//
کدخبر: ۲۴۸۲۷۲ //

عودت بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه سفر هموطنان

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه سفر هموطنان از سوی فعالان گردشگری عودت داده شد.

 عودت بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه سفر هموطنان

به گزارش فرتاک نیوز؛  ولی تیموری با بیان این خبر اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با همکاری و همراهی مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری تا کنون بالغ بر 70 میلیارد تومان از وجوه پرداختی توسط مردم و گردشگران، حسب درخواست آنان برای لغو سفرهای خود، برگردانده شده است.

 وی ضمن تشکر  از همکاری خانواده صنعت گردشگری کشور از هموطنان عزیز و گردشگران نیز درخواست کرد شرایط اقتصادی خاص فعالان گردشگری را نیز در این مقطع مدنظر قرار داده و در صورت امکان به جای اخذ نقدی وجوه خود، سفر را به زمان مناسب‌تری موکول نمایند.    

معاون گردشگری خاطرنشان کرد: با این حال تاسیسات گردشگری با رعایت اخلاق حرفه‌ای، دستور‌العمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را با دقت و جدیت عمل نمایند.

 وی همچنین همراهی لازم با مردم و مسئولین کشور برای عبور از این مقطع حساس را لازم و ضروری اعلام کرد.  

تیموری در پایان سازو‌کار ملی اعلام شده از جمله استمهال تسهیلات بانکی، مالیات، حق بیمه کارفرمایی و همچنین قبوض حامل‌های انرژی فعالان و تاسیسات گردشگری از جمله حوزه گردشگری موثر اعلام کرد که به زودی با تکمیل آن مسیر عبور از این بحران ترسیم می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان