//
کدخبر: ۳۷۳۱۹۵ //

اگر فکر میکنی خیلی باهوشی بگو مادر بچه کدومه؟

کدام زن مادر کودک است؟ آیا می توانید حدس بزنید و بگویید کدام یک مادر است و چرا؟

اگر فکر میکنی خیلی باهوشی بگو مادر بچه کدومه؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سوال هوش مادر را نابغه ها پیدا می کنند! امروز بایستی برای حل سرگرمی حسابی دقت کنید. هوش تصویری امروز خیلی هم ساده نیست. آیا می توانید پاسخ سوال هوش مادر را بیابید؟

اگر می خواهید ورزش مغزی داشته باشید و مهارت خود در حل مسئله را بالا ببرید از حل این نوع از چالش های تصویری غافل نشوید! سوال هوش مادر را از دست ندهید.

سوال هوش مادر

سوال هوش مادر: بسیاری از ما با گذر زمان میزان توجه و تمرکز خود در انجام کارها را از دست می دهیم. معماها که در گذشته با عنوان چیستان رواج داشت باعث می شد که شما برای لحظاتی نرمشی آرام به حافظه و ذهن خود بدهید. کاری که در میان مشغله های امروزی از آن ها محروم شده ایم.

سوال هوش مادر این روزها در شبکه های اجتماعی ترند شده است!

بیایید امروز با پیدا کردن جواب سوال هوش مادر خودتان را به چالش بکشید. بادقت و تمرکز به تصویر زیر نگاه کنید. زمان را نیز از دست ندهید. هر چقدر زودتر به جواب برسید بهتر است.

پاسخ سوال هوش مادر:

جواب سوال هوش مادر

سوال هوش مادر: زن شماره 2 مادر کودک است زیرا از صدای گریه های بی وقفه نوزاد کلافه و سر درد شده است. چون کودک بیمار به نظر می رسد و نیاز به توجه بیشتری دارد. اما زن شماره 1 و 3 هر کدام مشغول کارهای متفرقه هستند و با لبخند مشغول آشپزی و اتو کردن هستند و به گریه های نوزاد هیچ توجهی ندارند.

آیا توانستید پاسخ سوال هوش مادر را حدس بزنید؟ اگر جواب شما چیز دیگری است و دلیلی قانع کننده برای پاسخ خود دارید آن را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. تا از زوایای دید مختلف به حل مسئله نگاه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۱۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان