//
کدخبر: ۶۱۷۳۱ //

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 در این مراسم که با حضور عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، مجید یزدان پناه به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه معرفی و از خدمات سلیمان محبی تقدیر شد.

 

مجید یزدان‌پناه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به دنبال تعلیم و تربیت انسان‌های موفق است، گفت: در دوران مسئولیتم برای آبادتر کردن بخش های مختلف آموزش و پرورش این استان تلاش خواهم کرد.

 

 وی اظهار کرد: تلاش خواهم کرد تا در دوران مدیریتم  در آموزش و پرورش استان کرمانشاه به دور از نگاه قومی  کار کرده و در راستای شکوفایی آموزش و پرورش استان بکوشم.

 

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه اولین سفر کاریم در روز سه شنبه (هفتم آذر)به مناطق زلزله زده استان خواهد بود، یادآور شد: دو تیم آموزش و پرورش را در دو شهرستان سرپلذهاب و ثلاث باباجانی مستقر خواهیم کرد و این تیم ها تا زمانی که تمامی دانش آموزان این دو شهرستان سرکلاس درس حاضر نشوند، باز نخواهند گشت.

 

سلیمان محبی مدیرکل پیشین آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: همه صاحبنظران توسعه و سیاستمداران و جامعه شناسان، آموزش و پرورش را زیربنای توسعه می دانند و اعتقاد دارند زیر بنای توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و...  آموزش و پرورش است.

 

وی با تاکید بر اینکه ریشه تمام  ناکامی ها و کامیابی‌ها در نظام تعلیم و تربیت است، گفت: اگر امروز شاهد بروز آسیب های اجتماعی هستیم ریشه های آن به نارسا بودن نظام تعلیم و تربیت بر می‌گردد.

 

محبی تصریح کرد: مدرسه باید به دانش آموزان دانایی بیاموزد، اما امروز دانش آموزان بجای اینکه اندیشه ورزی کنند، انبار محفوظات شده‌اند.

 

وی با اشاره به ضرورت پویایی آموزش و پرورش گفت: زمانی می‌توانیم آموزش و پرورش پویا داشته باشیم که معلم‌ها دغدغه معیشت نداشته باشند.

 

برگشت ده‌ها فضا به فضاهای آموزش و پرورش استان به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان، افزایش ۲۰ موردی تعداد پژوهش‌سراهای آموزش و پرورش، ایجاد سه آزمایشگاه نانوفناوری، افزایش ۱۵ موردی دارالقرآن ها، ارتقای رتبه سواد آموزی از رتبه ۲۷ کشوری در سال ۹۲ به رتبه اول، اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس با 26 میلیارد تومان اعتبار و...  را از جمله اقدامات انجام شده در دوران مدیریت محبی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بود که وی به آنها اشاره کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۷۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان