//
کدخبر: ۹۴۱۷۶ //

طارمی: در قطر خودم را برای جام جهانی آماده کرده‌ام

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید حضور در قطر تجربه‌ خوبی برایش بوده است.

طارمی: در قطر خودم را برای جام جهانی آماده کرده‌ام
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی طارمی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی اظهار کرد: لیگ تمام شده و مسابقه‌های آسیایی هم به پایان رسیده است. از این به بعد تمام بازیکنان تیم ملی می‌توانند به اردوی تیم ملی اضافه شوند. چند هفته قبل تعدادی از بازیکنان تیم ملی بودند که تمرین می‌کردند. ان‌شاءالله بتوانیم خودمان را خیلی خوب برای مسابقه‌های جام جهانی آماده کنیم.

او درباره دیدار تدارکاتی برابر ازبکستان و ترکیه هم گفت: طبیعتا بازی‌های دوستانه قبل از جام جهانی خیلی می‌تواند مفید باشد چرا که مهم این است که برنامه‌هایی که داریم به طور کامل اجرا شود و از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم و برنامه‌هایی که داریم در بازی‌ها اجرا کنیم و بتوانیم از آن‌ها در جام جهانی استفاده کنیم. بازی‌های خوبی در پیش داریم. ازبکستان در آسیا محکم بازی می‌کند. ترکیه هم تیم اروپایی است و سبک بازی‌اش محکم است و اروپایی بازی می‌کند. فکر می‌کنم این بازی‌ها برای ما خیلی خوب باشد.

او درباره رقابتش با سایر ملی‌پوشان هم گفت: مهم نیست چه کسی در ترکیب تیم ملی بازی کند. باید کسی بازی کند که پرچم ایران را بالا ببرد و به تیم کمک کند. همه تلاشم را می‌کنم و تمرین‌ها را خوب انجام می‌دهم که در ترکیب اصلی باشم. خیلی‌ها به من می‌گویند تو پستت مهاجم است اما من خیلی وقت است که در تیم ملی در پست مهاجم نوک بازی نکرده‌ام بلکه چپ یا راست بازی کرده‌ام.

او درباره حضورش در قطر هم گفت: سه، چهار ماه قبل از جام جهانی به قطر رفتم و زندگی آرام و راحتی در آنجا داشتم و کاملا خودم را برای جام جهانی آماده کرده‌ام. یعنی هم از نظر فکری و هم از نظر روحی آماده هستم. فضای خوبی هم در آنجا حاکم بود ولی تجربه خوبی کسب کردم. البته نه این که سطح خیلی بالایی باشد اما تجربه خوبی بود. امیدوارم از آن درس گرفته باشم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان