//
کدخبر: ۹۲۲۶۸ //

دلیل عملکرد ضعیف دوستاره پرسپولیس؛ پای یک استقلالی در میان است!

پرسپولیس در امارات باخت. ۳ بر ۲ هم باخت در حالی که دو عضو کلیدی تیم برانکو در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند.

دلیل عملکرد ضعیف دوستاره پرسپولیس؛ پای یک استقلالی در میان است!
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق محرمی و فرشاد احمدزاده که بار اصلی حملات پرسپولیس را در سمت راست به دوش می‌کشند، در دیدار دوشنبه شب عملکردی نومیدکننده از خود به جای گذاشتند.

دیروز شنیدیم پس از پایان این مسابقه در امارات برانکو و مدیران پرسپولیس (بخوانید حمیدرضا گرشاسبی) اعتقاد داشتند عملکرد ضعیف صادق محرمی و فرشاد احمدزاده زیر سر مدیربرنامه‌های مشترک این دو است که استقلالی است و ما را بیچاره کرده است!

برانکو و گرشاسبی معتقدند تمرکز صادق محرمی به هم خورده و به تحریک مدیربرنامه استقلالی‌اش فکر و ذکرش رفتن به کرواسی و بازی در دیناموزاگرب شده است. بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا تمرکز ندارد و در دیدار با الجزیره امارات سایه‌ای از خودش هم نبود!

فرشاد احمدزاده هم همین‌طور بود. هافبک تکنیکی و چپ‌پای پرسپولیس در دریبل بازیکنان الجزیره ناکام بوده و نتوانست مثل همیشه از سمت راست نفوذ کند.

ظاهراً حواس شماره 10 هم پرت شده است. مدیران و سرمربی پرسپولیس معتقدند آقای مدیربرنامه با وعده پیشنهاد بلژیکی برای احمدزاده، فرشاد را هوایی کرده است!

البته برانکو و مسئولان پرسپولیس چاره‌ای به جز مدارا با مدیربرنامه استقلال و فرشاد احمدزاده ندارند. صادق محرمی که رفتنی است اما با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس (طبق حکم فیفا) این باشگاه نمی‌تواند به جدایی شماره 10 و دعوا با مدیربرنامه استقلالی فکر کند. هرچند شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس و برانکو تصمیم گرفته‌اند پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این مدیر برنامه استقلالی را تحریم کنند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان