//
کدخبر: ۳۶۸۲۴۷ //
تست هوش

اگر فکر میکنی با هوشی بگو ببینم کدام زن اول طلاق می گیرد؟

این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

اگر فکر میکنی با هوشی بگو ببینم کدام زن اول طلاق می گیرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

هر سه زوجی که در تصویر می بینید خوشحال و خوشبخت نیستند، یکی از زوج ها وانمود می کنند که عاشق اند اما به زودی جدا خواهند شد و اگر زرنگ باشید خواهید فهمید کدامشان! چون سرنخ ها همیشه برای ادم های تیزبین وجود دارد!

تست+هوش+ (1)

به هر جزئیاتی که می بینید توجه کنید. شما فقط یک فرصت برای حل معمای تصویری دارید.

آیا جرات دارید شانس خود را در این چالش شبکه اجتماعی امتحان کنید ؟ برای یافتن پاسخ این چالش باورنکردنی یک مکان ساکت انتخاب کنید. تنها کاری که باید در معما انجام دهید این است که با توجه به آن چه می بینید، زوجی که جدا می شوند را پیدا کنید، که برای آن فقط چند ثانیه فرصت دارید. هیچ وقت برای تمرین دادن ذهنتان دیر نیست، پس بهتر است همین الان متمرکز باشید.

پاسخ تست هوش طلاق:

زوج سمت راست طلاق می گیرند چون زن ناراضی به نظر می رسد و دست همسرش را نگرفته. زبان بدن او غیرصمیمی است.

تست+هوش+طلاق+

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۲۴۷ //
ارسال نظر
 
  • رضوان

    این تست طلاق مسخره بود سوال گفته کدام زو ج اول طلاق می گیرند اصلا مگه میشه همه طل اق بگیرند که اونا اول طلاق بگیرند اصلا س وال ایراد فنی داشت ناراضی بودن که مفلوم بود اما کافی نبود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان