//
کدخبر: ۹۶۷۰۴ //

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از فرانسه

لبدف: در برخی از لحظات مهم بازی نتوانستیم عملکرد واقعی خود را نشان دهیم/ برای ما صعود به مرحله نهایی دشوار است

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از فرانسه
به گزارش فرتاک نیوز،

مربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: بازی امروز را باختیم چون در برخی از لحظات مهم بازی نتوانستیم عملکرد واقعی خود را نشان دهیم.

مارک لبدف، سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا بعد از شکست 3 بر صفر مقابل ایران در کنفرانس خبری جوابگوی سوالات خبرنگاران بود.

بازی امروز نزدیکتر از بازی دیروز بود؟ به نظر شما چه تغییراتی در تیم شما به وجود آمد؟

اول اینکه خوب یکم بیشتر خوابیدیم و استراحت کردیم. در بازی دیروز به هر دلیلی روشن بود که استرس داشتیم و ثبات کمی در تیم حاکم بود. وقتی آماده بازی هستیم، بازی می‌کنیم ولی وقتی می‌خواهیم مثلا مثل استیل روس‌ها بازی کنیم، ممکن مثل لئون بازی کنیم اما سطح بازی ما عادی می شود البته امروز اینکار رو کمی بهتر انجام دادیم. شکست دیروز کمی موجب دلسردی ما شد اما تمرکز ما در این بازی بیشتر شد. البته هنوز به سطح واقعی تیم خودمون نزدیک هم نشدیم. منظورم این نیست که توان تیمی خودمان رو ارتقا بدهیم بلکه منظورم این است که سطح واقعی ما اصلا اینطور که امروز دیدید نیست.

 در ترکیب تیم شما برخی از بازیکنان غایب هستند؟ آیا بدون آنها به توان ترکیب کنونی خود ایمان دارید یا اینکه منتظر بازگشت آنها هستید؟

اصلا به بازیکنانی که نیستند فکر نمی‌کنم و فقط به بازیکنانی فکر می‌کنم که در اختیار دارم. منظورم این است که به تخیلات کاری ندارم و به واقعیاتی که وجود دارد، فکر می کنم.به بازیکنانم گفتم که حداقل از دو ست یک ست را بگیرید و اگر بتوانید یک ست را بگیرید، توان تغییر نتیجه را خواهید داشت.

از بین پانزده بازی خود در لیگ ملت های والیبال، به نظر شما در چند تای آنان پیروز خواهید شد؟

فکر می کنم شش یا هفت تا. البته دیروز گفتم هفت تا و بازی دیروز یکی از همان هفت تا بود که چون شکست خوردیم باید بگویم شش تا. بازی امروز را باختیم چون در برخی از لحظات مهم بازی نتوانستیم عملکرد واقعی خود را نشان دهیم. فکر می کردیم باید توان بیشتر خرج دهیم و وقتی هم خواستیم اینکار را بکنیم، مرتکب اشتباهات بزرگتری شدیم.

وی در مورد شانس صعود به مرحله نهایی گفت: نه. برای ما صعود به مرحله نهایی دشوار است. نمی گویم ممکن نیست اما در حال حاضر روی آن تمرکز نمی‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۷۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان