//
کدخبر: ۹۱۷۲۵ //

معروف ترین سواحل تایلند

تایلند دارای برخی از بهترین سواحل جهان است. تصمیم گیری در مورد اینکه کدام را ببینید سخت است، اما این یک مشکل خوشایند است. چه جزیره و چه ساحلی از این سرزمین، هر کدام از مقصد های مهم ساحل تایلند، که می تواند علاوه بر لبخند شما برای تعطیلات خود نیز مناسب باشد.

معروف ترین سواحل تایلند
به گزارش فرتاک نیوز،

پوکت که “poo-ket”  تلفظ می شود، بزرگترین جزایر در تایلند است. پاتونگ ، بزرگترین ساحل جزیره، محبوب ترین ساحل تایلند است. با یک خط ساحلی گسترده، شن و ماسه سفید سفید، آب گرم، و بسیاری از هتل ها، رستوران ها و خرید در فاصله پیاده روی، این غیر ممکن است در اینجا خسته شوید. زندگی در شبهای پر جنب و جوش شبیه به این است که جذب یک مهمانی می شود و اسکی جت در طول روز را برای سرگرمی در روز انتخاب می کنید . کسانی که به دنبال آرامش بیشتری هستند میمکن است در جای دیگری به سر ببرند. ساحل پاتونگ برای مسافرانی است به دنبال شارژ شدن هستند. اگرچه پاتونگ شلوغ است، اما بسیار اجتماعی است. اگر شما به دنبال جایی در میان سواحل برتر تایلند هستید، اینجا را پیدا خواهید کرد.

ساحل رایلی، کرابی | Railay Beach, Krabi

اگرچه از در اصل در سرزمین اصلی تایلند است، ساحل رایلی در کرابی فقط توسط قایق قابل دسترسی است و جزیره ای مثل آن در اکثر مقصدهای ساحلی محبوب تایلند پیدا نخواهید شد. آب آبی روشن، جزایر کوچک در افق و صخره های سنگین ، سواحل کوچکی که معمولا در طول تمام فصل ها شلوغ است، احاطه کرده است. رایلی به عنوان یک کوهنورد سنگ در تایلند در نظر گرفته شده است. چندین مدرسه ی کوهنوردی به شما می آموزند که مبانی صعود و چالش های ورزشی چیست؟ برای کوه نوردان با تجربه کم، بسیار عالی است و فرصتی برای تجربه انفرادی در آبهای عمیق، تا جایی که می توانید بدون محدودیت صعود کنید و سپس به دریا بپرید. به غیر از صخره نوردی، شنا، و snorkeling، چیز دیگری وجود ندارد، اما مناظر زرق و برق دار را تحسین خواهید کرد. اگرچه ساحل رایلی هنوز بسیار ساکت و کم توسعه یافته از محبوب ترین سواحل تایلند است.

لانگ بیچ، کوه لانتا | Long Beach, Koh Lanta

لانگ بیچ در جزیره کوه لانتا که از اسمش پیداست بسیار طولانی است. این نیز مسلما یکی از بهترین و گسترده ترین سواحل تایلند است. رستوران های مناسب در ساحل و دیدگاه های منحصر به فرد Koh Phi Phi در افق، احساسات حتی “عجیب و غریب” را به شما تحمیل می کنند. بر خلاف بسیاری از سواحل دیگر در کوه لانتا ، لانگ بیچ تقریبا از سنگ های تیز و پرخطر برای شنا کردن مانند جوجه های دریایی تقریبا خالی است. یک شن و ماسه شیبدار، شب و روز را برای شنا کردن رویایی فراهم می کند. گرچه لانگ بیچ زمانی به طور عمده پر از خانه های ساحلی و غذاهای ارزان قیمت بود، اما این صحنه امروزه بیشتر خانواده ها را دربر می گیرد. صرفنظر از این، معاملات خوب در محل اقامت می تواند به خصوص در سمت شمالی لانگ بیچ مورد استفاده قرار گیرد. در شبها، لانگ بیچ فقط جایگاه مناسب تعامل خانوادگی است. مهمانیها (برخی در ساحل، برخی در محل های راه در جاده) بسته به اینکه شما چه هوس دارید، به راحتی در دسترس است. کوه لانتا بسیار متفاوت از همسایه اش، پوکت آن است.

ساحل هوآ هین، هوآ هین | Hua Hin Beach, Hua Hin

هوآ هین به عنوان یکی از بهترین جاذبه های سواحل نزدیک بانکوک محسوب می شود و برای مردم محلی و بازدیدکنندگان بین المللی بسیار محبوب است. محبوبیت بیشتر به لطف امتداد خط ساحل، چیزهای زیادی برای انجام دادن و به سهولت از بانکوک در دسترس است. دامنه های ساحلی تقریبا به آرامی خلیج فارس می باشد، بنابراین اگرچه این بهترین ساحل برای شنا کردن نیست، اما جای خوبی برای خانواده های کوچک است. گذشته از فعالیت های ساحلی و ورزش های آبی، هوآ هین دارای حوضچه های آبگرم سالم و بین المللی و همچنین زمین های گلف در سطح جهانی است. در برخی اوقات و برای با طبیعت بودن، از پارک ملی کاهو Sam Roi Yot  خیلی دور نیست. نوار اصلی هوآ هین شلوغ است. فرصت های زیادی برای لذت بردن از زندگی شبانه و ناهار خوری وجود دارد. اگر تمام ترافیک شروع به خراب شدن حال شما می کند، فقط کمی دورتر از جنوب به نوار ساحل آرام در Pranburi  بروید.

ساحل کتا، پوکت | Kata Beach, Phuket

تنها در فاصله دو مایل از شلوغی وساحل شلوغ پاتونگ و جنوب ساحل کارون، ساحل کتا واقع شده است – ساحل ماسه ای ساکت تر و راحت تر در جنوب پوکت. کتا دارای همه چیزهایی است که پوکت را بسیار محبوب می کند: درختان نخل، آب گرم و مناظر زیبا – اما بسیاری از هتل های بلند و یا مراکز خرید در دسترس نیست. خط ساحلی، یک ساحل زرق و برق دار را نشان می دهد. Snorkeling را می توان در اطراف انتهای شمالی ساحل کتا تجربه کرد. لوازرمش را می توان از مغازه های شیرجه و یا خریداری شده در مینی مارک های محلی اجاره کرد. برای یک عکس عالی و کوکتل به همراه یک چشم انداز زیبا بین ساحل کتا و نای هارن بروید. در طول فصل خلوتی، امواج در ساحل کتا می توانند شدید باشند و این باعث می شود که جایی برای جابجایی و گشت و گذار بوگاتی مناسب باشد اما برای مسافران با کودکان مناسب نیست. به یاد داشته باشید که هرزمان به پوکت سفر می کنید در طول جشنواره گیاهخواری بسیارشلوغ اما جذاب پوکت که حداقل ۱۰ روز طول می کشد نباشد.

ساحل لامی، کوه ساموئی | Lamai Beach, Koh Samui

اگر چه سواحل کوه ساموئی را می توان به عنوان یک بسته یفر به همراه بانکوک در نظر گرفت زیرا با یک پرواز کوتاه از بانکوک قابل دسترس است. به طور کامل برای بازدید کنندگانی مناسب است که به دنبال مناظر زیبا، شنا کردن، و چیزهای دیگری که خارج از آب است. خوشه های درختان نخل و آب فیروزه ای، ساکنان ساحلی عجیب و غریب که در ساحل لامی دیده می شوند. برای تفریح عجیب و غریب از خورشید، نگاهی به وات خونارام که جسد پادشاه محترم آن مومیایی شده است که  در داخل یک قاب شیشه قرار گرفته است.

اجاره موتورسیکلت بهترین راه برای کشف جزیره بزرگ کوه ساموئی است، اما تنها در صورتی انجام می شود که در رانندگی در آسیا تجربه داشته باشید. دهکده ماهیگیری فقط کمی به سمت جنوب، گرچه با یک تغییر کاربری جالب  در حال حاضر مکانی برای غذا خوردن گردشگران است.

5555455

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان