//
کدخبر: ۳۶۷۶۱۲ //
ست مانتو سبز یشمی

ست مانتو سبز یشمی ۱۴۰۱ را اینجا ببین + عکس

مانتو سبز یشمی رنگ سبز، نماد بهار است؛ می‌توان گفت نماد روح بوده و جان را تازه می‌کند. رنگ سبز، نماد تازگی و تجدید حیات است.

ست مانتو سبز یشمی 1401 را اینجا ببین + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 انتخاب رنگ سبز برای لباس، معمولا نشان‌دهنده این است که صاحب آن، شخصیتی قوی و بااراده می‌باشد. مغز پسته ای، سبز روشن، سبز کدر، یشمی سیر، سبز لجنی، سبز چمنی، سبز خزه‌ای و…همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل مانتو سبز یشمی فراهم اورده ایم.

مانتو سبز یشمی 1401

در ست کردن رنگ یشمی باید به سردی و گرمی رنگ‌ها توجه کنید و در نظر داشته باشید که یشمی جزو رنگ‌های خاصی است که اگر در کنار رنگ‌های مناسب با خود قرار گیرد، ترکیباتی منحصر‌به‌فرد و زیبا می‌سازد.
اگر به ترکیب رنگ‌های تیره علاقمندید، مشکی رنگ مناسبی برای ست کردن با سبز یشمی است. شما می‌توانید یک مانتوی سبز یشمی را با شلوار و کیف مشکی بپوشید و یک استایل خاص و شیک داشته باشید.

رنگ سبز یشمی را در کنار طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای قرار دهید و ست لباس‌های بسیار زیبا و خاص داشته باشید. رنگ سبز یشمی در کنار رنگ کرم هم بسیار زیبا و چشم‌نواز خواهد بود.

برای ست کردن مانتو یشمی، بارانی‌ها یا پالتوهایتان، باید رنگ‌هایی متناسب برای روسری یا شال، کیف، کفش و شلوار خود انتخاب کنید. شما می‌توانید پالتوی یشمی خوش رنگ خود را با یک شلوار سفید و روسری قهوه‌ با طرح پلنگی ست کنید.

واقعیت این است که رنگ سبز یشمی یک رنگ سنگین و موقر است. رنگی کلاسیک که به راحتی می‌تواند با رنگ‌های متداول مشکی و خاکستری در پوشاک آقایان رقابت کند و ست‌هایی خاص و منحصر به فرد بسازد. برای استفاده از این رنگ در پوشش آقایان باید به ترکیب رنگ‌ها دقت کنید.

مانتو سبز یشمی 2022

alt

alt

 

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان