//
کدخبر: ۳۸۲۸۳۴ //

دانلود قسمت سوم سریال سقوط

دانلود قسمت سوم سریال سقوط با لینک مستقیم و رسمی با کلیک روی لینک انتهای مطلب امکان‌پذیر است. نسخه‌های دانلود قسمت سوم سریال سقوط با بالاترین کیفیت و جدید به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.


دانلود قسمت سوم سریال سقوط
به گزارش فرتاک نیوز،

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده (با مشاوره محمدحسین مهدویان) و به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی است. داستان سقوط در ایران، ترکیه و عراق می‌گذرد و عمده سکانس‌های ایران در استان کردستان، سکانس‌های ترکیه در آنتالیا و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل فیلم‌برداری شده است. در این سریال بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود قسمت سوم سریال سقوط

در خلاصه داستان سریال سقوط نوشته شده است: پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترکشان، جانی دوباره می‌گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشقشان راهی ماه عسل می‌شوند... سفری که پایانش تاریکی است....

فیلمنامه سریال سقوط را عماد رضایی‌نیک و رضا علی‌پور به نگارش درآورده‌اند و سرپرست نویسندگان محسن کیایی است.

زمان پخش نسخه دانلود قسمت سوم سریال سقوط

این مجموعه هر چهارشنبه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می‌شود.

بازیگران قسمت سوم سریال سقوط

حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور و ... در قسمت سوم سریال سقوط به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با توجه به داستان و ترکیب بازیگران سقوط از سریال‌های موفق شبکه خانگی است که می‌تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند.

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقیایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان‌باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جست‌وجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان