//
کدخبر: ۹۵۱۳۹ //
کی‌روش به فکر آبروی فوتبال ایران نیست!

انتقاد شدید اسطوره استقلال از لیست کی روش/دلیل حذف وریاغفوری را نمی فهمم!

حسن روشن پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: متاسفانه کی‌روش به فکر آبروی ایران نیست. به هیچ کسی توضیح نمی‌دهد که برای چه بازیکنان را انتخاب کرده و چرا خط زده است.

انتقاد شدید اسطوره استقلال از لیست کی روش/دلیل حذف وریاغفوری را نمی فهمم!
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن روشن در خصوص خط خوردن ووریا غفوری، سیدجلال حسینی، سید حسین حسینی و کاوه رضایی اظهار داشت: واقعا وریا غفوری خط خورد؟ مگر می‌شود آماده‌ترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران خط بخورد؟ ووریا یکی از بازیکنان خوب ایران است، کسی که در حال حاضر آماده است و یکی از بهترین دفاع‌ راست فوتبال ایران است، اگر قرار بود خط بخورد چرا کی‌روش از این بازیکنان دعوت کرد.

وی در ادامه گفت: جام جهانی میدان بزرگی است، خیلی تجربه‌های ناچیز ما در این رقابت‌ها فایده‌ای ندارد اما می‌توانستیم از سیدجلال حسینی استفاده کنیم، نمی‌دانم چرا از این بازیکنان استفاده نشد.

پیشکسوت فوتبال استقلال در ادامه گفت: واقعا کی‌روش آدم عجیبی است، مطمئنا دلایلی برای خودش دارد و به هیچ کسی پاسخ نمی‌دهد، کی‌روش در جام جهانی گذشته زمانی که علیرضا حقیقی را وارد دروازه کرد و به عنوان شماره یک تیم ایران در برزیل استفاده کرد همه تعجب کردند، انصافا عملکرد بدی هم نداشت و خوب بازی کرد اما با خط زدن این بازیکنان متوجه خواهیم شد که کارلوس کی‌روش از بازیکنان ایرانی به عنوان یک کاسبی استفاده می‌کند که بتواند در نقل و انتقالات از این بازیکنان استفاده کند، شاید چون سیدجلال حسینی و ووریا نمی‌توانند لژیونر شوند آنها را خط زده است.

وی در ادامه گفت: مردم باید از کی‌روش سؤال بپرسند که چرا وریا را خط زده است؟ بازیکنی که هم در بخش دفاعی و هم در بخش هجومی مؤثر بوده.

روشن در ادامه گفت: کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که در اروپا گلزنی می‌کند و شرایط خوبی دارد اما با توجه به اینکه تو چشم نیست و کمتر دیده می‌شود بهانه خوبی برای کی‌روش است که بخواهد بگوید این بازیکن را خط زده است.

حسن روشن در ادامه درباره اینکه آیا در جام جهانی نتیجه خوبی خواهیم گرفت یا خیر، گفت: امسال مطمئن باشید نتایج که در جام جهانی کسب می‌کنیم خیلی بد خواهد بود و متاسفانه کی‌روش به فکر آبروی ایران نیست. به هیچ کسی توضیح نمی‌دهد که برای چه بازیکنان را انتخاب کرده و چرا خط زده است؟ حتی رئیس فدراسیون هم جرات ندارد از کی‌روش سؤال بپرسد ولی انصافا ووریا غفوری خیلی خوب بود. چنین بازیکنی کم پیدا می‌شود که همه چیز را داشته باشد و به عنوان یک فوتبالیست کامل باشد. کی‌روش تا به امروز هیچ کاری برای فوتبال ایران نکرده است و مطمئنا اگر بعد از جام جهانی یا جام ملت‌های آسیا به عنوان سرمربی جایگزین کی‌روش شود دوباره باید از صفر شروع کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان