//
کدخبر: ۱۵۰۳۴۷ //

راهنمای کامل کوله گردی در پرو

کشور های معدودی در جهان هستند که مانند پرو با شکوه خود چشم ها را خیره کنند. سفر با کوله پشتی به پرو فرصتی استثنایی برای کندوکاو در طبیعت و فرهنگ غنی این کشور شگفت انگیز را به وجود می آورد.

راهنمای کامل کوله گردی در پرو
به گزارش فرتاک نیوز،

 در این کشور می توانید موج سواری درجه یک را در سواحل آن تجربه کنید و زیبایی ناب و انزوای صحرای نازکا Nazca را از نزدیک مشاهده نمایید. می توانید به کوه نوردی در قله های مرتفع از برف پوشیده شده در رشته کوه آند Andes بروید و سپس وارد جنگل آمازون Amazon شوید. اغلب گردشگرانی که به پرو سفر می کنند، تنها در مورد منطقه باستانی ماچو پیچو Machu Picchu اطلاعات دارند و چیز دیگری در مورد این کشور زیبا نمی دانند. اما بعد از کوله گردی در پرو عاشق این کشور می شوند و تجربه سفر ارزان به پرو را یکی از عالی ترین تجربیات زندگی خود به شمار می آورند. در این مطلب همگردی، که راهنمای کامل سفر ارزان به پرو با کوله پشتی است، تمام چیز هایی که برای شروع یک ماجراجویی در این کشور نیاز دارید به شما ارائه می شود. با همگردی همراه باشید تا در مورد محل های اقامت مخصوص مسافران با کوله پشتی، برنامه های سفر پیشنهادی، فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این منطقه خارق العاده انجام دهید و خیلی چیز های مهم دیگر آگاهی کسب کنید. خواندن این مطلب که راهنمای کامل سفر ارزان به پرو است، برای شما نیز الهام بخش خواهد بود تا با یک سفر ارزان با کوله پشتی، تجربیات و خاطرات به یادماندنی برای خود رقم بزنید.

در سفر با کوله پشتی به پرو، به کجاها برویم

سفر با کوله پشتی، یک سفر ارزان به پروی بسیار استثنایی و هیجان انگیز است. تنها سوال در مورد سفر به کشوری با این همه تنوع این است که به انجام چه کارهایی و دیدن چه چیزهایی بیشتر علاقه دارید. چه سه هفته برای سفر در این کشور زمان داشته باشید، چه سه ماه، نقاط بسیار جالب و هیجان انگیزی برای بازدید در پرو وجود دارند. اگر زمان زیادی برای سفر ارزان به پرو ندارید، توصیه می کنیم یک منطقه از این کشور پهناور را انتخاب کنید و روی گشت و گذار در همان نقطه متمرکز شوید. اینجا کشور بزرگی است و سفر ارزان به پرو می تواند گاهی بسیار کند شود. اما سفر خاطره انگیزی خواهد بود. در بخش های بعدی، راهنمای کامل سفر به پرو را برای شما توصیف می کنیم تا بتوانید یک سفر خاطره انگیز و ایده آل برای خود رقم بزنید.

Hamgardi_5027vulmd64

اولین برنامه ریزی دو هفته ای سفر با کوله پشتی به پرو: سواحل جنوبی و صحرای پرو

برای انجام این برنامه، سفر خود را از لیما Lima، پایتخت کشور پرو آغاز کنید. توصیه می شود دو تا سه روز در این شهر بمانید. سپس به سرعت به آرکیپا Arequipa که یک شهر کوچک و بانمک با معماری دوره استعماری است بروید. گردشگران معمولا از این شهر به عنوان یک ایستگاه برای بازدید از عمیق ترین کنیون های جهان به نام کولکا کنیون Colca Canyon که از عمیق ترین نقاط سیاره زمین هستند استفاده می کنند. سپس به هوآکاچینا Huacachina یک دریاچه طبیعی و بسیار زیبا سری بزنید. می توانید در میان شن های بیابان به تپه نوردی مشغول شوید. گردانندگان تورهای مختلف نیز می توانند شما را به اسکی روی شن ببرند تا کمی هیجان به سفر شما بیافزایند. ایستگاه بعدی، بازدید از خطوط نازکا Nazca Lines، مجموعه ای از خطوط که در صحرای نازکا Nazca Desert در پروی جنوبی قرار دارند می باشد. بیشتر این خطوط، شکل های هندسی ساده هستند؛ اما برخی از آنها به گیاهان و جانوران مختلف شباهت دارند. تنها راه دیدن این خطوط این است که در یک هلیکوپتر (که اجاره آن کمی گران است) بنشینید و آنها را از بالا تماشا کنید؛ زیرا این خطوط بسیار عظیم هستند و تنها از فاصله دور و از بالا می توان زیبایی واقعی آنها را تماشا کرد.

دومین برنامه ریزی سه هفته ای سفر با کوله پشتی به پرو: کوه های آند Andes در پرو و دره مقدس Sacred Valley

این برنامه سفر ارزان به پرو شما را به قلب کوه های آند Andes در پرو می برد. هوای خنک و تازه این منطقه، بعد از سفر به صحرا و ساحل، تغییر بسیار خوشایندی به نظر می رسد. وقتی به کوزکو Cusco برسید، فرهنگ درخشان این منطقه به سرعت خودش را نشان می دهد. کوزکو Cusco یک دروازه عالی برای رفتن به کوه های آند Andes و تمامی گنجینه هایی که در آنجا انتظار شما را می کشند است. کوه های آند Andes در پرو جایگاه ویرانه های بسیار جالب اینکایی هستند و بویژه منطقه باستانی ماچو پیچو Machu Picchu. این شگفتی جهانی در فهرست برنامه های سفر ارزان به پرو هر گردشگری وجود دارد. در طول فصل پر گردشگر، بخاطر داشته باشید که حتما از قبل همه چیز را رزرو کنید و تصمیم بگیرید که از کدام مسیر ها می خواهید برای بازدید از ماچو پیچو Machu Picchu گذر کنید. حتما زمان کافی برای بازدید از دره مقدس Sacred Valley اختصاص دهید. این دره در کوه پایه کوه های خیره کننده آند Andes واقع شده است. در این دره زیبا، شهر های کوچک و روستاهای تماشایی وجود دارند که خانواده های سنتی در آنها زندگی می کنند. بهترین راه برای گشت و گذار در دره مقدس Sacred Valley، استفاده از دوچرخه یا موتورسیکلت است. شهر های پیساک Pisac، یوکای Yucay، اوروبامبا Urubamba، اولانتایاتامبو Ollantaytambo و کینچرو Chinchero از بهترین و دیدنی ترین نقاط این منطقه هستند. برنامه بعدی این است که به وینیکونکا Vinicunca که مونتانا دو سییت کولورس Montaña de Siete Colores نیز نامیده می شود بروید. مونتانا دو سییت کولورس Montaña de Siete Colores یا کوه رنگین کمان، کوهی در پرو است که 5200 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. اکنون زمان بسیار خوبی است که دوباره به لیما Lima بازگردید یا به پونو Puno بروید تا به بولیوی برسید. اگر یک یا دو هفته بیشتر برای سفر کردن در پرو زمان دارید، به ایکیتوس Iquitos و آمازون Amazon هم سری بزنید.

سومین برنامه ریزی ده روزه سفر با کوله پشتی به پرو: ساحل و موج سواری

در برنامه ریزی های قبلی، بهترین نقاط کوه های آند Andes در پرو و صحرای این کشور را برای سفر ماجراجویانه با کوله پشتی به پرو معرفی کردیم. این برنامه ریزی سوم، مختص کسانی است که عاشق ساحل و علاقمند به موج سواری هستند. پرو یکی از بهترین نقاط روی زمین برای انجام موج سواری است. خطوط ساحلی 1000 کیلومتری این کشور، موج های دائمی اقیانوس آرام را دریافت می کند. سواحل شمانلی پرو در نزدیکی صحرای همیشه آفتابی این کشور قرار دارد؛ بنابراین کرم ضد آفتاب خود را فراموش نکنید. ابتدا به تروجیلو Trujillo شهر ساحلی کوچک که در نزدیکی ویرانه های تاریخی و در نزدیکی یک صحرای وسیع قرار گرفته است بروید. سپس به روستای ماهی گیری آرام هوآنچاکو Huanchaco سری بزنید. بعد از آن، به پلایا چیکاما Playa Chicama که بخاطر طولانی ترین و خوش فرم ترین موج های جهان مشهور است سفر کنید. چیکاما Chicama برای موج سواران تازه کار و حرفه ای، یک مقصد گردشگری بسیار محبوب به شمار می رود. در نهایت، برای چند روز به مانکورا Mancora سفر کنید. سواحل مانکورا Mancora بسیار خارق العاده هستند. اگر به دنبال یک نقطه ایده آل برای موج سواری هستید، می بایست حتما به این منطقه سفر کنید.

کوله گردی در پرو: به لیما Lima

لیما Lima پایتخت بسیار شلوغ پرو است. اقامت بیشتر از دو تا سه روز در این شهر توصیه نمی شود. زمانی که در این شهر هستید، بهتر است به محله میرافلورس Miraflores که بیشتر اتفاقات شهر در آن رخ می دهند، سری بزنید. یکی از جالب ترین کارهایی که می توانید در لیما Lima انجام دهید، بازدید از گوردخمه های این شهر است (آرامگاه هایی که در دل کوه و صخره کنده می شوند). این گور دخمه ها در قرن شانزدهم میلادی برای جلوگیری از پخش شدن بیماری ها از جسد های مردگان طراحی شده بودند. اگر به موزه ها علاقمند هستید، می توانید از موزه سن اینکیسیسیون San Inquisición که دارای اتاقک های قدیمی شکنجه است دیدن کنید. فضای این موزه تاریک است و ماکت های انسان ها در ماشین های شکنجه قرار داده شده اند تا دردناک بودن شکنجه کسانی که از قوانین کلیسا مطابعت نمی کردند را نشان دهند. در کاستا ورده Costa Verde، جاده ای که در امتداد اقیانوس آرام و بالای صخره های لیما Lima قرار دارد می توانید به پاراگلاید سواری مشغول شوید و چشم انداز های عالی از شهر را از آن بالا تماشا کنید.

کوله گردی در پرو: آرکیپا Arequipa

آرکیپا Arequipa یک شهر کوچک با معماری دوره استعماری در کشور پرو است. گردشگران معمولا از این شهر به عنوان نقطه ای برای بازدید از عمیق ترین کنیون های جهان، که کولکا کنیون Colca Canyon نامیده می شوند استفاده می کنند. اگر به تاریخ استعماری و موزه ها علاقمند هستید، از شهر آرکیپا Arequipa خوشتان خواهد آمد. از کلیسای جامع آرکیپا Arequipa Cathedral و صومعه خانه سانتا کاتالینا Santa Catalina Monastery بازدید کنید. حتما به رستوران های میدان اصلی شهر بروید. این میدان در هنگام شب واقعا زیبا و تماشایی است. اگر به دنبال جشن و پایکوبی هستید، در میهمان خانه وایلد روور The Wild Rover’s Hostel در این شهر اقامت کنید. نکته جالب در مورد این میهمان خانه این است که در همه شهر های مهم پرو شعبه دارد و برای کسانی که در سه شعبه یا بیشتر از شعبه های آن اقامت کرده باشد، تخفیف های فوق العاده در نظر می گیرد.

کوله گردی در پرو: خطوط نازکا Nazca Lines

خطوط نازکا Nazca Lines مجموعه ای از خطوط که در صحرای نازکا Nazca Desert در پروی جنوبی قرار دارند می باشد. بیشتر این خطوط، شکل های هندسی ساده هستند؛ اما برخی از آنها به گیاهان و جانوران مختلف شباهت دارند. تنها راه دیدن این خطوط این است که در یک هلیکوپتر (که اجاره آن کمی گران است) بنشینید و آنها را از بالا تماشا کنید؛ زیرا این خطوط بسیار عظیم هستند و تنها از فاصله دور و از بالا می توان زیبایی واقعی آنها را تماشا کرد. این خطوط و این نقش ها که در طول صدها کیلومتر از صحرای پرو امتداد دارند، اگر در هر گونه آب و هوایی دیگری وجود داشتند، در طول چند ماه از بین می رفتند. از آنجایی که صحرای نازکا Nazca Desert یکی از خشک ترین مناطق روی زمین است، محیط طبیعی به حفظ شدن گنجینه های باستانی و اسرار آمیز آن کمک کرده است.

کوله گردی در پرو: کوزکو Cusco

کوزکو Cusco شگفت انگیز ترین شهر در کشور پرو به شمار می رود. نقاط دیگری به جز این شهر در جهان وجود ندارند که دیوارهای باستانی اینکا ها در کنار معماری اسپانیایی به چشم بیایند. ویرانه های ساکسای هیومان Sacsayhuaman واقعا ارزش بازدید کردن دارند و این شهر یک مکان عالی برای آشنایی با سایر گردگرانی که با کوله پشتی سفر می کنند محسوب می شود. اگر می خواهید در کوزکو Cusco به کوه نوردی مشغول شوید، می توانید در تور های ویژه آن شرکت کنید تا به کوه نوردی در مسیر های اینکا Inca Trail یا سالکانتای Salkantay Trek بروید. اگر لوازم کافی برای این کار داشته باشید، می توانید به سمت ماچو پیچو Machu Picchu کوه نوردی کنید.

کوله گردی در پرو: ماچو پیچو Machu Picchu

ماچو پیچو Machu Picchu یکی از آن مکان های فوق العاده است که در تخیلات و آرزو های هر گردشگری وجود دارند. این مکان خارق العاده که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است، در سرتاسر جهان شهرت دارد و این شهرت بی دلیل نیست. این که چطور وارد ماچو پیچو Machu Picchu شوید کاملا به خودتان بستگی دارد. اگر به پرو سفر کنید، کوه نوردی پنج روزه ای که در مسیر سالکانتای Salkantay Trek انجام می دهید تا به ماچو پیچو Machu Picchu برسید، بهترین و فوق العاده ترین تجربه سفرتان خواهد شد. طی کردن خود این مسیر، از گشت و گذار در ماچو پیچو Machu Picchu بهتر و خاطره انگیز تر است. کوه نوردی در کوه های آند Andes، تجربه ای است که تنها یک بار در زندگی تان پیش می آید و می بایست از آن نهایت لذت را ببرید. این روز ها، کوه نوردی به سمت ماچو پیچو Machu Picchu برای هر کسی که ماهیچه های قوی داشته باشد ممکن است و حتی برخی از گردشگران با خانواده هایشان دست به این کار می زنند.

کوله گردی در پرو: دره مقدس Sacred Valley

دره مقدس Sacred Valley در کوهپایه کوه های خیره کننده آند Andes واقع شده است. در این دره زیبا، شهر های کوچک و روستاهای تماشایی وجود دارند که خانواده های سنتی در آنها زندگی می کنند. بهترین راه برای گشت و گذار در دره مقدس Sacred Valley، استفاده از دوچرخه یا موتورسیکلت است. شهر های پیساک Pisac، یوکای Yucay، اوروبامبا Urubamba، اولانتایاتامبو Ollantaytambo و کینچرو Chinchero از بهترین و دیدنی ترین نقاط این منطقه هستند. دره مقدس Sacred Valley جایگاه ویرانه های باستانی ماقبل تاریخ است که توسط اینکاها ساخته شده اند و به عنوان محل استراحت و قلعه نظامی مورد استفاده قرار می گرفتند. روستا های کوچک دره مقدس Sacred Valley، مکان هایی ایده آل برای خریدن صنایع دستی زیبای محلی هستند. همچنین تعداد بسیار زیادی از مسیر های کوه نوردی وجود دارند در حال محبوب تر شدن می باشند. فعالیت های ماجراجویانه و هیجان انگیزی مانند قایق سواری و صخره نوردی را می توان در دره مقدس Sacred Valley انجام داد. بیشتر این فعالیت ها را می بایست در کوزکو Cusco یا هتل های اوروبامبا Urubamba برنامه ریزی کنید. توصیه می کنیم یک میهمان خانه در اوروبامبا Urubamba رزرو کنید تا یک محل اقامت عالی در این منطقه داشته باشید.

کوله گردی در پرو: پیساک Pisac

در کشور پرو، علاوه بر منطقه مشهور ماچو پیچو Machu Picchu و ساکسای هیومان Sacsayhuaman، ویرانه های بسیار جالب دیگری نیز مانند ویرانه های پیساک Pisac، مورای Moray، اولانتای تامبو Ollantaytambo و ویلکابامبا Vilcabamba وجود دارند. بازدید از روستای پیساک Pisac واقعا لذت بخش است. بعد از گذراندن چند روز یا چند هفته در این منطقه، واقعا احساس می کنید به این سرزمین و مردم آن متصل هستید. مردم و فرهنگ این منطقه، هر دو واقعا خاص هستند. توصیه می شود حتما برای اقامت در دره مقدس Sacred Valley و یکی از روستاهای آن زمان بگذارید و یک تجربه خاطره انگیز رقم بزنید.

کوله گردی در پرو: کوه های رنگین کمان Rainbow Mountains

وینیکونکا Vinicunca که مونتانا دو سییت کولورس Montaña de Siete Colores ، مونتانا دو سییت کولورس Montaña de Siete Colores یا کوه رنگین کمان نامیده می شود، کوهی در پرو است که 5200 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. هیچ شکی وجود ندارد که کوه های رنگین کمان به طرز فوق العاده ای زیبا هستند. اما بیش از اندازه شلوغ است و بیشتر مردم به این منطقه می آیند تا عکس های زیبای اینستاگرامی بگیرند. این موضوع اصلا جالب نیست. اگر انتظار دارید کوه های رنگین کمان، محلی برای خلوت کردن و لذت بردن از مناظر کوهستانی در تنهایی باشد، بهتر است این فکر را از سر خود بیرون کنید. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، بهتر است در ساعات ابتدایی صبح این کار را انجام دهید؛ وگرنه با جمعیت گردشگران در حال سلفی گرفتن مواجه خواهید شد.

کوله گردی در پرو: پونو Puno

پونو Puno یک شهر کوچک است در پرو که گردشگران از آن به عنوان یک ایستگاه برای پیمودن مسیر دریاچه تیتیکاکا Lake Titicaca یا لا پاز La Paz در بولیوی استفاده می کنند. این شهر دارای یک میدان معمولی، ساختمان های سیمانی، چندین رستوران عالی با غذا های محلی و بین المللی است که با تپه های اطراف آن ترکیب شده اند. این شهر یک جذابیت کاملا قدیمی دارد. جزیره آمانتانی Amantani یکی از جزیره های دریاچه تیتیکاکا Lake Titicaca است که خانواده های ساکن در آن به وسیله میزبانی از گردشگران کسب درآمد می کنند. این بدین معنی است که می توانید با این خانواده ها در یک خانه اقامت کنید و از غذایی که آنها می پزند بخورید و شاید در هنگام شب با آنها به جشن و پایکوبی سنتی مشغول شوید.

کوله گردی در پرو: ایکیتوس Iquitos

اگر برای گذشتن از کوه های آند Andes و رفتن به آمازون Amazon برنامه ریزی کرده اید، حتما باید به ایکیتوس Iquitos سفر کنید. ایکیتوس Iquitos بزرگ ترین شهر در جهان است که نمی توان از طریق جاده به آن دسترسی پیدا کرد و برای رفتن به آن می بایست از راه هوایی یا از طریق رودخانه اقدام کنید. برای این کار می بایست از شهر لیما Lima یا سایر شهر های کشور پرو به این منطقه پرواز کنید. البته می توانید از طریق یک قایق از اکوادور یا کلمبیا به این منطقه بیایید. این شهر مشرف به جنگل بارانی عمیق و انبوه آمازون Amazon است و دارای زندگی شبانه بی نظیر، غذا های جالب و بازار های هیجان انگیز می باشد. این شهر همچنین "پایتخت آیاهوآسکا" نامیده می شود. هنگام سفر در آمازون Amazon به یک راهنما نیاز خواهید داشت. این جنگل آنقدر بزرگ و انبوه است که ممکن است در آن گم یا بیمار شوید؛ بنابراین اگر می خواهید این کار را انجام دهید، آماده باشید تا برای لذتی که قرار است کسب کنید هزینه بپردازید. حتما یک راهنمای خوب محلی پیدا کنید؛ نه یک نفر از اهالی لیما Lima که تنها بخاطر پولی که قرار است به او بپردازید، به این جنگل علاقمند شده است. زیرا سفر در این جنگل شوخی نیست. با این منطقه با احترام برخورد نمایید و با سبدی پر از تجربیات خاطره انگیز آن را ترک کنید.

کوله گردی در پرو: تروجیلو Trujillo

شهر کوچک ساحلی تروجیلو Trujillo در سال های اخیر واقعا پیشرفت کرده است. این شهر در کناره صحرای بزرگ و وسیع در دهانه دره موکه Moche Valley واقع شده است. جذابیت این شهر در ویرانه هایی است که در نزدیکی آن واقع شده اند. ویرانه های چان چان Chan Chan و اهرام مقدس و عظیم هوآکا دل سل Huaca del Sol و هوآکا دلا لونا Huaca de la Luna؛ اما خود این شهر هم جذابیت خاصی دارد و دارای نقاط ساحلی عالی و پرآرامش است. اگر به سمت سواحل شمالی لیما Lima سفر می کنید، تروجیلو Trujillo یک ایستگاه توقف بسیار خوب است.

کوله گردی در پرو: هوآنچاکو Huanchaco

شهر ساحلی کوچک دیگری که می توانیم از آن نام ببریم، هوآنچاکو Huanchaco در شمال تروجیلو Trujillo است. فضای این شهر نیز قدیمی است. ماهی گیری و موج سواری از فعالیت های اصلی مردم در این منطقه هستند. اگر علاقمند هستید ماهی گیری در دریای عمیق را انجام دهید، مطمئنا برخی از مردم محلی خوشحال خواهند شد در ازای دریافت چند سکه شما را به ماهی گیری ببرند. اگر هم به موج سواری علاقمند هستید، زمان آن است که به آب بزنید و این کار را انجام دهید و از زمان خود لذت ببرید. در کاسا فرش Casa Fresh می توانید یک خواب بسیار راحت و پر آرامش داشته باشید و اگر قادر بوده اید ماهی بگیرید، ماهی ها را در آن بپزید و نوش جان کنید.

کوله گردی در پرو: پلایا چیکاما Playa Chicama

پلایا چیکاما Playa Chicama در چشم جهان بخاطر داشتن طولانی ترین و خوش فرم ترین موج های جهان مشهور است. پلایا چیکاما Playa Chicama یک مقصد گردشگری محبوب برای موج سواران تازه کار و حرفه ای به شمار می رود. این منطقه که در صحرای ساحلی در شمال پرو واقع شده است، در شمال تروجیلو Trujillo قرار دارد. آب و هوای این منطقه در تمام سال، معمولا خشک و آفتابی است. شاید باور نکنید؛ اما سواری گرفتن از یک موج در این منطقه، بین دو تا سه دقیقه زمان می برد. یعنی تقریبا به اندازه نوشیدن یک فنجان قهوه روی این موج ها زمان خواهید داشت. موج سواری، اصلی ترین فعالیت در این منطقه است؛ اما اگر تنها قصد کسب آرامش و آفتاب گرفتن دارید، سواحل این منطقه عالی هستند.

کوله گردی در پرو: مانکورا Mancora

وقتی به مانکورا Mancora می رسید، احساس می کنید به یک شهر مدرن با یک اتوبان که مستقیما به مرکز آن منتهی می شود آمده اید. در طول ده سال اخیر، پیشرفت این شهر سرعت گرفته و مانکورا Mancora به پایتخت گردشگران در سواحل شمالی پرو تبدیل شده است. اگر در سفر با کوله پشتی به پرو، تا این حد به سمت شمال آمده اید، می بایست حداقل چند روز در مانکورا Mancora بمانید. سواحل این شهر فوق العاده هستند. اگر می خواهید یک نقطه برای موج سواری در کل کشور پرو انتخاب کنید، این شهر بهترین نقطه است. از مرکز شهر مانکورا Mancora می بایست سوار توک توک شوید و به یکی از میهمان خانه های این شهر که در ساحل آن و دور از مرکز شهر واقع شده اند بروید. اگر به قصد جشن و پایکوبی به این شهر آمده اید، بهتر است به میهمان خانه دپوینت هاستل The Point Hostel مراجعه کنید. اگر در این میهمان خانه اقامت کنید، خیلی بیشتر از آنچه که انتظار داشته اید، در این شهر می مانید و به دوست یابی و خاطره سازی مشغول می شوید. اگر می خواهید به سمت شمال سفر کنید، می توانید از مانکورا Mancora یک اتوبوس مستقیم به گوآیاکیل Guayaquil در اکوادور بروید.

اقامت کردن در سفر ارزان به پرو

پرو دارای یک شبکه عالی از میهمان خانه ها است که از میهمان خانه های دنج و جالب تا میهمان خانه های پر از جشن و پایکوبی طبقه بندی می شوند. رزرو کردن همیشه لازم نیست؛ اما گاهی اگر به دنبال دسترسی به قیمت های پایین تر و تخفیف های بهتر هستید، بهتر است با رزرو کردن در هزینه های خود صرفه جویی کنید. بهترین روش برای سفر در این کشور کاوچ سرفینگ CouchSurfing (میهمان شدن در منزل مردم محلی) است که ارزان ترین راه و عالی ترین راه برای آشنایی با دیگر گردشگران به شمار می رود. آپارتمان های اجاره ای نیز ارزان هستند و می توانید برای اقامت آنها را انتخاب نمایید.

امنیت کوله گردی در پرو

مانند همیشه، بهتر است در طول سفر ارزان به پرو، احتیاط را رعایت کنید. در محله هایی که به نظر خطرناک می رسند قدم نزنید و به تنهایی در هنگام شب پیاده روی نکنید. مراقب مجرمان باشید و اشیاء ارزشمند خودتان را در جای مطمئن و دارای قفل نگه داری کنید.

بهترین زمان برای سفر با کوله پشتی به پرو

زمستان در کشور پرو، که از ماه می تا سپتامبر (ماه های تابستانی در نیم کره شمالی) طول می کشد، خشک ترین فصل است و بنابراین بهترین زمان از سال برای سفر ارزان به کشور پرو به شمار می رود. بخصوص اگر برای بازدید از منطقه کوزکو Cusco برنامه ریزی کرده باشید. این فصل همچنین بهترین زمان برای بازدید از ماچو پیچو Machu Picchu نیز محسوب می شود. فصل تابستان که از ماه دسامبر آغاز و در ماه مارس به پایان می رسد، پر باران ترین فصل است که در آن، بسته به نقطه ای از کشور که در آن سفر می کنید، رگبار های سنگین و دائمی می بارند. بهترین زمان سال برای کوه نوردی در پرو، فصل خشک (از ماه ماه آوریل تا ماه اکتبر) است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: همگردی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۳۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان