//
کدخبر: ۹۳۷۰۸ //
مرغ برانکو یک پا داشت

مسلمان و شاید خداحافظ پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس با غلبه بر الجزیره به هرشکلی بود تیمش را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا برد و جشن 90 هزاری نفر در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

مسلمان و شاید خداحافظ پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

، پرسپولیس با گل نجات بخش سیدجلال حسینی الجزیره امارات را از پیش رو برداشت و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. پرسپولیسی ها در تمام طول 90 دقیقه بازی پر استرسی را دنبال می کردند، لحظات پر التهابی را را تجربه کردند.

وقتی سرخپوشان با شلیک دیدنی احمد نوراللهی از حریف پیش افتادند، برانکو منشا را به جای سیامک نعمتی وارد زمین کرد تا فشار روی دروازه الجزیره حفظ کند اما با گل تساوی بخش اماراتی ها اضطراب و دلهره به اردوی سرخپوشان بازگشت. در حالیکه از گوشه و کنار استادیوم صدای تشویق محسن مسلمان به گوش می رسید، برانکو روی نظرش درباره این بازیکن پافشاری کرد و در بحرانی ترین شرایط هم به بهترین پاسور لیگ هفدهم بازی نداد. حتی زمانی که گره به کار پرسپولیس افتاده بود، بشار رسن ترجیح برانکو بود تا کار مسلمان حتی به گرم کردن پشت دروازه هم نرسد.

پرفسور که به تازگی قراردادش با پرسپولیس را به مدت دو فصل تمدید کرده، نقد هواداران را به جان خرید و این ریسک را کرد تا حتی در صورت عدم صعود به دور بعد از مواضعش در قبال مسلمان عقب نشینی نکند. حالا با برد پرسپولیس همه هوادار برانکو هستند و دیگر کمتر کسی می تواند به این مربی کروات در مورد ترکیب تیم خرده بگیرد.

در حالیکه همه نیمکت نشینان پرسپولیس در دقایق پایانی با لبخند و هیجان بازی را دنبال می کردند، تصاویر تلویزیونی چهره مغموم و درهم مهندس سرخپوشان را نشان می داد. شاید امشب آخرین حضور مسلمان در ورزشگاه آزادی همراه با سرخپوشان بود چرا که او از پیشتر اعلام کرده بود در صورت عدم تغییر شرایطش به پیشنهاد دیگر تیم من جمله سپاهان جدی تر فکر خواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان