//
کدخبر: ۳۶۸۷۱۹ //

اگر گفتی کدام یک از دخترهای تصویر دختر این زن است خیلی باهوشی

سوالات هوش تصویری بخش جدایی ناپذیر از شبکه های اجتماعی هستند.

اگر گفتی کدام یک از دخترهای تصویر دختر این زن است خیلی باهوشی
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه های اجتماعی تعامل مجازی میان آدمها را افزایش داده اند. هر کسی دوست دارد مطالب مورد توجه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. یکی از مطالب و موضوعاتی که در شبکه های اجتماعی، طرفدارن بسیاری کسب کرده است، معماهای تصویری است.

آزمون شناسایی دختر

شما باید برای حل این سوال تصویری از تمام حواس خود استفاده کنید. دقت، تمرکز و تیزبینی از جمله فاکتورهایی است که به شما کمک می کند تا در زمان مشخص شده بتوانید این سوال معمایی تصویری را حل کنید. آزمون شناسایی دختر یکی از آسان ترین و در عین حال گیج کننده ترین سوالات معمایی است که تاکنون با آن روبرو شده اید.

در تصویر آزمون شناسایی دختر  شما با چهار خانم در تصویر روبرو هستید. سه دختری که کتار هم نشسته اند با یکدیگر دوست هستند و در بیشتر اوقات در کنار هم به حل تکالبف درسی خود می پردازند. سوالی که سازنده این تصویر مطرح نموده است بر روی این نکته استوار است که کدامیک از دختران می تواند، دختر خانم در تصویر باشد.

به باور سازنده آزمون شناسایی دختر، افراد بسیار کمی می توانند در کمتر از 5 ثانیه به این معما پاسخ دهند. وی معتقد است که بیشتر ما آدمها آنقدر بر روی کلیات تمرکز کرده ایم که مغز ما نمی تواند جزئیات را ببیند و تحلیل کند. سازنده آزمون شناسایی دختر  معتقد است که یک فرد جزئی نگر و تیزبین به آسانی می تواند این معما را حل کند. تنها با یک نشانه کوچک شما می تواند دختر واقعی این زن را شناسایی کنید. پس به دنبال همان نشانه باشید. اگر آماده هستید به دقت به تصویر نگاه کنید.

آزمون-شناسایی-دختر-2

پاسخ آزمون شناسایی دختر

معماهایی مشابه آزمون شناسایی دختر باعث می شوند که شما بیش از اندازه دقت و تمرکز کنید. همین مسئله باعث فعالیت های سلول های خاکستری مغز شما می شود. احتمالا به پاسخ دست پیدا کرده باشید. اگر هنوز بدنبال پاسخ و شناسایی آن نشانه هستید 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

احتمالا اگر تاکنون نتوانستید معما را حل کنید، خسته شده باشید. اما نگران نباشید. همین تلاش می تواند سطح دقت و تمرکز شما را در بلند مدت اافزایش دهد. فقط کافی روزانه مدت زمان مشخصی را به حل جدول و دیگر بازی های فکری بگذرانید.

اگر خوب به تصویر دقت کنید یکی از دختران دستبندی با حرف V انگلیسی بر دست دارد. در تصویر زن نیز او نیز بر مچ دست خود همان حرف را خالگوبی دارد. احتمالا حرف اول اسم دخترش است.

آزمون-شناسایی-دختر-1

این معماها تلاش دارند سطح تیزبینی و جزئی نگری شما را اافزایش دهند. به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۷۱۹ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خیلی مسخره بود.ژنتیک مهمتر است يا خالکوب ی؟ قانون آدمهایی که خالکوبی می کنند را ن می دانستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان