//
کدخبر: ۳۶۸۱۹۵ //

اگر فکر میکنی هوش خوبی داری بگو کدام زن همسر واقعی مرد در تصویر است؟

افزایش فعالیت های مغزی می تواند در آینده جلو بسیاری از بیماری های مربوط به مغز را بگیرد.

اگر فکر میکنی هوش خوبی داری بگو کدام زن همسر واقعی مرد در تصویر است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

با سوال معمایی شناخت همسر با ما همراه باشید و تلاش کنید با به چالش کشیدن توانائیهای شناختی خود، همسر واقعی مرد را در کمتر از ۵ ثانیه شناسایی کنید.

سوال معمایی شناخت همسر

سوالانت معمایی همیشه جذاب هستند. هر کسی دوست دارند که میزان دقت، هوش و تیزبنی خود را محک بزند. برای محک زدن نیاز به ابزارهایی است، اما این ابزارهای چه چیزهایی می تواند باشد. محققان معتقدند که بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پازل های تصویری و … همگی می توانند زمینه را برای محک زدن مهارتهای شناختی ما فراهم کنند.

سوال معمایی شناخت همسر شما با یک تصویر معمایی جذاب و در عین حال چالش برانگیز روبرو هستید. شما باید بتوانید این سوال معمایی موجود را در کمتر از ۵ ثانیه حل کنید. یادتان باشد برای پیدا کردن پاسخ، باید به نشانه ها توجه کنید. نشانه ها به شما کمک می کنند که بهتر عمل کنید و زودتر به جواب برسید. اگر آماده هستید به تصویر ذیل مراجعه کنید و همسر واقعی مرد را شناسایی کنید!؟

2-4

پاسخ در ادامه :

پاسخ سوال معمایی شناخت همسر

احتمالا اگر به این قسمت از متن سوال معمایی شناخت همسر رسیده اید، شما پاسخ را پیدا کرده اید. اگر هنوز نتوانستید پاسخ را پیدا کنید می توانید به بالا برگشته و دوباره شانس خود را امتحان کنید.

اگر هم خسته شده اید می توانیم به شما یک راهنمایی کنیم. به دنبال یک خالکوبی باشید

بله کاملا درست است. باید به خالکوبی گردن دو زن دقت کنید که در کدام قسمت گردن قرار دارد. شما اگر در تصویر عروسی خوب دقت کنید مشاهده خواهید کرد که خالکوبی دقیقا در سمت چپ قرار دارد. لذا زن سمت چپی، همسر واقعی مرد درون تصویر است.

3-3 (1)

همان طور که در ابتدای سوال معمایی اشاره کردیم شما برای موفقیت نیازمند یافتن نشانه ها هستید و در قسمت سوالات معمایی باید به این نشانه ها توجه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۱۹۵ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    منم،به این نشانه رو گردنش فکر کردم. ولی دیدم،دوتاییشون دارن متشرف شدم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان