//
کدخبر: ۹۶۶۷۱ //

ادعای رسانه ها در خصوص لیست خرید پرسپولیس

اخبار واصله حکایت از آن دارد که برانکو از راه دور لیست نه چندان شلوغی از بازیکنان مورد نظرش را در اختیار باشگاه گذاشته است.

ادعای رسانه ها در خصوص لیست خرید پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

مرد کروات امیدوار است پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با حکم فیفا باز شود یا اینکه بازیکنان مد نظر او راضی شوند نیم‌فصل بیرون بنشینند یا قرضی در جایی دیگر بازی کنند و سپس از نیم‌فصل دوم به جمع قرمزپوشان پایتخت ملحق شوند. شنیدیم باشگاه پرسپولیس با نظر برانکو با بازیکنان زیر به مذاکره پرداخته است.

مهدی شیری (پیکان)

با توجه به جدایی صادق محرمی و رفتن این بازیکن جوان به کرواسی، برانکو از باشگاه خواست با مهدی شیری دفاع راست انرژیک و رونده پیکان وارد مذاکره شود. او می‌تواند بهترین جانشین برای محرمی باشد چراکه مدافعی نفوذی و نسبتاً‌ تکنیکی است که انگار «شش» اضافی دارد!

همان‌طور که مجید جلالی اعلام کرده است قرار بر این شده مهدی شیری نیم‌فصل اول لیگ هجدهم را در پیکان به میدان برود و از نیم‌فصل دوم در پرسپولیس توپ بزند. در واقع اولین خرید قطعی پرسپولیس با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی مهدی شیری است.

مرتضی تبریزی (ذوب‌آهن اصفهان)

پنج‌شنبه گذشته علیرضا بیرانوند زیر پست مرتضی تبریزی کامنت گذاشت: «سلام مرتضی داداش، کجایی؟ مرتضی داداش دیشب تموم شد؟ خدا رو شکر رفتی. بهم خبر بده. امیدوارم سال خوبی با هم داشته باشیم. می‌بینمت!»

همین نوشته علیرضا بیرانوند باعث شد خیلی‌ها متوجه مذاکره مرتضی تبریزی با مسئولان باشگاه پرسپولیس شوند. مهاجم اول ذوب‌آهن دو سالی می‌شود مورد توجه برانکو قرار گرفته است اما هنوز نتوانسته پرسپولیسی شود. به نظر می‌رسد این طلسم سه ساله شود! چرا؟

دیروز یک منبع مطلع و آگاه در اصفهان به ما خبر داد مرتضی تبریزی هنوز یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرار دارد. البته در قرارداد او بندی گنجانده شده است که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی می‌تواند از جمع ذوبی‌ها جدا شود.

البته تبریزی تصور کرده به استناد همین بند می‌تواند از ذوب‌آهن جدا شده و به تیم قهرمان ملحق شود در حالی که سعید آذری مدیرعامل تیم اصفهانی رسماً اعلام کرد این مهاجم را به پرسپولیس نمی‌دهد! با شناختی که از مسئولان ذوب‌آهن اصفهان داریم بعید می‌دانیم مرتضی تبریزی را به این راحتی‌ها به پرسپولیس بدهند.

مهدی ترابی (سایپا)

هافبک تهاجمی ملی‌پوش سایپا هم دو، سه سالی است مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته اما او هم با تیم فعلی‌اش قرارداد دارد. علی دایی و سایپا به هیچ عنوان مهدی ترابی را به پرسپولیس نمی‌دهند. خاصه آنکه باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. ترابی مهره کلیدی سایپاست که اگر هم بخواهند رضایتنامه او را بدهند به یک تیم خارجی می‌دهند و نه پرسپولیس!

بنابراین پروژه پرسپولیسی شدن مهدی ترابی را باید منتفی دانست با وجود آنکه برانکو فوتبالش را خیلی دوست دارد.

ایمان سلیمی (پارس جنوبی جم)

در یکی، دو روز گذشته برخی سایت‌های خبری نوشتند یک مدافع بوشهری مورد توجه برانکو قرار گرفته است. بر همین اساس برخی تصور کردند اسم این مدافع محمد دانشگر است در حالی که این‌طور نیست. مدافع مورد نظر برانکو جوانی شیرازی است که در پارس جنوبی جم توپ می‌زند. ایمان سلیمی مدافع میانی بااستعدادی است که عملکردش مورد توجه سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است. از قضا این بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود و احتمال حضورش در پرسپولیس زیاد است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان