//
کدخبر: ۳۶۸۲۹۲ //

اگر فکر میکنی جزئی نگر هستی طی ۳ ثانیه بگو نامزد این دختر کیه؟ هوش خودت رو محک برن!

یک ذهن فعال با چشمان تیزبین می تواند حتی در یک نگاه این چالش معمایی را تحلیل وبلافاصله حل نماید.

اگر فکر میکنی جزئی نگر هستی طی 3 ثانیه بگو نامزد این دختر کیه؟ هوش خودت رو محک برن!
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا شما می توانید این چالش معمایی را که هدف آن شناسایی نامزد زن تصویر در 3 ثانیه است را حل کنید؟ 

همان گونه که بارها اشاره شده است، بازی های فکری و معماهای تصویری مهارتهای شناختی شما همچون دقت، تمرکز و حتی بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهند. شما با کمک این معماها می توانید ذهنی خلاق تر و تمرکزی دقیق تر داشته باشید. کافی به صورت روزانه چند دقیقه ای مغز خود را وادار به فعالیت کنید . به عبارت دیگر آن را با بازی های فکری ورزش دهید. 

آزمون شناسایی نامزد

به عنوان یک توصیه به شما خواهیم گفت که شما برای انجام این سوالات معمایی باید خود را کاملا آماده کنید. در محیطی به دور از تنش و شلوغی قرار بگیرید و سپس تمرکز کنید. همین تمرکز کردن می تواند به شما برای افزایش فعالیت های مغزی کمک کند.

ممکن است این گونه سوالات معمایی بسیار ساده به نظر برسند اما یادتان باشد که گاهی اوقات مغز نمی تواند به اسانی بدیهی ترین مسائل را درک و حلاجی کند.

در تصویر آزمون شناسایی نامزد شما با تصویری از یک کافه روبرو هستید. زوج جوانی یک قرار عاشقانه در این کافه دارند. مرد زودتر از زن به کافه رسیده است و زن در میان انبوه جمعیت به دنبال نامزد خود می گردد.قبل از اینکه این دو همدیگر را پیدا کنند، ما از شما می خواهیم که شما نامزد دختر را شناسایی کنید. فقط یادتان باشد که زمان شما برای حل این آزمون تنها 7 ثانیه است. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم.

آزمون-شناسایی-نامزد-2

پاسخ آزمون شناسایی نامزد

اگر نتوانستید نامزد دختر خانم را پیدا کنید، نگران نباشید. در اینجا پاسخ تصویری و توضیح را به شما ارائه می دهیم. البته اگر هنوز تمایل دارید می توانید به دنبال پاسخ باشید.

اگر به دستان زن نگاه کنید متوحه یک دستبند خاص می شوید. نمونه ای از این شی یا الگو بر روی یقه کت فرد اول از سمت راست نیز موجود است. این دو زوج یک قرار عاشقانه دارند و قطعا هدیه ای که قبلا به یکدیگر داده اند را بسیار دوست دارند و تلاش کرده اند به گونه ای از آن استفاده کنند.

آزمون-شناسایی-نامزد-1

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۲۹۲ //
ارسال نظر
 
  • رز

    مگراین دوه زمانه مرد میشه که شوهر بشه؟؟

  • ناشناس

    حرف مفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان