//
کدخبر: ۱۷۶۱۶۹ //
پخش از پرس تی وی در ایام نوروز:

سفر با «قطار گردشگری»

مستند «میراث پارسی» (Relics of Persia) در ایام نوروز سال 1398 به معرفی جاذبه های تاریخی و فرهنگی ایران زمین در شبکه پرس تی وی می پردازد.

سفر با «قطار گردشگری»
به گزارش فرتاک نیوز،

این مستند به کارگردانی محمد طیب از تولیدات شبکه پرس تی وی در سال 2017 است که به مناسبت موقعیت ایران به عنوان مهمترین مقصد گردشگران بین المللی در سال 2016 با گروهی از گردشگران همراه شده و راهی نقاط دیدنی ایران می شود.

«میراث پارسی» داستان گروهی از گردشگران بین المللی است که طی 10 روز بیش از 6000 کیلومتر مسیر ریلی کشور را با هدف آشنایی با جاذبه های گردشگری ایران در تهران، مشهد، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز، شوش، اندیمشک و کاشان طی می کنند.

این اثر مستند به بررسی تاثیرات عمیق این تجربه فرهنگی و اجتماعی کم نظیر بر گردشگران بین المللی می پردازد و از نکات حائز اهمیت آن می توان به تجربه سرمایه گذاری کمپانی بین المللی «عقاب طلایی» اشاره کرد که به عنوان یکی از محبوب ترین شرکت های خدمات لوکس گردشگری ریلی در جهان شناخته شده است.

مستند «میراث پارسی» در سه قسمت 25 دقیقه از هشتم تا یازدهم فروردین ماه ساعت 05:00 به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود. تکرار این برنامه نیز در ساعات 10:00 ، 16:00 ، 22:00 و 02:00 پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۱۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان