//
کدخبر: ۲۴۸۰۸۴ //

مراقبت در گیت ها و ورودی ادارات به بهترین روش انجام شود/ احتمال اوج اپیدمی کرونا در کرمانشاه از ۲۵ اسفند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه از لزوم مراقبت در گیت ها و ورودی های ادارات به بهترین روش ممکن تاکید کرد.

مراقبت در گیت ها و ورودی ادارات به بهترین روش انجام شود/ احتمال اوج اپیدمی کرونا در کرمانشاه از ۲۵ اسفند
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا  امروز( ۱۳ اسفند ۹۸) در سالن شهدای استانداری کرمانشاه و با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، استاندار،معاونین و روسای ادارات دولتی برگزار شد.

دکتر محمد ابراهیم الهی تبار معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمانشادر این جلسه اظهار داشت: در حوزه بانک ها ازدحام در ساعت های اعلام شده وجود دارد حوزه اقتصادی و شورای هماهنگی در صورت اتخاذ تصمیات جدید آن را اعلام خواهند کرد که تردد در بانک ها کمتر شود .

  وی افزود: ساعت کاری ادارات در تمام کشور اعلام شده ولی در جلسه فردا در مورد شیفتی شدن کار در ادارات صحبت خواهد شد و تصمیمات اعلام میگردد.

الهی تبار تصریح کرد: در گیت ها و ورودی ادارات مراقبتها به بهترین روش انجام گیرد و و در صورت نیاز به مواد ضد عفونی کننده در اختیار افراد گذاشته شود

 وی در ادامه گفت: همچنین کنترل بازداشتگاه ها را اعلام خواهیم کرد وجلسات در استانداری و فرمانداری ها به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

این مقام مسئول افزود:  موجبات آزادی و مرخصی موقت زندانیان هم فراهم شده و تاکنون برای حدود ۱۲۰۰ زندانی مرخصی صادر شده است.

الهی تبار بیان داشت:  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اپیدمی و شدت ویروس کرونا در استان را ۲۵ اسفند ماه اعلام کرده است وتمام نیازها قرار است مشخص شود تا در بخش خصوصی و عمومی در اختیار دستگاهها قرار گیرد و صدا و سیما هم باید در این زمینه اطلاع رسانی کند تا به بهترین شکل با این بحران مقابله کنیم .

وی همچنین در مورد کنترل  مبادی ورودی و خروجی استان هم گفت: کنترل در ترمینال ها و فرودگاه انجام شده و در بحث ورودی ها هم تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

 

 الهی تبار گفت: بر اساس دستور کمیته گردشگری در کشور و استان سفری نخواهیم داشت و امکانات در مهمانسراها ،مدارس آموزش و پرورش و کمپ های گردشگری تعطیل  است و سالن های ورزشی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و و تمامی اردوهای دانشجویی و دانش آموزی هم لغو شده است.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان