//
کدخبر: ۳۸۶۵۵۱ //

بزرگترین "اورژانس ترومای" غرب کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه در سال آینده خبر داد.

بزرگترین "اورژانس ترومای" غرب کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق کریمی در حاشیه بازدید معاون درمان وزیر بهداشت از پروژه اورژانس بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه، با اشاره به پیشرفت 45 درصدی این پروژه گفت: در تلاشیم بتوانیم این پروژه را تا سال آینده به بهره برداری برسانیم.

کریمی از این پروژه به عنوان بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور یاد کرد و افزود: این پروژه با زیربنای 3400 مترمربع و در دو طبقه احداث می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: قرار است 70 تخت در این اورژانس مستقر شود و این اورژانس شامل بخش های سرپایی، بستری، سی تی اسکن، آزمایشگاه و ... خواهد بود.

کریمی اعتبار لازم برای ساخت این پروژه را بیش از 62 میلیارد تومان برآورد کرد.

اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه امسال افتتاح می‌شود

منوچهر فاضلی رییس بیمارستانی امام خمینی(ره) کرمانشاه هم در حاشیه بازدید معاون وزیر بهداشت از پروژه اورژانس در حال ساخت این بیمارستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت بالای این پروژه گفت: این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه در 550 متر زیربنا احداث شده و ظرفیت استقرار 17 تخت را دارد.

فاضلی گفت: این اورژانس به سه بخش مسمومیت‌ها، گوش، حلق و بینی و بخش چشم تقسیم می‌شود.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان اینکه هزینه ساخت و تجهیزات این اورژانس بیش از شش میلیارد تومان است، گفت: نصب تجهیزات بیمارستان تا پایان اسفند انجام گرفته واین اورژانس آماده خدمات رسانی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان