//
کدخبر: ۳۷۰۶۳۶ //

می خوای چالش زندگیت رو پیدا کنی؟ یک نماد انتخاب کن تا بهت بگم

تست؛ نردبان کیمیاگری دارای هفت سطح است که مربوط به هفت چاکرا است.

می خوای چالش زندگیت رو پیدا کنی؟ یک نماد انتخاب کن تا بهت بگم
به گزارش فرتاک نیوز،

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

هدف کیمیاگران همیشه ایجاد تغییر بوده است. نردبان کیمیاگری دارای هفت سطح است که مربوط به هفت چاکرا است. علاوه بر این، هر سطح مربوط به یک سیاره و یک فلز است. یک نماد را انتخاب کنید. این نماد کیمیاگران می‌تواند توانایی واقعی شما را آشکار کند و به شما کمک کند تا روی چیزهایی تمرکز کنید که تاکنون آن را درک نکردید.

75727339

۱. نقره : مسیر الهه و شفا الهه شما را صدا می کند. این راه نقره ای، راه عارفان و شهود است. به ندای درون خودتان گوش دهید زیرا طی کردن این مسیر مستلزم اعتماد و تعهد به شهودتان است. از آنجایی که این یک نماد زنانه‌ است، شما در بین زنان محبوب هستید و می‌توانید بر آنها تأثیر بگذارید و تحت تأثیر آنها قرار بگیرید. شما باید روی سلامتی خودتان هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی تمرکز کنید. تجربیات اولیه یا نیازهای خانوادگی، افسردگی یا بیماری، باعث شده که ضعیف بشوید. الهه شما را شفا و پرورش می دهد. شما باید با خودتان مهربان باشید و خودتان را هیچوقت سرزنش نکنید. درس زندگی: باید یاد بگیرید که به سلامتی خودتان اهمیت بدهید.

۲. سرب : مسیر جادوگران و تحول چیزی که باید روی آن تمرکز کنید تغییر،تحول و بازسازی است . مسیر تغییر و تحول مسیر آسانی نیست. شاید از همه مسیرها در زندگیتان سخت تر باشد، اما در میان این درد و اندوه، خرد واقعی و بلوغ در انتظار شماست. احتمالاً در سنین پایین، درد و شاید از دست دادن چیز مهمی را در زندگیتان تجربه کرده اید. از دید شما زندگی عادلانه نیست. با این حال، برای شروع تغییر باید در ابتدا نگرشتان را عوض کنید. صبور باشید و محدودیت هایتان را کنار بزنید. تغییر زمانی رخ می دهد که یاد بگیرید این غم و درد را رها کنید تا کل زندگیتان متحول شود. درس زندگی: باید یاد بگیرید که درد را رها کنید!

۳. قلع : مسیر حکیمان و تجربه شما مسیر تجربه را دنبال می کنید. زئوس شما را تشویق می کند که از طریق تجربه و یادگیری مسیر اهدافتان را دنبال کنید. شما جاه طلب هستید، در عین حال تشنه آزادی و یادگیری نیز هستید. شما دوست دارید یک کتابخانه بزرگ داشته باشید و تا جایی که می توانید چیزهای جدید یاد بگیرید و کتاب بخوانید. راهی که باید دنبال کنید راه حکیمان، ماجراجویان و دانشمندان است. درس زندگی: باید یاد بگیرید که هرگز از علاقه خودتان برای یادگیری دست نکشید.

۴. عطارد : مسیر کیمیاگران و سفر مسیر شما مرموزترین مسیر است. شما از سنین پایین اسرار زندگی را یاد گرفته اید. شما همیشه تحت تأثیر چیزهایی که دیده اید، شنیده اید یا تجربه کرده اید، بوده اید و از آن زمان تاکنون هرگز از جستجوی حقیقت دست برنداشته اید. شما همیشه باید تغییر کنید تا زمانی که حقیقتی که بدنبالش هستید را پیدا کنید. یکی از منحصر به فردترین ویژگی های روح شما این است که به راحتی خسته می شوید زیرا یافتن چیزی که به دنبال آن هستید ، سخت است. شما میتوانید خودتان را با سخت ترین شرایط وفق دهید. درس زندگی: باید یاد بگیرید که استراحت کنید و از زندگیتان لذت ببرید!

۵. آهن : مسیر جنگجویان و استقامت شما مسیر آهنین را انتخاب کرده‌اید که انسانی‌ترین مسیر است.آهن فلز مریخ است. این مسیر رشد، نزاع، شهوت و جاه طلبی را به همراه دارد. شما مجبورید که برای زندگیتان بجنگید و برای هستی و بقا مبارزه کنید. شما یک شخصیت مسلط و محافظه کار دارید. آهن، نماد همه دعواها و جنگ‌ها و همچنین انقلاب صنعتی است. به عبارت دیگر، اگر این مسیر را انتخاب کرده اید، باید بدانید که برای زندگی و زنده ماندن باید جنگید حتی اگر در این مسیر چیزهای با ارزشی را از دست بدهید نباید تسلیم شوید . انرژی خودتان را آزاد کنید و قلبتان را به روی عظمت کائنات باز کنید. درس زندگی: باید یاد بگیرید که با خودتان و دیگران صلح کنید.

۶. طلا : راه خدا و فراوانی شما کامل ترین و مطلق ترین مسیر را انتخاب کرده اید. راه طلا، راه خداست. این راه نماد پدرسالاری، کمال، زیبایی و سلطنت است. این مسیر پادشاهان و خدایان است بهمین خاطرانتخاب این مسیربرای دیگران آسان نیست. شما دوست دارید همه چیز را درست کنید، همه دردها، غم ها و فقر را ریشه کن کنید و در دنیایی شگفت انگیز زندگی کنید. قدرت خدا در این مسیر پشتیبان شماست. درس زندگی: باید یاد بگیرید که دیگران و خودتان را ببخشید .

۷.مس : مسیر جادوگران و کاریزما در واقع این مسیرهمواره با زیبایی و جوانی همراه با خلاقیت و بیان هنری همراه بوده است. از این فلز برای احضار انرژی های عشق و احساسات و همچنین زیبایی استفاده میشده است. این مسیر کیمیاگران است زیرا در اکثر جادوها از مس استفاده می شود. این مسیرشیرین به ما می آموزد که زندگی فقط قدرت و تسلط نیست، بلکه تعادل و زیبایی را هم شامل میشود.دنیا پر ازتناقض است، اما اگر بدانید به کجا نگاه کنید، به مکان فوق العاده ای تبدیل میشود. همه ما می توانیم هر آنچه را که می خواهیم تغییر دهیم، به شرطی که درهای قلبمان را به روی عشق باز نگه داریم. درس زندگی: باید یاد بگیرید که خودتان و دیگران را همانگونه که هستند، بپذیرید .

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۶۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان