//
کدخبر: ۱۷۲۳۵۳ //

شرکت بیش از ۸۰ هزار دانش آموز کرمانشاهی در طرح حافظان جزء سی ام قرآن

شرکت بیش از 80 هزار دانش آموز کرمانشاهی در طرح حافظان جزء سی ام قرآن
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر کل آموزش استان کرمانشاه مجید یزدان پناه در همایش بزرگ حافظان جزء سی ام قران کریم(طرح بشارت) که با حضور آیت الله عباسیان مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه، دکتر باقری معاون اداره کل قران و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولان و مربیان و دانش آموزان حافظ قران کریم که در سالن تقوا برگزار گردید اشاره داشت :قران کریم بهار دل هاست و هرکس با قران انس بگیرد خداوند به آن شخص آرامش و مهربانی و اعتماد به نفس عطا می کند که در سایه آن می تواند استعدادهای خود راشکوفا سازد و قله های علم و معرفت را فتح کند.

یزدان پناه افزود: حافظان قران به ویژه کودکان و نوجوانان فرشتگانی هستند  که راه درست را از همان دوران خردسالی انتخاب کرده اند و حضور در چنین جمع معنوی برای هر کس فرصتی با ارزش است.

مدیر کل آموزش وپرورش در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر وتشکر ازمعاونت پرورشی و فرهنگی و همچنین رییس اداره قران، عترت و نماز اداره آموزش وپرورش استان و همکارانش برای برگزاری چنین مراسم باشکوهی افزود: بی شک خدمت و فعالیت در حوزه قران و تعالیم اسلامی و مذهبی علاوه بر نتایج وثمرات دنیایی،خیر وحسنات اخروی را نیز نصیب دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت می کند و توشه ای گران بها برای آخرت آنان محسوب می شود.

آیت الله عباسیان مدیرکل اداره اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: انس با قران و ارتباط مداوم با آن سبب آرامش قلبی انسان می شود و این امر، زیبا می باشد اگر در دوران کودکی شکل گیرد تا برکات آن در زندگی آینده افراد نیر به  بار بنشیند.

دکتر باقری افزود: حافظان قران کریم در درجات بالای بهشت قرار می گیرند و در طرح بشارت 2 میلیون و 300 هزار دانش آموز و 500 هزار معلم در سطح کشور شرکت کرده اند وامیدوار هستیم در سال آینده با برنامه ریزی بهتر بتوانیم این آمار را افزایش دهیم تا روح قرانی در نظام تعلیم و تربیت بیش از پیش جریان داشته باشد.

حنانه خلفی رتبه اول حفظ قران کریم در این مراسم نیز اشاره داشت:پیش از هر چیز لطف خداوند و استعداد ذاتی شخص است که به او در این راه کمک می کند و محیط خانواده نیز اگر قرانی باشدبسیار تاثیرگذار خواهد بود و اطرافیان ما می توانند مشوقان اصلی برای قدم گذاشتن در راه حفظ قران در این مسیر باشند.

درپایان این مراسم به 7 نفر از حافظان قران کریم تجلیل بعمل آمد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان