//
کدخبر: ۳۸۴۰۷۶ //

یکی از خانم ها میلیونر است، بگو کدومه؟! هوش خودت رو محک بزن!

آیا می توانید تشخیص دهید کدام زن، میلیونر است؟

یکی از خانم ها میلیونر است، بگو کدومه؟! هوش خودت رو محک بزن!
به گزارش فرتاک نیوز،

با انجام این معمای جذاب، مغز خود را به چالش بکشید و کمی سرگرم شوید. در تصویر سه خانم جذاب جلوی یک خودرو اسپرت قرمز رنگ ایستاده اند. یکی از این زن ها صاحب خودرو و یک میلیونر است. چالش این است تا نظر به شواهد موجود در تصویر زن میلیونر را شناسایی کنید.

ما انسان‌ها عاشق معماها هستیم. دلایل متفاوت و اغلب ناشناخته ما را به سوی حل یک معما سوق می دهد و زمانی که پاسخ را می‌یابیم، در بدن ما آدرنالین ترشح می شود.

این برای مغز چالش برانگیز است، و هنگامی که یک معما را حل می کنیم، حس خوبی به ما دست می دهد، انگار که به نتیجه رسیده‌ یم!؟ بازی های فکری و معماها مغز را تمرین می‌دهند و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دشوار. اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می‌دهد.

معمای زن میلیونر

معمای-زن-میلیونر

تصویر معمای زن میلیونر سناریوی جالبی را نمایش می دهد. 3 خانم زیبا جلو یک خودروی لوکس قرمز رنگ که ظاهرا یک فراری است، ایستاده اند. صاحب این خودرو یک میلیونر است، چالش این است تا با یک دلیل منطقی بگویید کدام یکی از این زن ها یک میلیونر و صاحب فراری است. با حل این تست هوش ثابت سازید که واقعا ضریب هوشی بالایی دارید. به نظر شما کدام خانم میلیونر است؟

پیشنهاد می کنیم لحظه ای چشمان تان را ببندید و حواس تان را جمع کنید. تصویر را با دقت بررسی کنید. پاسخ در پایین صفحه گذاشته شده است. با این حال تقلب نکنید.

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون معمای زن میلیونر را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، آیا موفق شدید زن میلیونر را شناسایی کنید؟ کدام یک میلیونر است؟

پاسخ معما:

اگر از مهارت های هوشی خوبی برخوردار باشید، مطمئنا این معما را حل کرده اید. اما اگر تا هنوز موفق نشدید نگران نباشید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

تست-معمای-زن-میلیونر-1

جواب معمای زن میلیونر: کلید خودرو در کیف خانم شماره 3 است، به همین سادگی.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان