//
کدخبر: ۳۶۹۷۰۷ //

اگر از دوستداران کتاب هستید، خواندن این چند کتاب و مجله را از دست ندهید

آیا می‌دانستید تمام مجلات معتبر را می‌توانید به صورت آنلاین تهیه کنید؟

اگر از دوستداران کتاب هستید، خواندن این چند کتاب و مجله را از دست ندهید
به گزارش فرتاک نیوز،

در حقیقت تمام مجله‌های معتبر و روز جهان اکنون در دسترس شما هستند و به راحتی می‌توانید آنها را تهیه و مطالعه کنید.

اگر شما به کتاب و مجله علاقه دارید این مقاله برای شما است. ما برترین و معتبرترین مجله‌های روز جهان را به شما معرفی خواهیم کرد. 

مجله وگ

مجله وگ

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مجلاتی که می‌توانیم به شما معرفی کنیم مجله وگ است. این مجله در سال 1892 تاسیس شد و در ابتدا رویکرد آن معرفی قشر ثروتمند جامعه و المان‌های زندگی آنها بود. این مجله 20 سال پس از تاسیس خود رویکرد خود را تغییر داد و به زندگی زنان پرداخت. با شروع فعالیت آنا وینتور به عنوان سردبیر، این مجله به سمت دنیای مد و فشن حرکت کرد. این مجله در ابتدا یک روزنامه محلی در شهرک نیویورک بود و اکنون به عنوان یک ماهنامه هفتگی فعالیت می‌کند. آناوینتور تغییرات بنیادینی در ساختار این مجله ایجاد کرد و آن را به شهرت جهانی رساند. شما می‌توانید این مجله جذاب را به صورت آنلاین و با خرید اینترنتی از سایت تهیه کنید. انواع مجلات خارجی و فارسی را می‌توانید از سایت دیجی کالا تهیه کنید.

کتاب مغازه خودکشی 

این یک کتاب کوچک و جذاب در مورد خودکشی است. شما در این کتاب با یک ویترین از پیشرفته‌ترین و بهترین لوازم برای خودکشی روبرو می‌شوید. ژانر کتاب نوعی طنز فانتزی و سیاه است که در انتهای داستان شما را شکه خواهد کرد. ژان تولی فیلم‌نامه نویس فرانسوی نویسنده این کتاب متن این کتاب را ساده و روان و داستان آن بسیار خلاقانه نگاشته است. در این کتاب از خانواده‌ای به نام تواچ یاد می‌شود. شغل این خانواده فروش لوازم خودکشی است. در حقیقت این خانواده با شعار (آیا در زندگی شکست خورده‌اید؟ حداقل در مرگتان موفق باشید) سعی در فروش لوازم خاص مغازه خود دارند. این خانواده به کسانی که قصد خودکشی دارند کمک می‌کنند تا از شر زندگی فلاکت بار خود خلاص شوند. در حقیقت احساس دلمردگی و بی‌معنا بودن زندگی در این کتاب به خوبی مورد بحث قرار گرفته است. خانواده سه فرزند دارد. پسر کوچک خانواده به نام آلن شخصیت متفاوتی از سایرین دارد. آلن فرزند خندان خانواده است که به افراد می‌گوید به امید دیدار. آلن قوانین مغازه را رعایت نمی‌کند و از دیداری دوباره صحبت می‌کند. رفتارهای آلن ادامه این داستان را می‌سازد.

کتاب مغازه خودشکی را می‌توانید از طریق خرید آنلاین با قیمت مناسب تهیه کنید و می‌توانیم بگوییم از خواندن آن پشیمان نخواهید شد. 

مجله فوربز

مجله فوربز

در اوایل دهه 1900 این مجله آمریکایی توسط یک مهاجر اسکاتلندی به نام برتی چارلز فوربز تاسیس شد. شرکت فوربز توسط خانواده فوربز اداره می‌شود و این مجله از مشهورترین مجلات آمریکایی است که در زمینه  اقتصاد فعالیت دارد. این مجله به موضوعات مختلف اقتصادی می‌پردازد و همچنین افراد موفق در این زمینه را معرفی می‌کند. 

مجله ال

این مجله پس از جنگ جهانی دوم و دستیابی زنان به حق رای تاسیس شد و هدف آن پشتیبانی از زنان بود. مجله ال با داشتن ماهیتی فرانسوی توسط هلن گردن و همسرش تاسیس شد و در ابتدا زندگی زنان را مورد بحث قرار می‌داد. اکنون این مجله با رویکرد افزایش آگاهی در مورد مد و فشن فعالیت دارد و به صورت هفته نامه در فرانسه منتشر می‌شود.

مجله دیبا

این یک مجله ایرانی هم تراز مجلات بین‌المللی است. این مجله ایرانی توسط موسسه قاصدک با هدف پوشش دادن زندگی زنان، مد و لباس و فرهنگ و تاسیس شد. این مجله از اولین مجلات ایرانی با کیفیت بسیار بالا است که می‌تواند آن را هم تراز مجلات انگلیسی زبان کند. نکته جذاب در مورد این مجله دو زبانه بودن آن است که می‌تواند مخاطبان انگلیسی زبان و علاقه‌مند به مجله را ترغیب به خواندن آن کند. مجله دیبا اکنون به صورت فصلنامه فعالیت دارد.

کتاب زنان زیرک

کتاب زنان زیرک از بهترین انواع کتاب است که باید خواند. با مطالعه این کتاب می‌آموزید چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شود. در حقیقت در این کتاب چیزی برعکس مجلات زرد را خواهید خواند. در این کتاب گفته می‌شود که گفته مجلات زرد در مورد زنان آرام، متین و مطیع مردان یک عقیده زن ستیز است. در حقیقت زنان آرام و مطیع که به خواسته مرد مورد علاقه خود نه نمی‌گویند روابط مخرب می‌سازند. در این رابطه زن وسیله ای برای ارضا تمام خواسته‌های یک مرد است. اگر فکر می‌کنید باید یک آشپز یا شیرینی‌پز حرفه‌ای باشید در اشتباه هستید. زنانی که از خود می‌گذرند و فداکار هستند برای مردان جذابیتی ندارد. زنان جاه‌طلب و مستقل جذابیت بیشتری برای مردان دارند. زنان جاه‌طلب  و با اعتماد به نفس بسیار جذاب هستند. کسانی که نیازی به تعهد یک مرد ندارند و در صورت عدم توجه مرد دیگری را انتخاب می‌کنند. کسانی که تمام تلاششان را برای نگهه داشتن یک مرد می‌کنند از نظر مرد دچار کبود اعتماد به نفس هستند. این گفته مجلات زرد را دور بریزید و با روشی جدید فکر کنید. خواندن این کتاب به شما در داشتن یک رابطه خاص و موفق کمک خواهد کرد. 

مجله آرشیتکچرال رکورد

این مجله یک ماهنامه انگلیسی زبان برای طراحان دکوراسیون و مهندسان است. مجله آرشیتگچرال رکورد با داشتن عکس‌ها و نوشته‌هایی در مورد برترین طرح‌ها و سازهای معماری جهان یکی از معتبرترین مجلات در زمینه معماری و طراحی داخلی است. در این مجله با آثار برترین معماران جهان روبرو می‌شوید و همچنین با سازهای مختلف مانند ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی، مسجد و سازه‌های تاریجی آشنا خواهید شد. اگر به این رشته علاقه دارید این مجله مخصوص شما است. 

برای افزایش اطلاعات و دانش خود در مورد موضوعات مختلف کتاب و مجله بهترین راه برای شما است. اطلاعات سطحی که از فضای مجازی به دست می‌آوریم در حافظه کوتاه مدت ما باقی می‌ماند و به سرعت فراموش می‌شود اما مطالعه کتاب و مجله اطلاعات عمیقی به ما می‌دهد که در حافظه بلند مدت ذخیره می‌شود. خرید کتاب و مجله و انتخاب در مغازه کمی دشوار است. خرید اینترنتی به دلیل وجود یک خلاصه جامع و همچنین خرید بدون دغدغه می‌تواند انتخاب بهترین برای شما باشد. 

نویسنده: سارااقبالی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان