//
کدخبر: ۳۷۷۳۸۳ //

میخوای بدونی چه چیزی برایت مهم است؟ یک تصویر رو انتخاب کن تا بهت بگم!

کارتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید تا ببینید در حال حاضر به چه چیزی نیاز دارید.

میخوای بدونی چه چیزی برایت مهم است؟ یک تصویر رو انتخاب کن تا بهت بگم!
به گزارش فرتاک نیوز،

تصویری را که دوست دارید انتخاب کنید و پیام خودتان را بخوانید. این تست به شما کمک می کند قلبتان را آرام کنید و با اعتماد به نفس بیشتری زندگی کنید.

وقتی یاد بگیرید که عشق واقعی را بپذیرید، زندگی شما تغییر خواهد کرد. ذهن و قلبتان را باز کنید و کارتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید تا ببینید در حال حاضر به چه چیزی نیاز دارید.

87821289

۱.ایمان

مهربانی و همدلی شما این را نشان می دهد که شما را برای تغییر جهان آفریده شده اید. اخیراً در زندگی خصوصی خود با مشکلاتی روبرو شدید که مورد انتقاد اطرافیانتان قرار گرفته اید. شوخی ها و کنایه های بدی را تجربه کرده اید و همه اینها باعث شده تا به ارزش خودتان و اهدافی که دارید، شک کنید. تسلیم این تأثیرات نشوید. افراد ضعیف همیشه سعی می کنند که دیگران را تحقیر کنند. خداوند همیشه در کنار شماست، او اجازه نمی دهد که اتفاقات بدی برای شما بیفتد. به خودتان اعتماد کنید و بدانید که برنده می شوید! نور و محبت خودتان را در سراسر جهان پخش کنید.

۲.عشق

شما فردی هستید که معنای عشق را درک می کنید و می خواهید این احساس را در سراسر جهان گسترش دهید و زندگی دیگران را بسیار بهتر کنید. حضور شما برای روشن کردن هر مسیر و امید دادن به مردم کافی است.

با این حال، اغلب احساس تنهایی می کنید. شما خود را سرزنش می کنید و خود را لایق چیزهای خوب نمی دانید. بدانید که همه مثل شما با این میزان درک و عشق متولد نمی شوند، بنابراین نمی توانند مثل شما، دیگران و یا خود شما را دوست داشته باشند. اما به این معنی نیست که عشقی که از آنها دریافت می کنید واقعی نیست.

۳.قدرت

قدرت شما اخیراً آزمایش شده است. شما فکر می کنید که مشکلاتتان بیشتر می شوند و تمام دنیا علیه شما است. شما باید این نگرش منفی را حذف کنید زیرا واقعیت ندارد. به یاد داشته باشید: "هر چیزی که ما را نکشد، ما را قوی تر می کند."

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۳۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان