//
کدخبر: ۲۸۷۷۵۳ //
وزیر کشور؛

متخلفان کرونایی منتظر جریمه ۵۰۰ تا یک‌میلیون تومانی باشند!

وزیر کشور از اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی برای تردد خودروهای شخصی با پلاک شهرهای قرمز در جاده‌ها خبر داد.

متخلفان کرونایی منتظر جریمه 500 تا یک‌میلیون تومانی باشند!

عبدالرضا رحمانی فضلی در تشریح آخرین جزئیات اعمال محدودیت‌های جدید از روز شنبه اول آذر، گفت: پس از هشت‌ماه انجام اقدامات مختلف لازم بود مرکزیتی جهت هماهنگی و نظارت بر حسن اجراء و پیگیری مصوبات در تمام کشور وجود داشته باشد که با توجه به این‌که تمام موضوعاتی که در کشور نیازمند هماهنگی‌های بین‌بخشی است، به عهده وزارت کشور قرار می‌گیرد، این موضوع نیز به وزارت کشور سپرده شد.

وی افزود: در این مرحله که با موج سوم بیماری کرونا مواجه هستیم و موضوع در کل دنیا نیز با شرایط مشابهی به پیش می‌رود، لذا مرکزیت اقدامات توسط مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و دولت مورد تاکید بود که بر همین اساس قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تشکیل شد. در مدتی که قرارگاه کار خود را آغاز کرده، در ابتدا نیاز به بازنگری در تمام مصوبات حدود ۹ ماه گذشته بود تا مشخص شود کدام تصمیمات موفق بوده و کدام تصمیمات با ضعف مواجه بوده که این کار انجام شد.

به گزارش فرتاک نیوز،وزیر کشور ادامه داد: برای ایجاد هماهنگی با وزارت بهداشت، جلسات مختلفی برگزار شد. همچنین جلساتی با استانداران، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، فرمانداران و بخشداران برگزار شد و کمیته‌های مختلفی با هدف ایجاد هماهنگی ذیل قرارگاه تشکیل شد.

رحمانی فضلی در تشریح آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و طرح جدیدی که مقرر شده است اول آذر اجرایی شود، گفت: در این طرح از تجربیات داخلی و سایر کشورها و همچنین دانش، علم و کارشناسی نهایت استفاده شده است، خود طرح به‌عنوان محدودسازی و ممنوع‌سازی در امور طراحی شده اما قطعا به تنهایی نمی‌تواند موفق شود مگر مجموع اجزای اصلی همه با هم اجرایی شوند. در این طرح هدف اصلی، مدیریت و کنترل ویروس کرونا است که برای آن باید تعداد بیماران و ورودی‌های بیمارستان‌ها را کاهش دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان