//
کدخبر: ۲۵۴۳۴۲ //

روند نزولی بیماران کرونایی در شمال کشور

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بسیاری از بیمارانی که در بیمارستان‌ها بستری بودند، بهبود یافته‌اند و ورودی بیمارستان‌ها هم در مناطق شمالی کاهش پیدا کرده است.

روند نزولی بیماران کرونایی در شمال کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

استاسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق شمالی در مواجهه با ویروس کرونا، گفت: در هفته‌های اخیر همکاری مردم با مسئولین مطلوب بوده و این امر باعث شده تا ویروس کرونا در مناطق شمالی به درستی مورد کنترل قرار گیرد.

وی بیان داشت: در حال حاضر نگرانی‌هایی که پیش‌تر داشتیم کمتر شده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از بیمارانی که در بیمارستان‌ها بستری بودند، بهبود یافته اند و ورودی بیمارستان‌ها هم کاهش پیدا کرده است.

عیاسی بیان داشت: اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند به نظر می‌رسد ما زودتر از زمان تعیین شده از شر این ویروس خلاص خواهیم شد.

وی با اشاره به حمایت از کسب و کار‌های خۤرد در شرایط بروز ویروس کرونا در مناطق شمالی اظهار داشت: درآمد‌های مردم در گیلان روزانه کسب می‌شود و مردم محصولات خود را در بازار‌های هفتگی به فروش می‌گذارند و پس  از فروش محصولات خود مایحتاج خود را تهیه می‌کنند.

وی بیان داشت: امیدواریم دولت محترم بر اساس سیاست‌های حمایتی خود توجه خاصی به اقشار ضعیف و آسیب پذیر مناطق شمالی داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان