//
کدخبر: ۳۶۱۷۰۵ //
تست روانشناسی

می خواهید بدانید روح شما به چه چیزی نیاز دارد، یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه بشوید

ما نمادها را انتخاب نمی کنیم. روح ما آن را انتخاب میکند. حالا به تصویر نگاه کنید و یک نماد کیمیاگری را انتخاب کند.

می خواهید بدانید روح شما به چه چیزی نیاز دارد، یک  نماد را انتخاب کنید تا متوجه بشوید
به گزارش فرتاک نیوز،

تست روانشناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست روانشناسی، کدام یک بهتر است؟

یک تست روانشناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. روانشناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

76627693

شیر

شیر نماد خورشید است. اما نماد تسلط هم است، یعنی شما باید سرنوشتتان را کنترل کنید.

مشکل:

احتمالاً باید از چیزی که با تلاش زیاد ساخته‌اید ، دور شوید و آن را رها کنید. شیر نماد خورشید، منبع نهایی قدرت است.

شما بهترین کاری که می توانستید انجام دادید تا زندگی ای را که دارید بسازید، اما اکنون احساس می کنید تحت سلطه مسئولیت های زیادتان قرار گرفتید. درمسیر زندگیتان دو دل هستید که آیا باید راه دیگری را انتخاب کنید یا همان مسیر را ادامه دهید.

راه خروج:

آیا زندگیتان، شما را آزار می دهد؟ اگر فرصت داشتید مسیر دیگری را در زندگی انتخاب می کردید؟ برای هرکاری دلیلی وجود دارد. وقتی این حقیقت را یپذیرید، می بینید که می توانید مسئولیت های خودتان را مدیریت کنید.

توصیه:

مسئولیت انتخاب های خودتان را بپذیرید. زیرا خودتان آنها را انتخاب کردید. اگر می خواهید آزاد شوید، باید با تصمیم های درست ، زندگی خود را مدیریت کنید.

ساعت شنی

ساعت شنی نماد زمان است.

مشکل:

احساس می‌کنید در زمان به دام افتاده‌اید. زمان برای شما در گذشته بخاطرتجربه های تلخ، متوقف شده است. بخاطر همین، در گذشته غرق شدید. انرژیتان را از دست دادید و برایتان مهم نیست دیگر چه اتفاقی بیوفتد.

راه خروج:

مرگ بخشی از زندگی است. همه ما به دنیا می آییم، بزرگ می شویم و می میریم و نباید از آن بترسیم. با زمان و گذشته تان آشتی کنید. انزوا باعث شده احساس کنید دیگر توان ادامه دادن ندارید.فراموش نکن که تو خیلی قوی تر از چیزی هستی که فکر میکنی.

توصیه:

سعی کنید از این به بعد بهترین تصمیم ها را بگیرید. در زمان حال زندگی کنید. زمان دوست شماست.

ماه

نیروهای قمری نماد احساسات و حقایق پنهان است.

مشکل:

قلب شما میدان جنگ است. احساساتتان به اندازه ای در قلبتان فوران کرده که اجازه نمیدهد بخوابید یا یک تصمیم عاقلانه بگیرید. این احساس پنهانی که شما را تمام شب بیدار نگه می دارد چیست؟ خشم، نفرت یا عشق ؟

راه خروج:

روح شما به آرامش نیاز دارد و بهترین راه برای رسیدن به آن، پذیرش و ابراز احساسات است. رازداری ،احساسات تاریک و بد را قدرتمند می کند. وقتی این احساسات ابرازشوند، دیگر تأثیری روی شما ندارد.

توصیه:

یاد بگیرید که احساسات خود را بیان کنید. پنهان کردن یا سرکوب آنها به شما آسیب می رساند.

کلید

کلیدها نماد درک ما از زندگی است.

مشکل:

روح شما به پاسخ نیاز دارد. مسیری که می‌روید باعث شده همه چیزهایی را که به آن باور داشتید را زیر سوال ببرید. نمیدانید به کجا باید بروید و از پیدا کردن مسیردرست خسته شده اید. احساس می کنید هیچ چیز برای شما جالب نیست و بی حوصله شده اید.

راه خروج:

زمان آن است که مثل خورشید بدرخشید. کلید نمادی برای باز کردن درهای قلبتان و مسیرهای جدید است. کلید، تجلی روح شماست .

توصیه:

مسافرت کنید. سفر به شما کمک می کند با افراد جدید ملاقات کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. اراده داشته باشید و ماجراجویی کنید.

دست همسا

این نماد، با محافظت در برابر نیروهای شیطانی ارتباط دارد.

مشکل:

شما هدف جادوهای شیطانی قرار گرفته‌اید. روح شما تشنه آزادی است. ممکن است قبلاً متوجه علائم عجیب و غریبی شده باشید که سعی می کنند در مورد این وضعیت به شما هشدار دهند.

راه خروج:

آزادی داشتن، حتی در تاریک‌ترین زمان‌ها، به خودمان بستگی دارد. اگر با آن مقابله نکنید به دام می افتادید. روح خودتان را آزاد کنید.

توصیه:

برای انجام این کار، باید خودتان را بخاطر ضعف هایتان ببخشید وخودتان را درآغوش بگیرید ،. این عشق ، روحتان را تقویت می کند. روح شما ، قدرت نهایی شماست .

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان