//
کدخبر: ۲۹۹۱۶۴ //

روند ابتلا به کروناویروس در جهان کاهشی شد

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: برای چهارمین هفته متوالی موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 در جهان کاهش یافته است.


روند ابتلا به کروناویروس در جهان کاهشی شد

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: هفته گذشته موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 در جهان کاهش 17 درصدی داشته و برای چهارمین هفته متوالی است که کاهش موارد جدید ابتلا مشاهده میشود.

بررسی این سازمان نشان میدهد: هفته گذشته بیش از 3.1 میلیون مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 شناسایی شد که نسبت به هفته قبل آن کاهش 17 درصدی داشته است.

بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت، این رقم کمترین آمار مبتلایان به بیماری کووید-19 در جهان از آخرین هفته ماه اکتبر بوده است.

ایالات متحده با 871 هزار و 365 مورد بالاترین آمار مبتلایان جدید را گزارش کرده است. هرچند، این رقم نسبت به هفته قبل آن کاهش 19 درصدی داشته است. برزیل، فرانسه، روسیه و انگلیس از دیگر کشورهایی بودند که بالاترین آمار جدید مبتلایان را گزارش کرده اند.

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از شبکه خبری سی ان ان، همچنین موارد جدید فوتیهای کرونا در جهان برای دومین هفته متوالی روند کاهشی داشته است. هفته گذشته آمار فوتیها 88 هزار نفر بوده که نسبت به هفته قبل آن 10 درصد کاهش یافته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان