//
کدخبر: ۳۸۴۱۳۳ //

کدام یک احمق است؟ ببینم می تونی کار احمقانه رو مشخص کنی یا خیر؟

جمعه خود را با معمای شناسایی احمق به پایان برسانید.

کدام یک احمق است؟ ببینم می تونی کار احمقانه رو مشخص کنی یا خیر؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر احساس خستگی و فکر می کنید و یک جمعه خسته کننده داشتید، پس این معما را حل کنید. تصویر یک پدر و مادر را نشان می دهد که در حال وقت گذراندن با فرزند شان هستند.

مادر پسرش را حمام می دهد و پدر نوزاد را درون استخر پرتاب کرده است. اما کار یکی از آن‌ها به دور از عقل و غیر منطقی است. به نظر شما کدام یک کار احمقانه ای انجام داده است؟

این معماها و پازل ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز سبب می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها و … است. امروز با معمای شناسایی احمق در خدمت شما هستیم.

معمای شناسایی احمق

تصویر پدر و مادری را نشان می دهد که هر یک به نوبه خود در حال گذراندن وقت با نوزاد شان هستند. پدر می خواهد به پسرش شنا را آموزش دهد و او را درون استخر پرتاب کرده است. مادر در حال حمام دادن پسرش است و می خواهد او را درون وان آب داغ بگذارد. خوب به هر حال، کار یکی از آن‌ها درست نیست! چالش این است تا در طول 6 ثانیه با یک دلیل منطقی بگویید کار چه کسی اشتباه است؟ پدر یا مادر؟

اکنون با دقت به تصویر نگاه کنید و به معمای شناسایی احمق پاسخ دهید.

کار-کدامیک-احمقانه-است؟

آیا توانستید معمای شناسایی احمق را حل کنید؟ کار کدام یک احمقانه است؟

خوب، زمان شما به پایان رسیده است. حدس می زنیم خیلی از شما پاسخ درست را تشخیص داده اید. اما اگر به جواب خود شک دارید پس به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب-معمای-احمق

جواب معمای شناسایی احمق: کار مادر نادرست و به دور از عقل است. پوست نوزاد طاقت آب داغ را ندارد. کارشناسان می گویند اگر بتوانید این آزمون را حل کنید، پس قطعا از ضریب هوشی بالایی برخوردارید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان