//
کدخبر: ۱۰۹۶۱۸ //

سفر به ویتنام

ویتنام ترکیبی جذاب از چشم اندازهای زیبا و تجربیات فرهنگی است، سفر به ویتنام به این معنی است که شما می توانید هر چیزی را از سواحل گرمسیری و مراتع سرسبز گرفته تا خیابان های شهر که پر از اسکوتر هاست را ببینید. علاقه مندان به فضاهای باز با طیف وسیعی از پارک های ملی، منظره های زیبا و سواحل گرمسیری مواجه می شوند، همچنین می توانند از غذاهای خوشمزه ی این کشور که در طعم های مختلف موجود می باشد، لذت ببرند.

سفر به ویتنام
به گزارش فرتاک نیوز،

تور ویتنام

1) خلیج "هالانگ"

خلیج "هالانگ" نه تنها یک مجموعه دیدنی از 2000 آثار باقی مانده از دوران زمین شناسی است، بلکه یکی از مکان های میراث جهانی یونسکو و از برترین جاذبه های گردشگری ویتنام نیز می باشد. شما می توانید از این شکفتی های طبیعی بازدید نمایید و جزایر آهکی که در خلیج "تونکین" قرار دارند را مشاهده نمایید، در اینجا شما می توانید از طریق قایق سواری بهترین مناظر را ببینید. یک تور گردشگری یک روزه را رزرو نمایید تا متوجه تغییرات مناظر را در طول شبانه روز بشوید و یا با قایق از غارهای "استالاگمیت" و "استالاکتیت" بازدید نمایید.

2) "هانوی"

" هانوی" یکی از سرمایه های اصلی و مکان های دیدنی ویتنام محسوب می شود، جایی است که دائما صدای موتورسیکلت ها و فروشندگان خیابانی شنیده می شود. در اینجا افراد کسب و کارهای خود را به نمایش می گذارند، این روند از صدها سال پیش تاکنون وجود داشته است و یک نگرش کلی از زندگی محلی را به بازدیدکنندگان می دهد. موزه "معماری استعماری آسیایی و فرانسوی" که در فضای باز واقع شده است، تاریخ را به گونه ای نشان می دهد که در آن شما می توانید از خیابان هایی با مناظر زیبا عبور کنید، بازارهای شلوغ را ببنید و از مجموعه موزه های عالی شهر دیدن کنید. برای دیدن اماکن برجسته مانند کاخ ریاست جمهوری و کلیسای "سنت جوزف"، یک استراحت داشته باشید. سفر به ویتنام از هیجان انگیزترین هاست که باید تجربه کرد.

3) "هوییان"

"هوییان" در قسمت جنوبی دریای "چین"، در جنوب مرکزی ویتنام قرار گرفته است. بین دهه 1400 و 1800 این بندر اصلی ویتنام بود و اکنون به عنوان یک میراث جهانی با صدها بنای تاریخی شناخته می شود. در این شهر باستانی گردش کنید و از شگفت انگیزترین مکان های دیدنی ویتنام، معابد تاریخی با معماری های زیبا، فانوس های رنگارنگ، پل معروف ژاپنی و صدها مغازه خیاطی که لباس، کیف و خدمات سفارشی را به فروش می رسانند، بازدید نمایید.

4) "هویی"

یکی از تاریخی ترین شهرهای کشور، شهر "هویی" است که در کنار رودخانه "پرفیوم" در ویتنام مرکزی واقع شده است. در گذشته به عنوان پایتخت امپراطوری سلسله "نگوین" شناخته شده بود، اما امروزه محل برگزاری میهمان های دیدنی و جذاب می باشد. این مجموعه گسترده ای از کاخ های بزرگ، معابد، دیوارها و دروازه ها تشکیل شده است. اطمینان حاصل کنید که از دروازه زیبای "نگو مون"، جزئیات پیچیده کاخ تایلندی "هائو" و سالن های "ماندارین" با نقاشی های حفاظت شده دیدن کرده اید.

5) "فوکوکو"

در سفر به ویتنام بدانید که بزرگترین جزیره ویتنام،"فوکوکو" است که ساحلیست و می توانید از محیط گرمسیری آن و کوه های جذاب و تپه های جنگلی به عنوان یک پارک ملی لذت ببرید. اگر شما بتوانید از ساحل زیبای اینجا دل بکنید، می توانید با استفاده از تورهای گردشگری از مزارع فلفل و کارخانه های پردازش "انچوی" برای تولید سس ماهی مشهور، دیدن فرمایید. همچنین شما می توانید در سواحل زیبا "سائو ساو"، "تیروونگ" و "بیهم" قایقرانی کنید و لذت ببرید.

6) "ساپا"

"ساپا" یکی از جاذبه های گردشگری ویتنام است که مناظر سرسبز و روستایی جذابی را در ویتنام برای شما به نمایش می گذارد. یک شهر آرامی است که معمولا برای پیاده روی در اطراف کوه ها مورد استفاده قرار می گیرد، می توانید روزها به تماشای مناظر زیبای این منطقه بنشینید، همچنین کسانی که به دنبال شگفتی های طبیعی هستند می توانند به آبشاری که در اینجا قرار دارد بروند و از چشم اندازهای کوهستانی نهایت استفاده را بکنند.

7) شهر "هوچی مین"

سفر به ویتنام را با گشت و گذار در هوچی مین آغاز کنید. شهر "هوچی مین" به عنوان جاذبه های تاریخی و مدرن، فرصت های خرید عالی و تفریحات شبانه شناخته شده است. افراد در این شهر بزرگ می توانند از انواع رستوران ها و مراکز خرید لذت ببرند، همچنین می توانند از موزه "اچ سی ام سی" و مجموعه قابل توجهی از آثار هنری و یا کلیسای جامع "نیات" قرن 19 بازدید کنند. برای دیدن بهترین مناظر در این شهر به "سایگون اسکیدک" بروید و یا از تورهای اسکی استفاده کنید.

8) "نها ترانگ"

کسانی که به دنبال بهترین تفریحات و سرگرمی ها هستند باید سری به "نها ترانگ" بزنند، اینجا واقع در یکی از زیباترین خلیج های آسیا در ساحل مرکزی ویتنام جنوبی می باشد. این شهر ساحلی بسیار محبوب می باشد که در آن شما کوه های زیبا، سواحل و جزایر سرسبز را در فاصله سه مایلی از ماسه های طلایی مشاهده می کنید. شما می توانید روزهای خود را صرف استراحت در زیر درختان نخل، شنا در آب بکنید و از غذاهای دریایی تازه لذت ببرید. بچه ها از مجموعه ای از سرگرمی ها و جاذبه های پارک آبی لذت خواهند برد.

9) "مکونگ دلتا"

"مکونگ دلتا" یک نام تجاری برای مرکز برنج کاری ویتنام است، یک منطقه کشاورزی است که توسط آبراهه هایی از رودخانه "مکونگ" تغذیه می شود. در اینجا حیوانات محلی بسیاری زندگی می کنند، شما می توانید انواع گیاهان و روستاهای عجیب و غریب را مشاهده نمایید. بیش از نیمی از برنج جهان در این منطقه تولید می شود. بهترین راه برای دیدن زیبایی های این مکان قایقرانی است.

10) "مای سان"

"مای سان" که در ساحل مرکزی ویتنام واقع شده است، توسط کوه های پوشیده از جنگل های سرسبز احاطه شده است. این یک معبد دور افتاده است که قدمت آن به قرن چهارم می رسد، جایی است که شما می توانید 20 سازه را که از بلوک های آجر یا ماسه و سنگ ساخته شده است را پیدا کنید. در حدود 1000 سال مردم در اینجا ساکن بودند و و محل دفن امپراتورها بود و به عنوان محل احیای مذاهب مختلف شناخته می شده است. همچنین یک موزه در محل وجود دارد که تاریخچه امپراطوری را به نمایش می گذارد و نمایش آثار شگفت انگیز را نشان می دهد.

11) پارک ملی "فونگ ناک بانگ"

دومین سیستم بزرگ زمین شناسی در جهان، پارک ملی "فونگ ناک بانگ" است که یک میراث جهانی نیز محسوب می شود، دارای سازه های کوهستانی درخشان با غارهای بزرگ است. غار "فونگ نها" را باید با قایق ببینید، زیرا بزرگترین غار در جهان با 27 مایل از تونل ها است، همچنین "هانگ سان دونگ" دارای یک اتاق بزرگ به اندازه یک آسمان خراش در نیویورک می باشد.

1__hamgardi_3

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: همگردی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۹۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان