//
کدخبر: ۹۷۹۳۳ //
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس خبر داد

پیگیری ایجاد منطقه گردشگری در سد وادان دماوند/ بیش از ۷۰ درصد مصوبات سفرهای دولتی‌ها به منطقه محقق شده است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از پیگیری ایجاد منطقه گردشگری در سد وادان دماوند خبر داد و گفت: بیش از 70 درصد مصوبات سفرهای دولتی‌ها به منطقه محقق شده که پیگیری آنها نیز بسیار مهم است.

پیگیری ایجاد منطقه گردشگری در سد وادان دماوند/ بیش از 70 درصد مصوبات سفرهای دولتی‌ها به منطقه محقق شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم میرزایی‌نیکو امروز پس از پایان سفر نیم‌روزی وزیر نیرو به منطقه شرق استان تهران در دماوند اظهار کرد: مهم‌ترین موضوعی که در سفر امروز وزیر نیرو مورد بررسی گرفت، بحث پروژه‌ فاضلاب منطقه بود که تصمیم‌های خوبی گرفته شد.

وی با اشاره به بازدید وزیر نیرو و استاندار تهران از سد نمرود در شهرستان فیروزکوه افزود: روستای سله‌بن واقع در بالادست سد‌ نمرود به دلیل جا‌به‌جایی روستا از امکانات اولیه محروم شده است که با حضور اردکانیان، کانال‌‌ها و حق‌آبه آن بررسی شد و اولویت گذاشتیم تا این سد را از بودجه‌های مختلف به ثمر برسانیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: برنامه بعدی که با حضور وزیر نیرو انجام شد، بازدید از سد وادان بود؛ در این زمینه، قرار است که پنج میلیون مترمکعب آب از رودخانه تار با اختصاص 2.5 میلیون مترمکعب به سد وادان برای ایجاد منطقه گردشگری و ما بقی آن به دشت هومند آبسرد انتقال یابد.

میرزایی‌نیکو تصریح کرد: برای تحقق این امر، قرار شد که گزارشی آماده شود و کارشناسان آن را بررسی کنند که موافقت این طرح را از وزیر سابق نیرو داشتیم و در حال پیگیری هستیم.

وی بیان کرد: افتتاح و اجرای عملیات پروژه‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب به خصوص ساختمان اداری و مرکز اسکادای آن نیز با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و دیگر مسؤولان استانی انجام شد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به سفرهای معاونان رئیس‌جمهور، وزرا و معاونان آنها به این منطقه خاطرنشان کرد: حضور آنها در حوزه انتخابیه باعث می‌شود که درخواست‌ها روشن و برای پیگیری زمان‌بندی داشته باشد.

میرزایی‌نیکو ادامه داد: فکر می‌کنیم که بیش از 70 درصد مصوبات این سفرها محقق شده است؛ اولاً این مصوبات نیاز به پیگیری جدی دارد و دوم وضع بودجه نباید تغییر کند که اگر آن تنزل پیدا کند، همه دستورات و پیگیری‌ها به توقف روبه‌رو می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۷۹۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان