطلاعات شرکت به او در لیست افراد مظنون قرار میگیرد و معلوم نیست به همراه رستگار چه قصد و نیتی را دنبال می کنند.

در سکانس پایانی این قسمت بهرام در تماسی تلفنی با پیمان نشان می‌دهد که حامل خبر و اتفاق ناگواری است. باید در قسمت بعد دید آیا این یک نقشه و دسیسه است یا خیر. برای رسیدن به پاسخ این پرسش ها، شما را دعوت به تماشای قسمت ششم سرگیجه می کنیم. توصیه اکید داریم که حتما و قطعا قسمت 6 سریال سرگیجه را از دست ندهید.

حال باید دید که در قسمت ششم سرگیجه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. شما را دعوت به تماشای اپیزود 6 سرگیجه از سایت کول دانلود و از طریق لینکی که در بالاتر ذکر شد، می کنیم.

قسمت 48 سریال جیران

سریال جیران

شما می توانید قسمت 48 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

دانلود کنید: قسمت 48 سریال جیران

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

اپیزود 46 جیران به این ترتیب دنبال شد که مهدعلیا به خاطر رکبی که از شازده بصیر خورده و اینک سرخورده و نالان شده است، در فکر خودکشی است. در همین حال که وی به دنبال بستن طناب داری بر دور گردن خود است، با خبر مرگ شاهزاده معین روبرو می شود. این اتفاق همه دربار را به شوک و بهت فرو می برد.

در قسمت 47 دیدیم که الیاس همچنان با زیرکی و چرب زبانی در حال نزدیک شدن به حلقه سلطنت و به ویژه مهدعلیا ست. برای این کار نیز سعی می کند که کارهایی که باعث خشنودی او شود را به جا آورد تا بتواند رگ خواب وی را به دست بیاورد.

آقاخان که از قسمت پیشین متوجه کارشکنی ها و اتحاد جیران با سران ایل قاجار به منظور سرنگونی وی شده بود، همینک جیران را به ملاقات می خواند. در این دیدار به صراحت و مستقیم به وی می گوید که از اقدامات و نیت وی آگاه است و بهتر است که متحدینش را لو بدهد، در عوض او نیز کمک می کند تا پسر جیران به مقام ولیعدی برسد.

جیران که در آغاز مخالف خیانت به متحدینش بود ولی پس از شنیدن پیشنهاد آقاخان نوری، خام می شود و رضایت به چنین کاری می دهد. ولی در عین حال نیز متوجه است که طبق آداب و رسوم قاجاریان، فرزندش نمی تواند ولیعهد باشد همین نکته را به آقاخان گوشزد می کند وی او این اطمینان را به جیران می دهد که برای این بی رسمی نیز راه حل دارد. به همین منظور، آقاخان با نقاش مخصوص درباری نقشه ای را ترتیب می دهند.

به دستور وی تابلویی بزرگ از ناصرالدین شاه در کنار فرزندان و پسرانش که در راس آن ها نیز پسر جیران در مقام ولیعهدی حضور دارد، دیده می شود. با این تملق و ترسیم آینده موفق می شود که شاه را خام کرده و رضایت او را در جهت قولی که به جیران داده بود، اخذ کند. در ادامه پرده ای دیگر از فساد اخلاقی حاکمین و افراد بلند پایه حکومت قاجاری بر می افتد و این بار قرعه به نام نظام الملک افتاده است. ملک زاده متوجه رابطه پنهانی شوهرش با نقره خاتون می شود و از خلوت های هر چهارشنبه وی آگاه می شود.

داستان وقتی جالب تر می شود که متوجه می شویم کسی که این راز را برای ملک زاده فاش کرده است کسی نیست جز الیاس! الیاس در ضربه زدن و سرنگونی حکومت قاجار سنگ تمام گذاشته است و هر چی سریع تر در حال هل دادن این دودمان پست و غیرایرانی به سمت سقوط است. همزمان با این اتفاقات، نیروها و مزدوران آقاخان برای دستگیری و ربودن سیاوش و بردن وی به دربار به گرجستان گسیل می شوند.

بین سیاوش و افراد محافظ در عمارتش با افراد آقاخان و شاه درگیری شکل می گیرد که هر چند در نهایت سیاوش جان سالم به در می برد ولی در آخرین لحظات، سارا تیر می خورد و احتمالا کشته می شود.

حال باید دید که در قسمت چهل و هشتم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 48 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

قسمت 17 سریال پوست شیر!

سریال پوست شیر

شما می توانید قسمت 17 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و بسیار تماشایی پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

لینک دانلود: قسمت 17 سریال پوست شیر

در اپیزودهای گذشته پوست شیر چه دیدیم؟

اپیزود 15 پوست شیر با این خط داستانی پیش رفت که نعیم و افراد نزدیکش به این موضوع پی بردند که ساحل زنده است و در جایی حبس شده است. نعیم به کمک رضا پروانه و صدرا سعی در پیدا کردن ساحل دارند. 

در قسمت هشتم از فصل دوم یا همان اپیزود شانزدهم پوست شیر نیروهایی پلیس، آدرس باغ محل استقرار نعیم و همراهانش را از طریق فریدون (دوست مشترک نعیم و رضا) به دست آوردند، بنابراین به قید فوریت راهی محل مورد نظر شده اند و در مقابل صمد که به بهانه ی خبر از ساحل به‌ سراغ نعیم رفته بود توانست نعیم را به اسارت خود در آورد. در این تقابل سرگرد مشکات متوجه حضور صمد می‌ شود و تعقیب و گریزی فوق العاده جذاب و مهیج شکل می گیرد در این تعقیب و گریز چشم سرگرد مشکات آسیب می‌بیند و نیروهای صمد که لاستیک های ماشین مورد اصابت گلوله قرار میگرند مجبور به توقف و در نهایت فرار می شوند در حالی که نعیم همچنان در صندوق عقب ماشین گرفتار است. در این تعقیب همراهان صمد دستگیر و صمد موفق به فرار می شود اما با اقرار همراهانش اذهان دارند که صمد قصد رفتن به منزل و فرار به همراه همسر و فرزندش را دارد.

این موضوع به سرگرد مشکات اطلاع داده می شود و اینکه نعیم نیر در صندوق عقب ماشین است در حالی که نعیم در فرصتی مناسب از مهلکه فرار کرده و خود را به منزل صمد رسانده بود. در تقابل نعیم و صمد در منزل شخصی اش سرگرد مشکات سر می رسد و صمد بر اثر اصابت گلوله از سمت مشکات کشته می‌شود. نعیم از اینکه مشکات باعث کشته شدن صمد که تنها راه و سر نخ رسیدن به ساحل بود شده است را مورد سرزنش و مواخذه قرار می‌دهد،مشکات با شنیدن خبر زنده بودن ساحل شوکه می‌شود و برای کمک به نعیم حضورش را در آنجا به نیروهایش انکار می‌کند.

نعیم در تماسی با لیلا او را از لو رفتن محل اقامتشان آگاه و با دادن آدرسی جدید او را مجبور به ترک محل مورد نظر می‌کند. ساحل که همچنان اسیر و گرفتار است از پنجره با فریاد زدن تقاضای کمک میکند اما تلاشش بی ثمر است اما در همین حال با شنیدن صدایی خود را به کنار پنجره می رساند و در عین ناباوری پسر بچه ای را بالای درخت می بیند که برای بردن بادبادک گرفتار در شاخ و برگ درختان به آنجا رفته است،ساحل با تمام توان فریاد می‌زند و تقاضای کمک میکند. مژگان (همسر رضا) در تلاش است به هر طریق ممکن رضا را برای رفتن به بیمارستان و ادامه ی معالجه راضی کند اما با مخالفت سر سختانه رضا رو به رو می شود. رسول که در این پرونده سرگرد محب مشکات را همراهی می‌کند به سعید دستور می دهد تمام کسانی که در پزشک قانونی باعث شدن گزارش DNA ساحل به‌ اشتباه ابلاغ شود را دستگیر کنند. گزارش رسول به مافوق خود در خصوص فرار دادن نعیم از سوی مشکات باعث خلع سلاح و اخراج او می شود.

ساحل که در فکر تقلای فرار است به دنبال راه چاره و گریزی است که بتواند از این مخمصه راهی یابد،سکانسی بی نهایت هیجان انگیز و دلهره آور اما در نهایت با لو رفتن فکر فرار و درگیر شدن با ساحل این قسمت نیز در اوج حساسیت و تنش بالای سریال به پایان می رسد. این روزها سریال پوست شیر به اوج حساسیت و محبوبیت رسیده است و بالاترین میزان بازدید و دنبال کننده را به خود اختصاص داده است. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 17 سریال پوست شیر می کنیم. توصیه اکید داریم که قسمت شانزدهم پوست شیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

پیشنهاد می کنیم که قسمت 17 هفدهم سریال پوست شیر را به هیچ وجه از دست ندهید و حتما از طریق سایت کول دانلود به تماشای آن بنشینید!

 قسمت 2 سریال رهایم کن

سریال رهایم کن

شما می توانید قسمت 2 سریال رهایم کن و همچنین سایر قسمت های این درام زیبا را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

در قسمت های پیشین رهایم کن چه دیدیم؟

نائب خان صاحب معدنی بزرگ و از خان ها و بزرگ زادگان در روستایی سر سبز و زیباست، فرزند ارشد و بزرگش حاتم(با بازی محسن تنابنده) صاحب همسر و فرزندی است که از سلامت جسمی برخوردار نیست و به اوتیسم مبتلاست. در همان ابتدای سریال ما با این واقعیت رو به رو می‌شویم که همسر حاتم به دلیل خیانت و خطایی که مرتکب شده مورد خشم و غضب حاتم قرار گرفته و تمام خواهش و التماس های همسرش(با بازی آزاده صمدی) کارساز نیست و از خانه ترد می‌شود.

حاتم بخاطر خطای همسرش(در حال حاضر اینگونه به نظر می رسد و در قسمت های بعد باید دید حقیقت ماجرا چه بوده)در آن محیط کوچک و روستایی مدام مورد گوشه و کنایه و حرفهای نیش دار دیگران قرار میگیرد. اما اکنون دل در گرو مارال (با بازی هدی زین العابدین )دارد،دختری که در منزل شان کار میکند.

افسانه فرزند دیگر نائب خان سر پر شوری دارد دختری که عاشق خواننده ای معروف  به نام دانیال است و تمام لحظات زندگی اش را با یاد و تصاویر و گوش دادن به آهنگ های او می گذراند. نامه های بیشمار افسانه برای دانیال بالاخره روزی پاسخ داده می شود و از او را برای رفتن به کنسرتش دعوت به عمل می آید. اما این دیدار و رفتن برای او بسیار گران تمام میشود.

دختری زیبا و کم سن سال که از روی سادگی و علاقه ی وافر مورد تعرض دانیال قرار میگیرد و به راحتی فریب خورده است. افسانه شکست خورده و در شوکی عمیق به خانه باز می‌گردد. اداره و مدیریت معدن بر عهده ی حاتم است،معدنی که کارگرانش در حال حفر و کار کردن متوجه وجود کهربا در دل خاک می شوند.

پیدا شدن کهربا چهار دوست را در کنار یکدیگر قرار می دهد اما وجود یکی از کارگرها به نام عبدالله که با پی بردن به ماجرا قصد دارد جریان اتفاق پیش آمده را برای حاتم خان تعریف کند منجر به درگیری و کشته شدنش توسط اشخاص مورد نظر میشود. باید در قسمت بعد شاهد  پیامد های ماجراهایی باشیم که در همین ابتدای شروع سریال رخ داده اند. اینکه چه در اتفاقاتی در انتظار افسانه است؟ همسر عبدالله(کارگر کشته شده ی معدن) که به جستجوی همسرش آمده راه به جایی خواهد برد؟ کهربا های کشف شده در معدن چه خواهد شد؟ و ...

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان