//
کدخبر: ۳۷۹۲۹۱ //
نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست از علاقه خود به عابدزاده پرده برداشت!! / آیا نعیمه نظام دوست به عشق خود خواهد رسید ؟

نعیمه نظام دوست در برنامه معرکه با اجرای بهنام تشکر از عشقش به عابدزاده در دوران جوانی پرده برداشت که چگونه علاقه شدیدی به احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسطوره ای ایران داشته و به دنبال دیدن او بوده است.

نعیمه نظام دوست از علاقه خود به عابدزاده پرده برداشت!! / آیا نعیمه نظام دوست به عشق خود خواهد رسید ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

افشاگری نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون از عشقش به احمدرضا عابدزاده در جوانی که در برنامه معرکه با اجرای بهنام تشکر پرده برداشت که چگونه علاقه شدیدی به احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسطوره ای ایران داشته و به خاطر او به فوتبال هم علاقه مند شده و دنبال دیدن او بود و عکس های عابدزاده را در اتاقش جمع می کرد.

روز گذشته نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه معرکه با اجرای بهنام تشکر بود و خاطره بازی جالبی را از دوران نوجوانی و جوانی و علاقه و عشقش به احمدرضا عابدزاده گفت. نحوه تعریف خاطرات و خنده های معروف این بازیگر و تعقیب و گریز او و عابدزاده با ماشین رنو و بلیزر توجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد. ویدئوی نعیمه نظام دوست از علاقه اش عابدزاده را در زیر ببینید:

خانم نظام دوست در برنامه معرکه درباره علاقه‌اش به فوتبال گفت: در دوران راهنمایی به فوتبال علاقه‌مند شدم؛ آن‌هم به خاطر احمدرضا عابدزاده. در آن سال‌ها مثل تمام پوسترها و عکس‌ هایش را جمع می‌کردم.

پس از سالها که بازیگر شدم با بسیاری از فوتبالیست‌ها دوست شدم اما عابدزاده را ندیدم. بارها از دوستان فوتبالی‌ام خواستم تا من را پیش عابدزاده ببرند تا او را ببینم. حتی زمانی که او را در تلویزیون می‌دیدم اشک می‌ریختم. یک‌بار در مکانی او را دیدم که با ماشین بلیزر رد شد و من هم سوار بر رنو دنبالش رفتم.

بالاخره پشت یک چهارراه به او رسیدم و گفتم یک دقیقه صبر کنید من با شما کاری دارم؛ عابدزاده با آن ابهتش گفت نخیر خانم! بفرماید. گفتم آقای عابدزاده من با بقیه طرفدارهایتان فرق دارم و هنرمند این جامعه هستم اما او باز هم گفت نخیر خانم و رفت!

خانم بازیگر گفت: برخورد بد عابدزاده باعث نشد تا بیخیال شوم و دوباره پشت سرش راه افتادم و تعقیبش کردم. او وارد یک مغازه شد و من هم ساعت‌ها جلوی در مغازه منتظر ماندم اما او بیرون نیامد. منم عصبانی به خانه برگشتم و تمام عکس‌هایش را پاره کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۲۹۱ //
ارسال نظر
 
  • علی

    اگر درخصوص نفوذ فزیکی وروانی زنان بازیگر ایرانیها را میگی. همه چه ازدست شان برمیاد. حتا اندکی میل واراده کنند جای شیطان راهم تضاحب می‌کنند.توی دنیا بازیگران زن دست کم نگیرید. یکدفعه دیدید بلافاصله تصمیم گرفتند یک روزه 6تا شوهر عوض بدل کردند. خیلی زرنگ هستند. آره جانم میتونند فقط بازیگران زن ایرانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان