//
کدخبر: ۲۰۲۸۸۶ //
ستاد مردمی «کرمانشاه 2020» برگزار خواهد کرد:

رویداد کارآفرینی «کرمانشاه زیبای من»

راهبری کارآفرینی کرمانشاه به همراهی ستاد کرمانشاه 2020 با حمایت شرکت جاده ابریشم (مالک بسترهای تجاری آنلاین zoza) اولین رویداد کارآفرینی یک روزه را تحت عنوان «کرمانشاه زیبای من» در نیمه دوم آبان سال‌جاری برگزار خواهد کرد.

رویداد کارآفرینی «کرمانشاه زیبای من»
به گزارش فرتاک نیوز،

فرزاد میراحمدی هنرمند محبوب مدیر کافه کارآفرینی کرمانشاه گفت: در راستای بررسی، تحلیل و انجام پروژه‌های متدیک، مناسب و متناسب با مفهوم شهر و روستای مدرن با محوریت «نگاه گردشگر، بوم‌گردپذیری» در نظر داریم رویدادی یک روزه را در نیمه دوم آبان سال‌جاری  برگزار نماییم.

15_29_042

او افزود:  لذا از تمامی علاقه‌مندان، معماران، مهندسان، هنرمندان و صاحبان ایده و کارآفرینان خلاق دعوت به عمل می‌آید با تعریف پروژه خود در قالب پروپوزالی متدیک همراه با فایل عکس، پیش‌نما، فایل پاورپوینت و تمامی توابع اضافی کمک کننده به ارائه پروژه حول محورهای بنیانی زیر، حداکثر تا پایان مهر 1398 به آدرس کرمانشاه، شهرک متخصصین، بلوار وحدت، بالاتر از دبیرستان هوشمند، راهبری کارآفرینی کرمانشاه، ستاد دائمی پروژه کرمانشاه ۲۰۲۰ و دبیرخانه اولین رویداد «کرمانشاه زیبای من» ارسال کنند.

 مدیر کافه کارآفرینی کرمانشاه با اشاره به اینکه این رویداد در قالب چند محور برگزار خواهد شد، اظهارداشت: محورهای شماتیک و موارد ساختاری در اولیت کار قرار دارد.

میراحمدی در باره  محورهای شماتیک گفت: پروژه‌ها در قالب ساخت یک سازه شهری (مبلمان شهری با رعایت مؤلفه‌های کارکردی بودن، زیبا بودن و هویت‌مند بودن) یا روستایی(بوم زیست‌مداری، رعایت با فتار اصیل فضای بومی)، یک طرح و ایده‌ی قابل تجلی، یا ارائه یک پیشنهاد شامل امور هنری و برگزاری‌های خاص، امور ورزشی و برگزاری‌های خاص، هر گونه سازه‌ای و غیرسازه‌ای(عینی و ذهنی قابل تجلی به عینیت) شهری و روستایی و یا هر طرح وایده‌ای که بتواند کرمانشاه را به تفاوتی زیبا، فراخناک و گسترده برساند.

7878837_462

او به موارد ساختاری اشاره کرد و افزود: درک درست از زیست‌بوم کرمانشاه (زیست‌بوم طبیعی زیست‌بوم اسطوره‌ای و زیست‌بوم مردم شناسانه) با طرح نگره‌ای که بازگفت سنت بهی در فضا و اکوسیستم مدرن را متجلی  خواهد کرد و  نگاه عمیق و اصیل به آموزه‌های دینی و مذهبی شامل تعزیه، تکایا و ... در طول تاریخ کلاسیک و معاصر کرمانشاه هم یکی دیگر از موارد ساختاری است که توجه خواهد شد و اما تحلیل درست از هنر مدرن و پست مدرن در قالب ساخت یک مفهوم حجمی با فهم ساختاری از دسته واژه جاده ابریشم است که قابل توجه ویژه می‌باشد.

مدیر کافه کارآفرینی کرمانشاه از دیگر موارد ساختاری سخن به میان آورد و گفت: هنر خیابانی، میدانی و مزرعه‌ای(بوم‌گرد- هنرمند) شامل؛ ایده‌های نمایشی، گرافیکی، موسیقی، سینمایی و سایر هنرهای اجرایی، تجسمی و حجمی هستند و از طرفی هم شما می‌توانید هر ایده که منجر به ایجاد یک پروژه قابلیت تعریف و اجرا دارد را از طراحی و اجرای یک کارت پستال تا طراحی و اجرای یک فرودگاه را برای ما ارسال کنید.

میر احمدی ادامه داد: تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه توسط هیئت داوران از گرایش‌های گوناگون مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

او افزود:داوران از  متخصصین دانشگاهی در رشته‌های مختلف شامل؛ گرافیک، نمایش، سینما، اسطوره‌شناسی، باستان‌شناسی، تاریخ، فلسفه هنر، گردشگری و مهندسی شهری، روستایی، عمران، آی‌تی، متخصصین مالی و رسانه می‌باشند.

b

هادی نوروزی رئیس ستاد مردمی «کرمانشاه 2020» نیز گفت: لازم به ذکراست تجمیع پتانسیل‌های آکادمیک در میزگروه‌های تخصصی کافه کارآفرینی شامل میزگروه هنر، میز گروه رسانه، میزگروه کرمانشاه 2020، میز گروه گردشگری، میز گروه زیباسازی و عمران شهری، میزگروه کسب و کار سبب شد که این رویداد بزرگ شکل بگیرد.

او افزود: پروژه‌های برگزیده جهت اجرا به مسئولین استان کرمانشاه یا مسئولین ملی ارسال و تا اجرای نهایی پروژه توسط ستاد مردمی«کرمانشاه ۲۰۲۰» و راهبری کافه کارآفرینی پیگیری و اطلاع‌رسانی روزشمار گونه خواهد شد.

نوروزی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های؛ 09181332073 و 09192131295 تماس برقرار کرده و یا به آدرس setad2020@gmail.com  ایمیل بزنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان