//
کدخبر: ۳۸۶۵۹۴ //

دانلود قسمت ۷ سریال سقوط

برای شما دانلود قسمت 7 سریال سقوط نسخه کامل را به صورت قانونی آماده کرده‌ایم. قسمت هفتم سریال سقوط روز چهارشنبه ساعت هشت صبح منتشر شد که در ادامه می‌توانید به دانلود قسمت ۷ سریال سقوط با بالاترین کیفیت و ترافیک نیم‌بها به صورت قانونی بپردازید.


دانلود قسمت ۷ سریال سقوط
به گزارش فرتاک نیوز،

ما برای شما کاربران محترم دانلود قسمت ۷ سریال سقوط را آماده کرده‌ایم. قسمت هفتم سریال سقوط که سریالی اجتماعی است محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی سجاد پهلوان ‌زاده (با مشاوره محمدحسین مهدویان) است و به صورت اختصاصی در فیلیمو منتشر می‌شود. برای دانلود قانونی بدون نیاز به اشتراک به لینک زیر مراجعه کنید و به دانلود قسمت 7 سریال سقوط پپردازید.

دانلود قسمت ۷ سریال سقوط کامل بدون حذفیات

داستان قسمت 7 سریال سقوط

در خلاصه داستان  قسمت 7 سریال سقوط آمده است که حالا به جز آیسان، اردلان و دیاکو نیز در چنگ داعش گرفتار شده‌اند. دیاکو نمی‌خواهد عملیات نجات متوقف شود، تنها چاره کار او خطر کردن است.

بازیگران قسمت هفتم سریال سقوط

در این سریال حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور در قسمت هفتم سریال سقوط به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

درباره قسمت ۷ سریال سقوط

سریال سقوط (The Fall) یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند؛ این مجموعه به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1401 است؛ فیلمنامه سریال سقوط را نیز اعظم بهروز بر اساس طرحی از بهجت شریف به نگارش درآورده است که از طریق لینک بالا می‌توانید به دانلود قسمت ۷ سریال سقوط بپردازید. سریال سقوط که یک اکشن جاسوسی و سیاسی می‌باشد باعث شد که حواشی او پیش از انتشار بیشتر از خود داستان سریال در محافل و رسانه‌های خبری داخلی و خارجی منتشر گردد.

جمع‌بندی قسمت جدید سریال سقوط

ما برای شما دانلود قسمت 7 سریال سقوط را آماده کرده‌ایم، برای دانلود قسمت ۸ سریال سقوط  نیز که هفته آینده منتشر می‌شود می‌توانید به سرویس فیلم و سریال سایت راشدون مراجعه کنید و به صورت قانونی این سریال را دریافت بفرمایید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان