//
کدخبر: ۲۵۲۱۴۳ //
دکتر قادری در واکنش به توئیت وزیر ارتباطات:

هیچگونه پذیرش مسافری‌در کرمانشاه نداشته ایم / همه اماکن اقامتی استان تعطیل است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، همه مراکز اقامتی و خدماتی استان کرمانشاه تعطیل هستند، هیچ گونه پذیرش مسافر در استان نداریم.

هیچگونه پذیرش مسافری‌در کرمانشاه نداشته ایم / همه اماکن اقامتی استان تعطیل است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر امید قادری در واکنش به توئیت وزیر ارتباطات که کرمانشاه را به عنوان یکی از مقاصد عمده مسافران نوروزی معرفی کرده بود اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان کرمانشاه همه مراکز اقامتی استان شامل هتل ها، مهمانپذیرها، بومگردی ها و مراکز پذیرایی در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و هیچ گونه پذیرش مسافر در استان نداریم.

 او با اشاره به اینکه تصاویر و مستندات این موضع در فضای مجازی نیز منتشر شده است، گفت: تمامی فعالین گردشگری استان ملزم به اعمال دستورات ستاد مقابله با کرونا هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، در خصوص مسافران ورودی به استان اظهار داشت: عمده این مسافران کرمانشاهی های مقیم و یا شاغل در سایر استان ها هستند که به استان زادگاه خود مراجعت نموده اند.

دکتر قادری در خاتمه تاکید کرد: ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه با رویکرد مقابله با ویروس کرونا در حال حاضر فعال است و در این ایام به صورت مستمر تاسیسات گردشگری استان را رصد و به تخلفات و شکایات مردمی رسیدگی می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان