//
کدخبر: ۳۸۵۷۲۲ //

دانلود قسمت ۶ سریال سقوط

برای شما دانلود سریال سقوط قسمت 6 نسخه کامل را به صورت قانونی آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید به دانلود قسمت ۶ سریال سقوط با بالاترین کیفیت و ترافیک نیم بها بپردازید.


دانلود قسمت ۶ سریال سقوط
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از راشدون، ما برای شما کاربران محترم دانلود سریال سقوط قسمت ۶ را آماده کرده‌ایم. قسمت پنجم سریال سقوط که سریالی اجتماعی، سریال ایرانی محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی سجاد پهلوان زاده (با مشاوره محمدحسین مهدویان) است و به صورت اختصاصی در فیلیمو منتشر می‌شود برای دانلود قانونی بدون نیاز به اشتراک به لینک زیر مراجعه کنید و به دانلود سریال سقوط قسمت 6 بپردازید.

دانلود قسمت 6 سریال سقوط کامل

داستان سریال سقوط قسمت 6

در خلاصه داستان  قسمت 6 سریال سقوط  آمده است که: پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می.شوند...سفری که پایان‌اش تاریکی است.

بازیگران قسمت ششم سریال سقوط

در این سریال حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور در سریال سقوط قسمت پنجم به نقش آفرینی پرداخته.اند.

درباره قسمت ۶ سریال سقوط

سریال سقوط (The Fall) یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند؛ این مجموعه به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1401 است؛ فیلمنامه سریال سقوط را نیز اعظم بهروز براساس طرحی از بهجت شریف به نگارش درآورده است که از طریق لینک بالا می‌توانید به دانلود قسمت ۶ سریال سقوط بپردازید.. سریال سقوط که یک اکشن جاسوسی و سیاسی می‌باشد، باعث شد که حواشی او پیش از انتشار بیشتر از خود داستان سریال در محافل و رسانه‌های خبری داخلی و خارجی منتشر گردد.

جمع‌بندی قسمت 6 سریال سقوط

ما برای شما دانلود سریال سقوط قسمت 6 را آماده کرده‌ایم، برای دانلود سریال سقوط قسمت ۷  نیز که هفته آینده منتشر میشود می‌توانید به سرویس فیلم و سریال سایت راشدون مراجعه کنید و به صورت قانونی این سریال را دریافت بفرمایید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان