//
کدخبر: ۳۶۸۷۱۴ //

فقط ۱۰ ثانیه فرصت درای که ثابت کنی تیزبین هستی/ تفاوت های دو تا پسرک رو سریع بگو

تفاوت هایی که ممکن است بین این دو تصویر وجود داشته باشد، چیست؟

فقط 10 ثانیه فرصت درای که ثابت کنی تیزبین هستی/ تفاوت های دو تا پسرک رو سریع بگو
به گزارش فرتاک نیوز،

به باور سازندگان این پازل، افراد جزئی نگر و تیزبین می توانند در کمتر از 10 ثانیه، این پازل را حل کنند. شما نیز اگر ذهن هوشیار و دقیق داشته باشید، می توانید این پازل را در زمان مشخص شده حل نمائید.

البته به خاطر داشته باشید که اگر نتوانستید در زمان مشخص پازل را حل نمائید، نگران نباشید. این بازی یا آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر می تواند یک تمرین خوب برای رشد و توسعه مهارت های شناختی شما باشد.

آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر

شما هر روز در فضای مجازی با انواع و اقسام بازی های فکری روبرو هستید. این بازی های فکری شکل هیجان انگیزی از یک نوع پازل معمایی است است که برای حل آن نیاز به دقت، تمرکز، قدرت دید و حتی تفکر دارید. در آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر شما با یک چالش تصویری جذاب روبرو هستید.

در این چالش شما باید بتوانید در کمتر از 10 ثانیه تفاوت های موجود میان پسر سمت چپ و سمت راست را تشخیص دهید.پس اگر آماده هستید، تمرکز کرده و با دقت به تصویر زیر که برای شما به اشتراک گذاشته ایم نگاه کنید. یادتان باشد که زمان شما محدود است. برای انجام آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر  شما به تمام قدرت بینایی و تمرکز خود نیازمند هستید. تصویر را با هم مروز می کنیم.

آزمون-شناسایی-تفاوت-تصویر-پسر-1

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ تصویر مربوط به آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر هستید، ما یک نکته برای شما داریم. این نکته مشاهده دقیق در ابروها، چشم ها و خصوط تی شرت دو پسر است.

آیا توانستید نمام تفاوت ها را شناسایی کنید. اگر هنوز نتوانستید تفاوتی را تشخیص دهید، بهتر است به بالا برگشته و دوباره شانس خود را امتحان کنید. در صورتی که تمایلی به امتحان مجدد ندارید می توانید به تصویر ذیل نگاه کنید. ما تفاوت ها را علامتگذاری کرده ایم.

آزمون-شناسایی-تفاوت-تصویر-پسر

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۷۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان