//
کدخبر: ۱۶۹۷۴۲ //

۹۵ درصد اعتبارات زلزله استان کرمانشاه تخصیص یافته است

استاندار کرمانشاه گفت: ۹۵ درصد از ۸۸۰ میلیارد تومان اعتبار زلزله استان کرمانشاه تخصیص یافته است.

۹۵ درصد اعتبارات زلزله استان کرمانشاه تخصیص یافته است
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند در نشست شورای اداری که عصر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات استان کرمانشاه و ماده 10 و 12 در سال 97 در مجموع 1590 میلیارد تومان شامل 711 میلیارد تومان اعتبارات استانی و 880 میلیارد تومان اعتبارات زلزله بود که این میزان جدای از اعتبارات ملی است که به دستگاهها ابلاغ می‌شود.

بازوند با اشاره به اینکه زلزله استان کرمانشاه 10 هزار میلیارد تومان برای دولت بار مالی به دنبال داشت گفت: 95 درصد اعتبارات زلزله استان کرمانشاه تخصیص یافته است که مدیران باید برای جذب آن اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برخی از دستگاهها هنوز برای دریافت سهم خود را از خزانه اقدام نکرده‌اند بیان کرد: از میزان اعتبارات 337 میلیارد تومان اسناد خزانه است که باید تا 31 تیر ماه جذب شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ملی پویانمایی فرصتی برلی معرفی ظرفیتهای استان کرمانشاه به کشور و دنیا است گفت: مقرر شده است 31 ایتان مستندی از ظرفیتهای استان کرمانشاه تهیه کنند.

بازوند با بیان اینکه برگزاری جشنواره ملی پویانمایی سبب ایجاد شور و نشاط در مناطق زلزله‌زده می‌شود افزود: امید داریم تمام دستگاهها در این فرصت مهم همکاری مناسبی با هم داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۷۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان