//
کدخبر: ۱۷۰۳۲۷ //

۵۰ روستای کرمانشاه مهیای پذیرایی از گردشگران نوروزی می‌شوند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه از آماده سازی ۵۰ روستای استان برای استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد.

50 روستای کرمانشاه مهیای پذیرایی از گردشگران نوروزی می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر خسروانی با اشاره به وجود ۱۴ روستای هدف گردشگری در سطح استان گفت: این روستاها بصورت ویژه از هم اکنون مهیای استقبال از گردشگران نوروزی می‌شوند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است جشنواره و مراسم آئینی مختلفی در این روستاها در ایام نوروز برگزار شود.

وی افزود: همچنین اقامتگاه‌های موجود در این روستاها در حال آماده سازی برای خدمات دهی بهتر به گردشگران است.

خسروانی خاطرنشان کرد: علاوه بر روستاهای هدف گردشگری، یازده روستا در مسیر بزرگراه کربلا از ورودی استان تا شهرستان قصرشیرین وجود دارند که برنامه‌هایی هم برای آماده سازی این روستاها برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در کنار پاکسازی و نظافت این روستاها، بحث برپایی آلاچیق و سیاه چادر نیز در روستاها مطرح شده و محل‌های اسکانی نیز در این روستاها فراهم شده است.

مدیرکل امور روستایی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: حدود ۲۵ روستای دیگر استان نیز که در مسیر راه‌های اصلی استان قرار دارند در دستور کار آماده سازی برای استقبال از گردشگران نوروزی قرار دارند و برنامه‌های ویژه‌ای هم برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به زیبایی‌ها و ظرفیت‌های بسیار روستاهای استان در بحث گردشگری، گفت: توسعه گردشگری روستایی می‌تواند علاوه بر معرفی جاذبه‌های منطقه به بهبود اقتصاد و معیشت روستاها کمک کند و تلاش بر این است بتوانیم بیش از پیش بسترهای لازم در این زمینه را فراهم کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان