//
کدخبر: ۹۸۳۴۱ //

بازیکنان پرسپولیس واقعا پیشنهاد خارجی دارند؟

با وجود این که باشگاه پرسپولیس با محرومیت از پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی مواجه است، به نظر می‌رسد برخی بازیکنان برای بالا بردن قرارداد خود، پیشنهادهای غیرواقعی خارجی را مطرح می‌کنند.

بازیکنان پرسپولیس واقعا پیشنهاد خارجی دارند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

همه ساله پس از پایان فصل فوتبالی لیگ ایران بازار نقل‌ و انتقالات داغ می‌شود. بازاری که در میان آن نقش دلال‌ها بسیار پر رنگ شده و گاهی با یک جو رسانه‌ای، قیمت یک بازیکن چند برابر می‌شود. در نقل‌و انتقالات پیش‌رو نیز شاهد این اتفاق هستیم و برخی از بازیکنان با وجود اینکه بعضا حتی پیشنهاد داخلی برای عقد قرارداد ندارند، صحبت از پیشنهادهای خارجی می‌کنند تا بلکه بتوانند کمی به ارزش مادی خود اضافه کنند، اما به راستی قیمت واقعی برخی از بازیکنان شاغل و البته پرمدعای حاضر در لیگ ایران چقدر است؟ و این پیشنهادات واهی چقدر در بالا بردن ارزش آنها نقش دارد؟

این روزها بواسطه شرایط خاص پرسپولیس، این باشگاه مصداق کامل این اتفاق‌هاست. باشگاهی که با مشکل بزرگی به نام "محرومیت از نقل‌ و انتقالات تابستانی" مواجه است و برخی بازیکنان با هدایت دلالان فرصت را غنیمت شمرده و قصد دارند با اجرای یک بازی پشت پرده نه تنها قیمت قراردادشان را بالا ببرند بلکه به نوعی با سناریویی دو پهلو، تعصب میلی خود را نیز به رخ بکشند. بازیکنی که با نام پرسپولیس برای خود محبوبت خرید، حالا محرومیت این باشگاه را دست‌مایه بازی جدیدی کرده تا بلکه شروط خاصش برای تمدید قراراد اجرایی شود.

 مدیران جدید باشگاه پرسپولیس هم که می‌دانستند هنرنمایی مدیران سابق در پایان فصل گریبان باشگاه را خواهد گرفت، در طول فصل بارها و بارها به بازیکنان اعلام کردند تا برای حل مشکلات‌شان و تمدید قرارداد پای میز مذاکره بنشینند تا کار به پایان فصل نرسد اما تکاپوی مدیران باشگاه جواب نداد و ستاره‌های باتعصب پرسپولیس! بی‌آنکه نگرانی بابت آینده خود داشته باشند کار را به پایان فصل کشاندند تا با مطرح کردن پیشنهادات خارجی بعضا غیر واقعی، باشگاه را برای اجرای خواسته‌هایشان  تحت فشار قرار دهند.

این که همه ساله بازیکنان برای بازارگرمی و یا حتی کمی بالا بردن قیمت‌شان صحبت از پیشنهادهای مختلف می‌کنند، امری طبیعی در نقل‌ و انتقالات فوتبال است اما در این بین گاهی اوقات ایجاد یک موج هماهنگ توسط گروهی از بازیکنان انسان را به شک می‌اندازد که به راستی چقدر از این صحبت‌هایی که درباره پیشنهادات مختلف مطرح می‌شود، جدی است.

پس از پایان فصل برانکو ایوانکوویچ رسما اعلام کرد صادق محرمی به دینامو زاگرب کرواسی خواهد پیوست. در این بین صحبت‌هایی نیز مبنی بر جدایی محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا از جمع سرخ‌ها مطرح شد. البته داستان دیگر باییکنان همانند محسن مسلمان متفاوت بود، چرا که برانکو شخصا اعلام کرده بود که باشگاه قرارداد این بازیکن را تمدید نکند. کمال کامیابی‌نیا هم اعلام کرده که پس از بازگشت از سفر قصد دارد با باشگاه برای تمدید قرارداد مذاکره کند مساله‌ای که شاید نتوان با قطعیت درباره انجامش سخن گفت اما در این میان برخی دیگر از بازیکنان هستند که با سوء استفاده از شرایط باشگاه به دنبال بازارگرمی هستند، بازیکنانی که در این باشگاه رشد کرده‌اند و به شهرت رسیده‌اند حالا که این باشگاه با محرومیت مواجه شده ساز جدایی را کوک کرده و صحبت از پیشنهادات اروپایی! می‌کنند. پیشنهاداتی که به نظر می‌رسد هیچ کدام از آن‌ها جدی نبوده و بیشتر در جهت بالا بردن رقم قراردادشان مطرح شده است.

جالب این جاست که برخی از این بازیکنان علاوه بر ادعای مخلص هواداران بودن! هر روز از پیشنهادهای قبلی پشیمان و پیشنهادات جدید خارجی را مطرح می‌کنند. یک روز لهستان، روز بعد ترکیه و فردا مشخص نیست، کجا؟!

به راستی این پیشنهادها چقدر واقعی هستند؟

البته نباید فراموش کرد در بین بازیکنان پرسپولیس هستند ستاره‌هایی که درباره پیشنهادهای واقعی‌شان صحبتی نمی‌کنند تا در فضایی آرام درباره آینده خود تصمیم بگیرند. باید دید طی روزهای اخیر چند نفر از بازیکنانی که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده برای تمدید به باشگاه می‌روند و چند نفر دیگر کماکان قصد دارند پیشنهادات خارجی خیالی را برای بازی دادن هواداران و باشگاه مطرح کنند.

امید است که باشگاه نیز با شناخت ترفندهای نخ‌نمای برخی از بازیکنان خود را گرفتار جریان پوچ و پوسیده این مدعیان نکند و در فضایی منطقی و با درک واقعی از حس و حال بازیکنان نسبت به تمدید قراردادها اقدام کند تا حاشیه‌ای جدیدی در طول فصل آینده، دامن سرخ‌های پایتخت را نگیرد.  

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان