//
کدخبر: ۳۷۴۴۷۰ //

یک تصویر رو انتخاب کن تا بگم بین عشق، ایمان و قدرت، به کدام تمایل داری!

تصویری را که دوست دارید انتخاب کنید و پیام خودتان را بخوانید.

یک تصویر رو انتخاب کن تا بگم بین عشق، ایمان و قدرت، به کدام تمایل داری!
به گزارش فرتاک نیوز،

در حال حاضر کدام برای شما مهمتر است؟ تصویری را که دوست دارید انتخاب کنید و پیام خودتان را بخوانید.

این تست به شما کمک می کند که با اعتماد به نفس بیشتری قدم بردارید. شما باید یاد بگیرید که خود واقعیتان را بپذیرید، مهم نیست چقدر عالی هستید، زندگی شما با این کار بسیار پیشترفت می کند. درهای قلبتان را باز کنید و منتظر یک معجزه باشید. یک کارت انتخاب کنید.

ایمان، عشق، یا قدرت؟

۱. ایمان

همدلی و قلب مهربانتان نشان می دهد که خدا شما را برای تغییر جهان انتخاب کرده است.

اخیراً در زندگی خصوصی‌تان با مشکلاتی مواجه شده‌اید که مورد انتقاد قرار گرفته‌اید، شوخی‌ها و اتفاقات ناخوشایندی را تجربه کرده‌اید و همه این‌ها باعث ‌شده که به ارزشها و اهدافی که به سمت آن حرکت می‌کنید شک کنید. تسلیم این تأثیرات نشوید.

افراد ضعیف همیشه در میان راه جا می زنند. خدا همیشه در کنار شماست، او اجازه نمی دهد که اتفاقات بدی برای شما بیافتد. به خودتان اعتماد کنید و بدانید که برنده خواهید شد! نور خود را در سراسر جهان پخش کنید!

۲. عشق

شما معنای عشق را می‌دانید و می‌خواهید این احساس را در سراسر جهان گسترش دهید و زندگی دیگران را سرشار از عشق کنید. حضور شما برای روشن کردن هر مسیری و ایجاد امید در دل مردم کافی است. اما گاهی احساس تنهایی می کنید. شما خودتان را سرزنش می کنید و خودتان را لایق عشق نمی دانید. بدانید که همه مثل شما نمی توانند به دیگران محبت کنند و عشق بورزند بهمین خاطر بعید است که آنطور که لایقش هستید شما را دوست داشته باشند. اما این به این معنی نیست که عشقی که از آنها دریافت می کنید تظاهر است.

۳. قدرت

شما بسیار با تجربه و با قدرت هستید. شما فکر می کنید که مشکلاتتان بیشتر می شود و به نظر می رسد که تمام دنیا بر ضد شما شده اند. شما باید این فکر را در سرتان حذف کنید زیرا واقعیت ندارد. به یاد داشته باشید که ،هر چیزی که ما را نکشد، ما را قوی تر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان