//
کدخبر: ۳۶۸۸۰۰ //

یکی از توسترها متفاوت است/ ببینم می تونی پیداش کنی یا نه !

یکی از این توسترها با دیگری متفاوت است، آیا چشمان تیزبین شما می تواند در کمتر از 10 ثانیه این تفاوت ها را شناسایی کند.اگر ذهن هوشیار دارید و میل به حل پازل دارید، می توانید این معادله را یک استدلال منطقی حل کنید.

یکی از توسترها متفاوت است/ ببینم می تونی پیداش کنی یا نه !
به گزارش فرتاک نیوز،

برای انجام این پازل به غیر از دقت و تمرکز و ذهن خلاق به چیز دیگری احتیاج ندارید. شما می توانید توانایی ها و مهارت های شناختی خود را با کمک این پازل ها به خوبی محک بزنید.

آزمون شناسایی توستر متفاوت

همانطور که بارها اشاره کردیم بازی های فکری برای افزایش فعالیت های مغزی بسیار مفید هستند. شما برای حل این بازی ها نیاز دارید از تمام توانائیهای شناختی خود همچون بینایی، دقت، تمرکز و حتی هوش خود استفاده کنید. برخی از بازی ها شما را وادار می کنند که خارج از چهارچوب های منطقی فکر کنید و همین مسئله برای مغز شما یک ورزش و تمرین عالی است.

این بازی فکری در رسانه های اجتماعی بارها همرسانی شده است و ذهن افراد بسیاری را به خود مشغول کرده است. در این بازی فکری شما با تصویر چند توستر روبرو هستید. اما یکی از توسترها با دیگر توستر ها متفاوت است. یک ذهن خلاق و چشم تیزبین می تواند در کمتر از 10 ثانیه این تفاوت را شناسایی و توستر متفاوت را تشخیص دهد.

آیا شما از جمله 20 درصد کسانی هستید که با موفقیت بر این چالش تصویری غلبه کردند!؟ شما می توانید خود را محک بزنید. اگر آماده هستید به تصویر زیر با دقت نگاه کنید. اما در یاد داشته باشید که برای حل این آزمون تنها 10 ثانیه فرصت دارید.

آزمون-شناسایی-توستر-متفاوت-1

پاسخ آزمون شناسایی توستر متفاوت

احتمالا شما توانسته باشید تفاوت را پیدا کنید. شما می توانید این تصویر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و این تفاوت را احساس کنید.

ما در پایان تصویر پاسخ آزمون شناسایی توستر متفاوت را با مخاطبان جدید خود به اشتراک می گذاریم. این آزمون و آزمون های مشابه می تواند برای شما تمرینی باشد برای روبرو شدن با چالش ها و معماهای جدید.

شما می توانید توسترها متفاوت را در این تصویر بیابید. این توستر با رنگ قرمز مشخص شده است به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون-شناسایی-توستر-متفاوت-2

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۸۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان