//
کدخبر: ۲۳۰۱۶۹ //

‍ هفت موافقت اصولی مجتمع گردشگری آبی در کرمانشاه صادر شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از صدور هفت موافقت نامه اصولی مجمتع گردشگری آبی و ورزشی با اشتغال زایی ۲۷۳ نفر در این استان خبر داد.

‍ هفت موافقت اصولی مجتمع گردشگری آبی در کرمانشاه صادر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

امید قادری مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه امروز دوشنبه ۱۸ آذر اظهار داشت : در راستای تفاهم نامه همکاری بین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیرو در استان کرمانشاه نیز کمیته مشترک تشکیل و موافقت اصولی ها صادر شده است.

او با اشاره به اینکه اکنون این پروژه ها در مرحله مزایده و واگذاری به متقاضی قرار دارد، بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان آمادگی دارد موافقت نامه اصولی ها را به نام شخص نیز صادر کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هفت موافقت نامه اصولی با سرمایه گذاری ۱۴۹ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان انجام می شود، اظهار کرد: »سه مجتمع گردشگری در پیرامون سد داریان پاوه، دو مجتمع گردشگری در سد جامیشان سنقر، یک دهکده گردشگری در سد زمکان دالاهو و یک مجتمع گردشگری در سد تنگ حمام قصرشیرین ساخته خواهد شد.

قادری یادآور شد: »افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در حوزه پروژه های گردشگری آبی ورزشی در حرائم سدهای استان را دارند مدارک خود را به معاونت های چندگانه میراث فرهنگی استان تحویل دهند که در کمیته مشترک با امور آب استان صلاحیت و کارشناسی آنها بررسی شود و به طور قطع مورد حمایت میراث فرهنگی قرار می گیرند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۱۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان